<= darling => Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Heisann! Jeg sier jeg er glad i deg til barna mine før de legger seg om kvelden, når jeg reiser fra dem ( på jobb ol...) og så ofte jeg kan i løpetg av dagen: Og de sier det alltid tilbake. De er forresten 3 og 1,5 år...
Prestedattra Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Ja, jeg sier det ofte, og første gangen hun sa det samme til meg, var veeeldig rørende:-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Sier det ganske ofte også uten å ha noe grunn. Med grunn mener jeg at når jeg reiser og blir borte fra ho er det en selvfølge at en sier det. Ho er 3.5 og sier det også tilbake. Ho kan også komme bort og si mamma jeg er glad i deg og gir meg en stor kos kan jeg få en is vær så snill.Da er det vansklig å si nei selv om det er 15min siden ho fikk en is.
MegOgAlleMine Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 jeg er ikke så veldig flink til å si det, er mer et menneske av handlinger:) sier det vel ca 3-4 ganger i løpet av en uke
PMST Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 ofte ofte ...gutten min sier det til oss også..kommer naturlig...*mamma...jeg elsker deg...* elsker pappa og marikken også*..kan han plustlig si=) men vi sier det hver eneste dag... savnet dette fra min egen oppvekst..der var det altforlite av klem kos og disse ordene....
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Ja, mange ganger om dagen, ikke bare med ord men også med masse kjærtegn hver dag. Han har blitt like kosete som vi er, og sier ofte at han er glad i oss. I kveld før han sovnet holdt han rundt meg og sa: "Mamma, jeg er tuuusen glad i deg - helt til du dør". (Han er veldig opptatt av livet og døden for tiden).
cielo *to barns mamma* Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Sier det hver dag. Men enda viktigere er å vise det synes jeg. Å vise at datteren min er verdifullt for meg, at hun gir meg glede. Det er så viktig å være verdifull for noen...
PMST Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 han sier også..hver kveld./.vi sier det sammen..*elsker deg helt opp til stjernene og litt lengre* i begynnelsen sa han..mamma det er langt det....=)
Mamma'n til Li@m Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Ja, her sies det ofte - mange ganger hver dag!
superhønemor Skrevet 2. august 2006 #15 Skrevet 2. august 2006 Hver eneste dag forteller jeg mine barn på 4 og 9 at jeg elsker dem. Sønnen min på 4 sier "mamma - jeg elsker deg i hjertet mitt" ubetalelig )
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #16 Skrevet 2. august 2006 vi sier det mange mange ganger. jeg har aldri hørte det fra førelderene mine. det er som sår på hjerte mitt. det er samme med mannen min. derfor sier det til barne mine : #
Cessapus Skrevet 4. august 2006 #18 Skrevet 4. august 2006 Mangemangemangemangemange ganger! Både glad i deg og elsker deg, vesla mi på 3 år og 8 mnd har også kunnet si I love you i 1,5 år nå :-) Sier det med ord, og med kos og nuss! Og kjæresten min som nå har blitt "stefar" er også veldig flink til å si dette :-) Viktig er det!!!
*Vetlis* Skrevet 5. august 2006 #19 Skrevet 5. august 2006 Jeg kysser, koser og forteller sønnen min at jeg er glad i han flere ganger om dagen jeg )
Kamille:) Skrevet 5. august 2006 #20 Skrevet 5. august 2006 Jeg sier det tusen ganger om dagen. Bruker som oftest "elsker" istedenfor "glad i".
dama Skrevet 6. august 2006 #21 Skrevet 6. august 2006 jeg sier aldri at jeg er glad i barna mine.... jeg er heller ikke det..... man er glad i andre mennesker rundt seg, ikke i barna sine eller familien sin. Barna mine ELSKER jeg, og det veit de veldig godt også.... :-) åtteåringen begynner faktisk å bli litt lei, :-) men han slipper ikke unna! :-)
anaina Skrevet 7. august 2006 #22 Skrevet 7. august 2006 Bruker både elsker og glad i (overhørte datteren på 4 si til en på avdelingen at hun elsker ham, så tenkte det var greit å utvide vokabularet). Sier også ofte at jeg syns hun er pen og nydelig; ikke bare når hun pynter seg, men f.eks når hun er nybadet, eller vi ligger på sofaen og koser og jeg kysser henne på øyelokkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå