Gå til innhold

mas og sjas i juni/juli/august gjengen!!


AE84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, eg e her eg :(

Va på akupungtur igjen i dag og har 3cm åpning.

Har vaska begge bilane i håp om rier, men det va fint lite. Han komme når han komme. Nå begynne eg snart å miste motet. Neida eg gjør ikkje det. Men eg gidde ikkje stressa.

 

Kosa dokk på freddas kvelden.

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med den lille Siv! Kos dokker - så snakkes me på treff.

 

Dokker andre to får bare springa litt i trapper i helgå, og få ut babyene dokkers... Nå e dokker jo passe leie begge to, så då e d vel på tide?! Lykke t.

 

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med nurket ditt Siv. Det var ikke store gutten, hehe... kjempe kosli:) Han var jo mindre enn ho Zara. Kos dere masse sammen alle tre, tiden går så fort, gleder meg til å se dere på treff snart!

 

Har det skjedd noe med Dorthe og Siv? Er dere her fortsatt? Dere håper vel hver natt nå..... kan huske jeg gjorde det, ennå jeg fikk 10 dager tidlig:)

Lykke til hvis det skjer noe i løpet av helgen! Håper dere legger inn beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETTERLYSNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DORTHE?????????? Henn e du?Dorthe? lete lete, Dorthe?

 

Ikkje gå i fra meg :(

 

Her sjer ingenting, har laget krutsterk mat til i kveld. Taco med masse hvitløk og kjempesterk guakamole, eg elske guakamole.... *ogkjøptRødvin*. hviske tiske

 

Håper håper HÅPER *IIIIIIIIIIIIIIIIIK*

 

Siv

 

(att eg gidde)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais!!

Eg e her ennå!!Sukk....

Har akkurat fått biff og fløtegratinertepoteter av samboer,herligt med goe lørdagsmat!!

 

Eg va forresten på kontroll på sykehuset igår(blir overraskende godt følgt opp,pga lave sf mål).

Fekk ultralyd og,av ei eldre danske jordmor,hu va kjempekoselige!Hu meinte at morkaken min va klar for fødsel nå,og siden eg nesten ikkje hadde fostervann,så nærmte det seg fødsel!Og hodet låg ganske dypt,og livmorhalsen endeligt har lagt seg der an ska ligga!:)

Det redda helgå mi,og eg gliste fra øre te øre når me kom ut derfra!MEN ingenting har jo skjedd jo!!Hu sa at eg ikkje måtte ha for store forhåpninger,og at hu regna med at någe skjedde i løpet av de neste dagene.Selvfølgelig får eg store forhåpninger!hehe

Heile meg e jo innstilt på helgefødsel nå!

Hvis ikkje någe skjedde før tirsdag,sko eg komma inn på sykehuset for nye måling igjen,fordi eg hadde så lite fostervann.Så me får vel venta å se..

 

Ska me føda i natt Siv?Det hadde passt meg kanonbra!!Lykke te med den sterka maden!Eg slenge meg på sofaen og ser ein film med samboer,me får bare nyta stillheten,ein siste gang!Håpe håpe;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei,

 

Da er vi kommet hjem, og får lov å nyte tida med lille knøttet vårt :) Han er bare verdens snilleste, sover masse og spiser litt innimellom, nesten for snill :)

 

Fødselen gikk egentlig veldig greit, utrolig godt å være ferdig, og formen er allerede nå overraskende bra.

 

Dorthe og Siv: bare vær glad dere ventet til over helga med å føde, har vært utrolig masse fødsler de siste dagene, så fullt av folk overalt(vi var vel tre stk på omtrent alle to-mannsrom)-selv om det sikkert ikke er noen trøst i ventetida..

 

-Siv-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Inne for å legge en dagsrapport :)

 

Me kjørte te sykehuset klokken 4 i natt. Visste på forhånd at det ikkje va fødsel. Men då eg va oppe på do rett før halv 4, hadde jeg en blødning. (så viste seg å være etter sex samme kveld).

Fikk full undersøkelse med ul og ctg. Legen tippa at nurket va over 4 kg :( Ellers fikk me bekrefte igjen at det er en gutt, og hjerte så me med alle kammerene.

Var hjemme igjen til kl 5 og fikk sove en time før sambo kjørte på jobb stakkars.

 

Klokken elleve var eg på akupungtur.....igjen.. Og etter det gikk eg rundt Mosvannet på ca 45 min. Spiste lunsj hos svigers og nå e eg hjemme. Dønn sliten. Så snart ska eg ta meg ein kvil :)

 

Ha ein fin dag jenter.

 

mvh Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel jenter...kor e dåkkår?? komt dåkkår te sygehuset eller?? dooortheeee....siiiiv...e dåkkår heeer?????

 

 

hb dåkkår e d jallefall!!

me va på treff i dag...va kjempe koseli...men bare guttar, så neste uga må dårr komma någen jenter og...(anette;o))

 

har satt opp nytt treff på DIB, charles og de i sandnes kl12 torsdag 31aug!

 

hb me blir liga mange så i dag++!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, eg e her.

Tror Dorthe har latt meg ver igjen aleina.

Har tatt lakser olje igjen nå. så eg sitte å vente på tegn. Har murringer i ryggen så me får se.

Sindre satt å fylte opp 25 tomme medisin kapsler (ca 2ss) mens han venta på middagen. Så det e ca ein time siden nå.

Eg tenkte på dokk og treffe i dag men eg gadd ikkje. Eg tar det igjen neste gang, forhåpentligvis med baby :)

E inne å lure litt på Dib sidene men har ikkje skreve någe ennå. eg fylle med, men e litt leie av alt akuratt nå. Det e jo fortsatt så varmt ute.

 

Kos dokk å hils alle. Eg sende deg ein melding hvis någe skjer :) Så kan du jo kanskje legge inn et innlegg hvis du vil.

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

E her eg,fremdeles...

Men det går greit,har fått dato for igangsettelse!Så det blir nå på fredag,hvis ikkje någe skjer før.

Blei tøyd idag og,har 4 cm åpning,hurra!

Så alt ligge te rette for fødsel når som helst,men det sa de jo forsåvidt for ei uke siden og...:)Har hatt rier etter det idag,men e veldigt uregelmessige,så eg holde meg hjemma på sofaen og slappe av resten av kvelden!

 

Og Siv,e du der??Koss e det med deg?Håpe alt går greit,nå e me jo snart med mål!

 

Glede meg te å komma på treff igjen,og då med baby!!Jeeeey!!Kunne absolutt tenkt meg å bli med på treffet på Charles&De,for de har kjempegoe mad der!!Men tror nok det blir litt for tidligt for min del!Kanskje treffet etter der igjen!:)

Ellers ville eg bare sei takk for alle de trøstende ordene dokkers,de hjelpe jo litt,alle vett jo koss det e i slutten!

 

Snakkes om ikkje lenge!Innen lørdag e eg mamma!Hurra!!

 

Klem fra Dorthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Dorthe:)

 

Å så då vett du litt mer hvertfall og slippe å gå lengre.Så heldige du e. Eg hadde Minst 3 cm i går før akupungturen og "halsen" va helt myk, så nå får me se. Eg har tenkt på deg de siste dagene og siden du ikkje skreiv i går *hehe*

 

Du får ha lykke te hvis eg ikkje lese noe fra deg :)

 

Og Anne? Takk for du tenke på oss, eg tror nok de andre og gjør det:)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siv og dorthe.

Eg tenke masse på dokker eg og :) Men nå e d ikkje lenge igjen... Eg går jo inn her kver dag, og håbe dokker har født...så nå må d snart skje... Forstår at dokker e leie, men dokker e gode-hold ut litt t nå!!!!

 

Så snakkes me på et treff ganske snart :)

 

Klem bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk... eg suns så sunn på dåkkår...og ja...eg forvente ein mel...så eg kan je besje te alle di andre...me vente og vente...nesten liga utolmodige så dåkkår vettu;o)

 

utrolig kjekt for deg dorthe...at du har fått ein dato...herli å slapp av....prøva å slappa skikkelig av frem te fredag (forhåpentligvis før men)...du vett aldri kossen fødselen blir vettu...kan bli ei laaang og søvnløs helg;o)

 

ellers så ska anette og zara komma ein tur te meg på torsdag, i 11tiå...fritt for dåkkår andre åg å komma! har store terasse me "tak"...plass te mange vogner...og magen din siv;o) men dåkkår har jo nr mitt, hvis dåkkår vil komma, så slå på tråen;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

Nå har eg sendt Sindre på jobb og har tatt meg ei brødskive før eg ska legge meg i gjen.

 

I går siden ca kl 17 har eg hatt rier, Pang , rett i ryggen går de. Men de e der bare når eg ligge på ryggen......... Skjønne ingenting. Hadde i halv fem tiden i mårres og, men så legge eg meg på siå så e de vekk.

Eg tror eg har ein skikkelige lure baby altså.

 

Men nå har eg hvertfall fått fødetryne, Weee:)

Eg skulle gå med mamma rundt Ullandhaug i dag, det blir nok realitet det ja, legen kl 14. Og e dårr ingenting i mårå? Så komme eg oppom te deg Anne :)

 

Ha ein fine dag, eg håpe på skikkelige rier :)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag/kveld alle sammen:)

 

Håper alle har det bra, de med og uten mager! Dorthe og Siv tenker på dere hver dag, er inne på bim i alle fall tre ganger til dagen for å sjekke om det er skjedd noe..... like utålmodig og nysgjerrige jeg vettu:)

 

I dag reiste besøk vårt hjem igjen til sarpsborg, har vært veldig kosli med besøk. ble litt ekstra shopping på meg også da, men de små må jo få siste nytt de også! Det er jo høst klær som gjelder nå, hihi....

 

Ellers så har vi vært på babysvømming for første gang i dag, kjempe gøy både for pappa, mamma og zara. Ho stor trives i vann, hadde plomme runde øyne og smil om munnen, men etter 16 min var det nok, da måtte vi gå i dusjen. Da skalv leppene litt. Inn i dusjen og ho koset seg igjen, fikk litt shampoo i håret. helt utrolig at de tar nye ting så lett! Men nå er ho helt utslått, ho har spist og nå sover og sover ho. Alle de nye inntrykkene tok nok litt på, så nå må ho ha litt skjønnhets søvn.

 

Lykke til til dorthe og siv nok en gang hvis jeg ikke rekker å se dere igjen før fødsel, får nesten ikke håpe det! Så bra at du har fått en dato og forholde deg til dorthe, da ser du vel lys i tunnelen, så da regner jeg med at du er blitt mamma på lørdag i alle fall:) Tenk det Dorthe, du er snart mamma. Gled deg:) Zara gleder seg til å leke med lille Hedda.

 

Til dere andre så ses vi på torsdag i sandnes! Ha en fortsatt super duper kveld med de små guttene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå takk for alle oppmuntringer alle sammen,det hjelper veldig på denne lange veien!:)

 

Og te Siv:Tenk at me låg med rier begge to inatt!!Eg hadde rier i heile går kveld,blei ganske sterke,så dabba de av litt..Våkna i to tiden med rier igjen,låg i sengå og tok tiden,3 min mellomrom..Eg tenkte at de lure meg nok,så eg tok meg ein dusj.Så satt eg foran pcen en stund,og kjente at de blei svakere,typisk..Her satt eg hjemme og venta lengst mulig før eg sko vekka samboer,så han sko få sova itilfellet falsk alarm..Og det va det jo..I femtiå gjekk eg å la meg igjen litt,det tok lenger og lenger tid mellom riene,og te slutt sovna eg.Våkna ni imorges igjen,kjempe skuffa!hehe

 

Men men,eg e nå jaffal glad at det skjer på fredag,fantastisk snilt gjort av de å sette meg igang før helgå!Helgene e verst syns eg,for då e me to så går hjemme og surre og vente.Hihi..

 

Igjen Siv,hvis livmorhalsen e myk,så e det jo kjempebra!Eg krysse fingrene for deg og,me e der snart!!

Å så eg glede meg te å ligga på magen og kunne gå ud av sengå,uden å ta fart og trille ud,hehe!

 

See u soon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...trille ud av sengå...hehe...d e så rart...for eg har nesten glømt ud koss d va allerede! men når eg tenke godt itte, så huskeg ko felt d va i slutten! og dorthe...ikje få for høge forventninger om å få ligga på magen, seinere komme puppene i veien vettu;o)

 

ellers har tobias fonne ud at kveldaene e kjekke, så han e oppe lenger og lenger for kver kveld! og ikje minst oppe i 07.30 tiå om morningen, stein klar...då e han vågen heilt te eg jer opp å står opp, og i mens eg kler meg...så sovnan...den snigen!! akuratt nå liggan mitt i den stora dobbelsengå, me puder på begge sier (akså han kan trilta udfor ennå...haha!!) men han e herlige der han ligge...lille karen i den stora sengå:o)

 

menmen jenter...nå nerme helgå seg...i mårå kjer d uansett dorthe...og te siv...han kose seg nok bare inni der, komme nåkk snart;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Gode nyheter:) Lille Hedda har ankommet denne verden! fikk melding av dorthe tidligere i kveld. Det sto: Hei! Hils på Hedda! Ti fingre, ti tær.

 

 

Masse gratulasjoner til Dorthe med mann, kos dere sammen alle tre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å fylle ut litt:o)

 

Hedda kom til verden 16.15 i dag, 50cm, 3388g og 34 rundt hodet!

 

 

kjempe kjekt dorthe, gratulere masse! hb alt jekk bra med fødsel! kos dåkkår masse samen alle 3...husk, di vokse fort, så ta vare på alle små minner;o)

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, eg og vil vil vil!!

 

Gratulere så masse med Hedda, Dorthe og Mannen hennes:)

E så kjempe gla på deres vegne.

Her går me å har passert to terminer nå, det e nesten utholdeligt. Har prøvd lakserolja to ganger bare denne uka. i dag ringe eg te føden å spør ka så ska te får å bli satt i gang.

Og eg har 3 kjempe gode grunner:

 

*Eg har min 3 cm åpning og har hatt det i over en uke

*De har sett på UL at han e over 4 kg :(

*Eg har passert 2 terminer nå.

 

Pluss at eg e jo tredje gangs og de burde jo hørt litt på meg, eller?

 

Jaja, eg går ut å male.....

 

'God helg folkens

 

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gratulasjoner til Dorthe med mann-kos dere masse med lille Hedda!!!

Og Siv-hold ut-ikkje lenge igjen nå!!!!

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...