Gå til innhold

hei jenter....tester fordommene mine litt her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann lubbeluremor!

jeg er mor til to nydelige gutter. en på 2,8år og en på nesten 7mnd.

jeg var 16år da jeg ble gravid og rakk akkurat akkurat og fylle 1 før jeg fikk han... nr 2 kom da 4mnd før jeg fylte 20 år..

jeg skal gjøre ferdig vk1 nå til høsten..

jeg har planer om og få en bra utdannelse og en bra jobb!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg ble mamma første gang når jeg var 16. nå er jeg 21, gift, 2barn,fullført 3 år vidregående,har 2år på høgskole, og 2 igjen.. begynner på det nest siste året nå i august

Skrevet

Hei mamman til Nestor! Jeg er ikke alene med sønnen min, bor sammen med pappan hans =)

Sykepleien er over tre år, så må jeg ett år i praksis. Deretter er det to år jordmorutdannelse, så det er seks år =)

Skal klare det, er dette jeg brenner for =)

Skrevet

Hei!

Var selv 20 da jenta vår kom! Fortsatte utdannelsen på normert tid (begynte på igjen 9 dager etter fødselen) Fikk full jobb etter endt utdanning. Videreutdannet meg da nr. 2 kom (I permisjonstiden) Har bil, hus osv. Er fortsatt gift med kjæresten min fra da jeg var 16 år..

Planen min har hele tiden å komme dit jeg er nå!

Angrer ikke et sekund på at jeg ble mor i ung alder, har ikke endret planene mine i det hele tatt:0)

Men akk ja; tror nok du har rett i enkelte av dine antakelser, sånn på generelt grunnlag..

Skrevet

Jeg er ferdig utdannet barne og ungdomsarbeider .... vet ikke helt om jeg kommer til å bygge videre på den utdannelsen

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor valgte du å få barn nr 2 når du ennå ikke var ferdig med utdannelsen?

Skrevet

hej jeg er 19 år å har to barn. fikk min første når jeg var 15 å min andre når jeg var 18. holder på med utdanningen min nå å ferdig om 2 år:) begynner på vk1 hjelpepleien.. jeg er samboer å vi har klart oss til nå:) jippi:)

Skrevet

Etter videregående tok jeg ett år på folkehøgskole. Etter dette året forbedret jeg noen fag, samme året ble jeg gravid, da var jeg 20 år. Begynte å jobbe deltid under sv.skapet, jobbet fram til fødsel. Fikk engangstønad, bl.a. Var sammen med barnefaren da, og valgte å utsette studiene selv om jeg hadde kommet inn på noe jeg ville (den gangen). Var helt hjemme i et år, ombestemte meg ang studier, og begynte på deltidstudier etter 17 mnd. Tok en eksamen, som planlagt. Trappet opp andre studier til heltid, ombestemte meg igjen, begynte å jobbe deltid. Fikk ny studieplass, sluttet å jobbe, begynte å lese fag på heltid. Driver nå med en bachelorgrad og blir på dette studiet til jeg er ferdig, forhåpentligvis vil d si til jeg har master.

I løpet av denne tiden har jeg også vært alvorlig syk på flere måter og blitt alene med sønnen min. Nå er jeg 24 år gammel, og er en ambisiøs alenemor etter egen dømmekraft:-)

Skrevet

Forøvrig eier jeg leilighet og bil, hvis d er av interesse for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...