Gå til innhold

gravid,noen her i aprilklubben?en liten presentasjonsrunde kansje??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

er d noen av dere som er her som er gravid nå og hvor langt er dere?

jeg er i uke 5 nå:)

vi har en nydelig jente,2 år,og nå kommer nestemann i april:)

terminen er 2.april,men sist gikk jeg 15 laaange dager over termin,så jeg regner med at terminen er i midten av april denne gangen-da blir ikke dagene sååå lange når d nærmer seg;)

jeg er gift,mannen min er 34 og vi bor på mørekysten:)

ønsker dere alle lykke til med spirene deres:¤

mamma-klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 26 år å venter nr 3 har en gutt på 5 (snaaart 6) fra før å ei tulle på 7 mnd nå å har term den 1 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er også i uke 5 nå, terminen min er også 2.april. Er veldig veldig glad for det, håper på at alt går bra! Har også en gutt på snart to år fra før.

 

Lykke til med svangerskapet alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! fant akkurat ut at jeg er gravid, tror termin er rundt den 10ende, men vet ikke sikkert.. HAr lange sykluser så det er litt vanskelig å regne seg til... Gikk en uke over sist. Da var termin 18 april...2005... Dvs at snuppa nå er 15 mnd gammel. Jeg er gift, og vi bor på haugalandet. . Håper og tror at ventetiden blir kortere denne gangen siden jeg nå har en vilter unge å ta meg av i tilleg.. Er hjemmeværende. Skal ta deltidsvidereutdanning i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift, har en sønn på 20 måneder og en hund...... har termin rundt 10-12 april......................

MA i juni, men denne gangen skal det går bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Eg er 27 år og mannen er 35, er gift. Vi bor sør for Ålesund og har ei herleg jente på 4 og ein herleg gut på snart 3. Hadde ein MA i januar, kryssere fingrane for at det går bra denne gangen. Har termin den 10 april etter bim og den 9 etter babyverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har en gutt på 8 mnd, man og hund har jeg også! Har termin 5 april og gleder meg til nr melder sin ankomst!

Er 35 år og bor i Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut for to dager siden at jeg er gravid. Tror jeg er 4 uker på vei. Litt usikker på termin-datoen.

Ellers har jeg en sønn på 3 år, samboer, og to katter.

Bor i Askim. (østfold)

Gleder meg masse til magen begynner å vokse.

Smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg testet positivt i morges - 2 dager før ventet mens! Termin 14/4.

Jeg er glad og livredd, for for noen år siden hadde jeg 4 ufrivillige aborter på rad og har ikke prøvd siden.... Nå har jeg imidlertid en ny mann siden den gangen, er også nygift og håper virkelig på bedre oppleveler denne gangen. Orker ikke tanken på en rekke nye aborter...

Hadde to SA og to diagnostiserte blighted ovum, hører gjerne fra andre med liknende opplevelser! Jeg fyller snart 35 og føler litt at tiden begynner å renne ut også.... Bor og jobber i Oslo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fant ut idag at jeg var gravid og ifølge babyverden's terminkalkulator er jeg snart 5 uker på vei og med en termindato lagt til 6.april.

Jeg har bursdag den 5.april, så det kan jo bli en fin bursdagsgave om alt går bra.

Jeg er 20 år og sambo er 24, så dette blir da vårt første barn forhåpentligvis. Er kjempeglad, men litt redd også for at noe skal gå galt..litt spent på svangerskapet også da jeg ikke har gått igjennom et før. Håper dog det går bra.

 

Ønsker resten av dere lykke til og håper at vi kan følges fullt ut helt til april =0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin den 7 april:) mistet sist i mai s håper det går bra nå... jeg er 25 forlovet m en danske på 28. nå ønsker vi oss dette barnet veldig:)skl på tidlig ul innen 4 uker, håper jeg hører hjertet..... lykke til alle sammen, håper høre mer fra dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg inn her jeg :-)

 

Testet positivt hos lege før helga, og har regnet meg frem til termin 2. april.

Har ei jente på 6 og en gutt på 4 og ei bikkje på 1 1/2 og en mann på 38 :-)

 

Selv er jeg 34 år nå og holder til på Hedmarken.

 

Er veldig "selvopptatt" om dagen, og bruker mer tid her inne enn strengt nødvendig, kanskje... men jeg koser meg med alle i samme situasjon som meg, da :-)

Har bestemt meg for å nyte dette svangerskapet samme søren hvor dårlig jeg skal bli !!!! Dette er definitivt mitt siste barn, og skal glede meg over hvert ett skritt :-)

 

Håper å få pratet masse med dere fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg er 24 år, har jente på 19 mnd, gift, bor i drammen. venter barn rundt 10. april. =) gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag testet vi positivt, og er glade som unger!

vi har en pjokk på 4 fra før, men tok ut P-staven for en liten mnd siden, og nå har underet skjedd! enn å ha så flaks! tror jeg er ca 3 uker på vei, så april-klubben er vel rett for oss ja.

Vi bor sentralt i Trondheim. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) 27 år fra Trondheim. Termin 1 april. 2 kjempeflotte gutter på 9 og 3 fra før. Dette blir nok siste =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg blir 35 år i år. Venter mitt tredje barn - termin 8. april.

Har jente på 10, og gutt på 18 mnd. fra før.

Bor i Romsdal.

Gleder meg veldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg er 35 år. Venter mitt fjerde barn - termin 9 april.

Har gått på pillen så dette var ikke planlagt, men sluttet med den på lørdag da testen slo ut. Utroligt nok gleder jeg meg, selv om det ikke var planlagt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 26 (27 i september), bor på vestlandet. Skal gifte meg i september og har en hund og noen katter. Termin i følge kalkulatoren er 15 april. Skal til legen på mandag, så får vi se hva hun sier :)

Svangerskapet var planlagt, men skulle egentlig ikke prøve før denne måneden. Er litt satt ut, bekymret for hvordan jeg kommer til å takle stor mage, fødsel osv. Men det ordner seg vel, og vi skal bli en familie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp...jeg er så glad i dag...For jeg er gravid skal du vite :o)

 

Jeg er 34 år og bor i Nittedal. Har et barn fra før på 3 år. Har termin rundt 11 april. Så mange vi er her inne allerede :-) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere i månedene som kommer. Hurra og gratulerer og lykke til, til oss alle samen :o) :o) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan!!

 

fant ut for 2 dager siden at nå er nr 3 på vei!!! termin dato ifølge bim er 13 april!!

 

har to nyyyydelige barn fra før, jente på 6 og en gutt på 1.

er selv 26 og gubben 29 (hehe).

 

flytta hit til karmøy for 5 mnd siden da mannen i mitt liv kommer her i fra og stortrives her =) jobber som butikkmedarbeider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere.

Fant ut i går at 4. mann er på vei,- fortsatt litt sjokkskadet og satt ut.

Er 35 år, gubben 37 og vi har 3 barn fra før på 4, 7, og 10 år. Termindato er fredag 13. april :-) men går nok noen dager over...

Bor i skedsmo og jobber deltid på et hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...