Gå til innhold

mas og sjas i juni/juli/august gjengen!!


AE84

Anbefalte innlegg

tenkte eg sko laga ei egen tatle sia...har jo ein på augustklubben, men der e jo ikje de andre...og nå hadde eg et par spørsmål;o)

 

te hu charlotte:

eg bare lurte på ka den internett siå hetta, den der telefonsiå...der du "ringe" og snakke me bilde!!!??

du trenge bare webkamera og mikrofon sant??

 

 

fortalte mormor om dette...og hu vil veldi gjerna ha d...hørtes litt bedre ud enn msn...så me kan jo prøva d;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så greit me ei sånn ei sia...

Nå har forresten eg og bestilt "bilskilt" t vognå...tror i alle fall eg klarte d... Blir alltid litt usikker om eg får d t når eg bestille øve nett... Den siå hette forresten "barnevognskilt.no"

Snakkes

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Programmet heter Skype, du laster det ned på www.skype.com.

 

JA det stemmer, du trenger bare web camera og mikrofon....og så høytalere da selffølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...d e ganske kult me skilt...men eg ser liksom for meg me komme på treff, åsså har alle skilt på vognå...hahaha...festli!!!

men, d e jo bare av å te at me e samla alle samen....så sånn sett jør d ingenting....eg likte godt ideen te siv og, om at me kan jo henga skiltet på barnarommet og;o)

 

takk takk...skype.com....då ska hu mormor få d...så blir hu så glad;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...ja syns eg ser heile gjengen...

Men eg har og tenkt å bruga d som navneskilt på rommet t eskil. Eg har vært på jakt itte et kult et, men har ikkje fonne (før nå...) For Mariel har et eg e så fornøyd me, å då kan jo ikkje broren ver någe "dårligere"?!

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...føler Jakob, i en alder av 3 uker, allerede har blitt en trendsetter....dette lover jo bra :)

 

Skiltet kan også festes på sykkelen...er refleks på det så de synes godt, når den tid kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg va inne på den skilt siå....va jo mange muligheder der ja...va jo ganske tøft me skilt på sykkel eller lekebil :o)

eller bare ha det på soveromsdørå ;o)

 

va hos jordmor i dag!! alt va bra, og hu ga meg store forhåpninger og sa at me ikje skrive opp ny time...for me hb me føde før ;o) men at eg måtte ringe neste mandag hvis dårr ikje hadde kjedd någe...d e jo ein dag før termin :S

 

menmen....dåkkår får ha ei strålane helg...nyda varmen og di små ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! trenger et råd... har termin 10 august og har fått plass på babysvømming på madla som har oppstart 9 september. må jo stå over de første par ukene men det skulle ikke være noe problem. neste oppstart er ikke før januar. lurer litt på om eg ska bytte? men e det ikkje bedre å begynne så tidlig som mulig eller e det helst bare stress sånn med en gang når man nesten ikkje har blitt kjent med babyen eller fått någen rutiner osv. føle gjerna det blir litt lenge å vente 1/2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi nå spør du vanskelig Anette.10.08.06

 

Eg hadde min nr2 på Babysvømming, men valgte å ikkje forstsette etter en gang på "trening" , fordi me blei råda te å ikkje gjør det. Tingen e at me bor heilt nede med sjøen, og va redd for at tulla vår ville bli for tøff og miste respekten for vannet. Og etter kor aktiv hu e nå så gjorde me det retta.

 

Eg tror eg hadde hoppet på september kurset, og heller sett på, men ikkje badade første gangene.

Grunnen for at du ikkje kan bada e jo får at ungen kan bli så nedkjøla. Men det e jo greit å få tips, kanskje dokk kan gjør de øvelsene i badekaret hjemme hvis dokk har et. Men då får du det ihvertfall kurset me deg fra begynnelsen.

E det oppe på Saniteten, e det samme plassen me begynte på.

Kjekke folk der.

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg for min del ville jo hovedsaklig ikje tatt beibien min på beibisvømming pga klor og bakterier og sånn...men d e jo meg då....

men me tanke på d, så tror eg iallefall eg ville ha venta te beibien va 1/2år, føles litt tryggere då....men at du ikje ringe te di å spør....om d kan blir for seint me januar!!??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..så herlikt...!!!eg har kjøpt et kjempe herlig fleece teppe eg...tror eg ende opp me å pruga d heila tiå....for d e sååååå mykt og deili:)

 

mormor te samboer har jo strikka masse ullpledd og matchane kler: jakke, bukse, lodder og vanter...blir jo litt kjønt me matchi ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du Anne du Anne - har du ikkje født ennå? Nå har eg vært på ferie siden tirsdag, og nå va eg sikker på ha du hadde fått nurket ditt... Sende deg maaaaasse fødestøv :)

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Gratulere så masse med gutten din anne!!Herligt at ventetiden e over for deg og!!:)

 

Nå har me kommet hjem fra ferie,holde oss nok i byen nå frem te någe skjer..

Va og hjemme et par dager under glamat,men reiste inn te hyttå igjen søndag.

Igår hadde eg time hos jordmor,begynnte visst å modnes.Men sf målene mine e så lave,så eg ska inn på sykehuset på vekstkontoll idag.Sf målet ligge på 31 og eg e jo 38+5,så det va ikkje så kjekt.Men kjenne godt med bevegelse osv,så eg håpe bare at målingene blir litt feil,siden hu ligge laaangt nere i bekkenet nå.

Ellers så har eg hatt litt murringer i ryggen de siste dagene,så eg kunne absolutt tenke meg å føde før termin!:)

Men det viktigste e selvsagt at babyen har det bra,og at hu vokse så hu ska.

 

E der fremdelse någe ufødte igjen her??

Kossens tår det te med deg,siv??E du her ennå??Det nærme seg nå!!

 

Dorthe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går jenter, hadde det hyggelig på kult kafeen :)

Sitter her å får ikkje sove..... som vanlig!

Tenke bare rier ,rier og atter rier. Dette e jammen ein tolmodighetsprøve.

Det e heilt stillle i huset, heilt mørkt inne og ute. Og her sitte eg.

Ska på modnings akupungtur i morgen kl 12.15. Håpe så innderligt det hadde skjedd någe.

Men det kan jo for all del ikkje det. Koffår ska eg få før tiå?

Jaja, skjer det ikkje någe i helgen drikke eg lakser olje til uka igjen. Eller kanskje ikkje, smake jo heilt sykt. Kanskje denne prinsen bare ska bli 6 kg før den komme.

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, kver morning når eg står opp,Ser eg meg i speilet og ser om eg har føde ansikt. Hovne lepper og stor nese. Men eg synes for pokker eg ser bare slankere ut enn vanlig.

I ansiket altså.

Har faktisk fått mindre armer de siste månedene. Ikkje dårlig.

De 11 kg eg har lagt på meg ligge vell på rompå og på ryggen. Har jo de håndtakene nå.

Skitt au, eg får de vell av igjen itte kvert.

Forhåpentligvis har eg DEN nasen i mårå tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Koss gjekk det med deg på modningsakupunkturen i dag Siv?

Eg har akkurat komt hjem,blei røska godt i dag kan du sei.Hu prøvde å dra livmorhalsen nærmere åpningen,siden den har låge så langt bak,hekkan det va vondt!Hu spurte om hu sko prøve å vida livmorhalsen mer ut,og det sa eg selvfølgeligt ja te,så nå komme eg bare te å håpa på at någe skjer altså!

Ryggen tar snart knekken på meg!!

Ka tid du har ny time igjen?

Eg ska visst te ny time på mandag,termin e tirsdag,så håpe håpe...:D

 

Ellers så håpe eg at alt står bre te med dokkker med og uten mage!Håbe alle får ein fine helg!!Eg krysse fingrene for oss utalmodige,kanskje det skjer någe i løpet av helgå.........

 

Dorthe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Ja, eg va å fekk akupungtur i dag og har ein åpning på ca 2 cm, men den va fortsatt bittelitt hard. Så hu tøya litt og sa at det va muligheter for at eg kunne få litt "blodslim" og evt slimproppen kunne gå. Og eg har faktisk hatt litt når eg har vert på do, og det blir mer for hver gang.

Kryss alt dere har for at det e et tegn!!!

Eg krysse kver kveld for oss som e igjen nå.

Hadde håpet på ei hel natt søvn og masse vonde rier i morgen tidlig. Sambo ska tøya litt i kveld, hvis han fekk massage. ( han har dykket i dag og verker godt i kroppen, haha)

Goe deal det.

Ellers eg e bare skam trøtte men har ikkje kvilt i dag, vert på farten siden frokost.

Har ikkje nye time før neste fredag kvart på 12. får håpe eg slippe det.

 

Ellers, takk for oppmuntring Anne. Tenkte å stikke innom te deg i dørå å lura på knøtte. Ringe deg på fårrhånd hvis eg e i form :)

 

Dokk får ha ein glimrande helg me masse babykos :)

Så komme Siv , Dorthe og meg itte kvert....

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå jenter?? går det greit me dåkkår eller?? ting på gang?? tenke masse på dåkkår...spent på om det kjer någe snart!!!

 

her går d kjempe greit...tobias spise godt, og me kososs masse...

og i natt sko han ha mad me 5 -4timers mellomrom....HERLI!!

hb d fortsette sånn;o)

 

men men...gudd løkk jenter...tenke på dåkkår...og vente spent me mobilen;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...