Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #26 Skrevet 20. august 2006 vi sier det til hverandre hele tiden.tre åringen min kan si det sånn helt plutselig når vi er i butikken o.l.....blir helt bløt om mamma hjertet:)
rottgirl Skrevet 26. august 2006 #29 Skrevet 26. august 2006 Ja hver dag,før de går på skolen,i løpet av dagen og nå de skal legge seg,de sier også at de er glad i meg og det gir sånn utrolig varm og god følelse.Vi klemmer hverandre også hver dag:)
blåbæret Skrevet 27. august 2006 #30 Skrevet 27. august 2006 Ja hver dag og gjerne flere ganger pr. dag. Men det er det siste jeg sier før de legger seg.
fire i familien Skrevet 31. august 2006 #31 Skrevet 31. august 2006 Stort sett flere ganger om dagen :-) Og ALLTID om kvelden når det er leggetid. Til og med de kveldene de blir lagt med hyl og skrik og alt bare er kaos. (har en noe sint 3 åring i hus...hehe)
kosikos Skrevet 2. september 2006 #32 Skrevet 2. september 2006 Jeg og minien sier det til hverandre hele tiden, og så måler vi hvor mye vi elsker hverandre. Hun elsker meg helt opp til Gud og Jesus, så jeg er godt fornøyd med det. Hihi.
Madeleine1 Skrevet 4. september 2006 #33 Skrevet 4. september 2006 JA! veldig ofte. før jeg går fra henne i bhg, kan si det når vi sitter med midaggen, når vi leker og når hun skal legge seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå