Rikku Skrevet 19. juli 2006 #51 Skrevet 19. juli 2006 Hva om datteren din får en gutt da HUN blir stor! Skal gamle bestemor deg si nei usjda, gutt kan man da ikke få! Jeg hadde veldig lyst på jente mens jeg gikk gravid og ikke visste noe. Skrev om det på BiM for jeg følte meg ufyselig og fikk masse hjelp og støte der. Nå i ettertid kunne jeg ALDRI tenkt meg noe annet enn min lille nydelige deilige gutt! Hva om du hadde fått gutt? Mine sviger*søsken* har jenter (og gutter) men de jentene finnes ikke søte!!! Alle barn kan være sjarmerende men....må le da jeg tenker på det...de FINNES liksom ikke søte og de synes gutten min er familiens skjønnhet. Uansett, som noen andre her skrev til deg. Du burde fått en dukke istedenfor. Å gå gjennom livet med en slik holdning er ikke akkurat sunt. Ihvertfall ikke hvis dette er noe du viderefører slik som her.
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #52 Skrevet 19. juli 2006 blæ. Vet du hva jeg ønsker meg neste gang jeg blir gravid? (hvis jeg blir gravid da.) Jeg ønsker meg en gutt til. Elsker å være gutte mamma jeg. Elsker å kjøpe gutte klær til han. Han er en snill og god gutt og jeg er absolutt ikke missunlig på de som får jenter.
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #53 Skrevet 19. juli 2006 Og foresten jeg blir ikke lei meg om jeg får en jente neste gang heller, men ønske om en gutt til er litt høyere enn ei jente. Men jeg blir jo like glad uannsett hva jeg får neste gang.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #54 Skrevet 19. juli 2006 Enig med deg jeg hovedinnlegger! Og selvfølgelig er ditt barn verdens nydeligste - likt som alle andres barn her. Og ja det er kjempearti å kjøpe kjoler og stash Og det er mange her som har mindre mellom ørene enn deg når de gidder å hisse seg opp over noe sånt!
Gifteklar:0)) Skrevet 19. juli 2006 #55 Skrevet 19. juli 2006 jeg har en jente og både jeg og sambo ønsker oss en jente til.er jo helt greit om det blir gutt selvfølgelig, men hadde vært arti om det er en jente til.fins jo så mye mere artie og fine klær til jenter enn gutter.er liksom aldri noe problem å finne gaver til jenter men syns detb er verre til gutter.
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #56 Skrevet 19. juli 2006 Synes det finnes masse herlige klær til gutter jeg
Gifteklar:0)) Skrevet 19. juli 2006 #59 Skrevet 19. juli 2006 ja men det er større utvalg hos jenter.tenker på klær da.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #60 Skrevet 19. juli 2006 Ft faen. DIB er det eneste forumett jeg kjenner til som kunne hatt en sånn debatt. Totalt lavmål altså. Svarene er verst her og ikke hovedinnlegget. Det finnes ikke grenser for hva folk lirer ut av seg her.Det gjelder å hogge hverandre ihjel så snart man er uenig. Jeg også tenkte sånn når jeg fikk jente. Men så nå har jegt fått gutt og synes det er like fanastisk.Gutter er jo enklere å ha med å gjøre enn jenter. Man ser eks svært få menn skrive så mye dritt til hverandre som dere kjerringer her inne gjør.Men jenter er søte og ja det finnes masse fine klær som jeg sikler etter. Men herregud. Livet er da mer. Så dette her sier seg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #61 Skrevet 19. juli 2006 Du sto visst ganske nærme da det smalt, du HI :-D man kan jo ikke annet enn å le av en som prøver så desperat å provosere. Kjedet du deg idag fordi støttekontakten din var på ferie, kanskje??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #62 Skrevet 19. juli 2006 HAHAHA!!!!!! JEG HÅPER DATTERA DI BLIR EI SKIKKELIG MASKULIN TRAKTORLESPE! FORDI DU FORTJENER DET!
*Lissi* Skrevet 20. juli 2006 #63 Skrevet 20. juli 2006 Har to jenter på 7 og 9 år, og en liten gutt på 5 mnd. Var ganske innstilt på å få jente nå sist, men ut kom en gutt. Er kjempe overrasket over hvor glad jeg vart! Hadde jo blitt glad for enda en jente også selvsagt. Koser meg med gutten min jeg. Kjempe gøy å kjøpe tøffe klær til han:-) Innrømmer at jeg tenkt "litt" som deg før, men det var før jeg fikk gutten min.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 20. juli 2006 #64 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har ei jente men vil gjerne ha en gutt neste gang.... Synes det er kjekt å se alle de tøffe klærne de selger til gutter. Kan hovedinnlegger virkelig si at hun bare vil ha jenter??? Du blir nok like fornøyd med en gutt!!!
prekæs Skrevet 20. juli 2006 #65 Skrevet 20. juli 2006 dakkars deg.... Er du blitt tenåring enda, eller?
Reisa Skrevet 21. juli 2006 #66 Skrevet 21. juli 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jeg elsker at folk kan ta et innlegg så forbanna seriøst og bli så sint.. Humor sier nå jeg, mor til en gutt som er helt enig i at det fines så mye søtere og finere ting å få tak i til jenter. Men herregud, jeg ville jo ikke bytta bort gutten min for alle jentene i verden, selv om jeg ønska meg jente i utgangspunktet. Det er sant som jeg leste over her; at hver og en får verdens søteste barn, uansett kjønn. Jeg tror ønsket om å få jente bunner i at man ønsker å få noe som ligner seg selv. Mor vil ha datter, far vil ha sønn. Det som er viktig for meg er å ikke definere ungene etter kjønn. Rødt er fint på gutter akkurat som blått er nydelig på jenter. Pappas lille jente kan likesågodt være med på fisketur som at mamma kan spille fotball med sønnen sin..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #67 Skrevet 21. juli 2006 Venninna mi (på 36), mener i fullt alvor at hennes datter er så smart at de i barnehagen nok aldri har sett maken...hehe....Må flire for meg selv av slike utsagn. Og min eks fotalte meg at hans datter (fra et annet forhold), var så vakker at hun kunne bli hva som helst og oppnå akkurat det hun ville når hun vokste til...haha....skjønner hvorfor det ble slutt? ;-) Når foreldre opphøyer barna sine på en slik måte, antar jeg en litt umoden personlighet ligger bak. Men bevares. Om man gidder å høre på så er det vel greit nok! Ha en hjertlig fin helg alle småbarnsforeldre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå