Gå til innhold

gravid,noen her i aprilklubben?en liten presentasjonsrunde kansje??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente fra oslo, på 26 år, med samboer på 24! Vi har termin samme dag som deg, og dette er vår første! Synes dette er veldig spennende, samt utrolig skummelt!

Men alt går vel stort sett bra!

 

Hadde vært morsomt om flere som har termin nærme hverandre kanskje kunne møttes en gang......????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 32 år, med en datter på 8, og termin 4 april.

Er gift og har 2 katter og 1 hund. Vi bor i vesterålen og er såååå stolt og glad:-)

Hadde ett veldig greit svangerskap sist, men gikk 16 dager over tia,det var tungt.

Vi høres vel flere ganger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og tør liksom ikke helt å tro det. Men jeg våger meg inn hit likevel.

 

Jeg er 31 år (i septenber), er gift med verdens beste mann (31 år han også). Vi har ei datter som nettopp har hatt 2 årsdag, og en hund på fem år. Bor i nord-norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei...

 

Jeg er i slutten av min 4.uke nå og har termin 21.april.

Jeg er sammen med barnefaren,vi bor sammen i porsgrunn og har en aldeles nydelig gutt på 2 år fra før.

Sist gikk jeg over akkurat en uke når jeg skulle føde.

 

 

Lykke til Jenter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 22 år og venter mitt andre barn 5.april. Det blir kjempespennende og vi gleder oss veldig. Jeg jobber og er husmor, samboeren min jobber hver dag. Vi har i lita tulle på 2 år fra før som er i barnehagen. Syns jeg var så ung i forhld til resten her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

 

Jag är 32 år, och har termin 24 april. Jag och min kära sambo har försökt i 4,5 år och haft 2 SA tidigare, så vågar inte släppa glädjen in helt än. Men kan ändå inte sluta le... ;o)

 

Har precis äntrat vecka 6 och ska till läkare första gången imorgon å på ultraljud på fredag. Spännande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:-)

Jeg har to barn på10 og 13 år.Jeg har termin rundt 25.april,begynner på min 6 uke i morgen.Gleder oss veldig :-) Bor på Møre vi også.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...