Gjest Skrevet 17. juli 2006 #26 Skrevet 17. juli 2006 Trodde d ikke gikk ann å skrive slikt jeg!!! Blir helt sjokkert-d eneste jeg tenker nå er: Sorry,men du fortjener virkelig ikke å ha barn i d hele tatt... Jeg har en jente og en gutt-er LIKE glad i dem begge to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
second_time Skrevet 17. juli 2006 #27 Skrevet 17. juli 2006 HI minner meg om et barn i 5 års alderen som kler opp barbiedukken sin.. Kan ikke tro at dette er seriøst ment :/
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #28 Skrevet 17. juli 2006 He,he,he HI er rett og slett bare patetisk.......
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 17. juli 2006 #29 Skrevet 17. juli 2006 He he h eh e he he he he he Tji hi jeg ler så jeg dauer !Ha ha h ah ha ha ha h ah a ha ha ha
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juli 2006 #30 Skrevet 17. juli 2006 Åh, gud hjelpe deg, H.I. .... Håper inderlig du aldri får en gutt. Hva gjør du da, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #31 Skrevet 17. juli 2006 er det virkelig noen som tar dette innlegget alvorlig? det gjorde i hvertfall ikke jeg...........
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. juli 2006 #32 Skrevet 17. juli 2006 Tipper dette er et tulleinnlegg, men.. jeg svarer likevel.. Jeg syntes lille prinsen min er verdens vakreste selvfølgelig og jeg er kjempelykkelig for at det var akkurat han vi fikk, tross alt vi har hatt og stri med med han. Neste gang? Jo, så klart hadde det vært morsomt med ei jente så man hadde en av hver, men gjerne en gutt til også, det spiller ingen rolle, alle barn er like herlige uansett. Vi syntes det var fint å få gutt først da det er fint når ungene blir større. Fint å ha en storebror som passer på litt vet du. Dessuten er det lettere å ha med gutter å gjøre når de kommer i tenårene. Hva klær ol. angår, så tror jeg at jeg har like mye moro med å kle opp lille prinsen min som du har med tulla di. Når det kommer til håret syntes jeg faktisk det er litt deilig å kunne la det være litt kort, så man slipper å bruke så mye tid på å vaske og gre. Han er blid og hyggelig, men bestemt. Han er morsom, har humor og underholder gjerne. Han er snill, omsorgsfull og høfflig. Og selvfølgelig den vakreste for meg. I en gammel sitatbok jeg leste, stod det: "Det finnes bare ett vakkert barn, og hver eneste mor har det".
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #33 Skrevet 18. juli 2006 Stakkars datter....Du er syk i hode! Hva med en innleggelse for kartlegging av personligheten din?
La Perla Skrevet 18. juli 2006 #34 Skrevet 18. juli 2006 ...Vil bare si at det fins minst 3 vakre barn, for det er ikke bare ett av mine tre som er vakkert, de er det alle sammen (både jentene og gutten) =)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #35 Skrevet 18. juli 2006 Syke menneske! Håper du tenker over hva du skrev hovedinnlegger når du ser alle svarene du har fått. Vel vel, jeg skal ikke gjenta det alle de andre har skrevet. Men selv har jeg en gutt på 1 år og svigerinna mi har ei jente på omtrent samme alder. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ALDRI har vært misunnelig fordi hun kan kjøpe så masse søte rosa klær. Har aldri tenkt over det. For å være ærlig så synes jeg det kan bli litt VEL mye søte rosa klær. Savner å finne noe tøft til jenter også når jeg skal kjøpe presang til jenta til søstra mi. Du skal bare være glad du kan få barn i det hele tatt.
KatrineS Skrevet 18. juli 2006 #37 Skrevet 18. juli 2006 Jeg er kjempeglad for at jeg fikk jente. Men hadde jeg fått gutt hadde jeg nok vært kjempeglad for at jeg fikk gutt. Man synes jo alltid den man får er heeelt perfekt.. Du skjønner det vel når du får en gutt en gang.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #38 Skrevet 18. juli 2006 For det første: Må bare kondolere jenta di i å ha fått utdelt en så TOTALT møkka tåpelig mamma! Jiiizes, du sliter, altså!! Fikk først ei datter som du, og klart, det var faktisk artig å "dolle henne opp" som du beskriver.. Men hallo?! Det å være mamma består av LITT mer enn hva du skal kle på ungen din?? KAN JEG FORESLÅ EN SÅNN BABY-BORN OM DU VURDERER Å SETTE FLERE SKAPNINGER TIL VEREDN???????? Det aller beste med slike er at de heller ikke blir større; så kan du vise frem dukka di hele livet ditt! Makan.... Skal vedde på at det som EGENTLIG trykker deg, er redselen for at du ikke kan gi mannen/kjæresten din en sønn...? Tenker den trykket?? Sikkert derfor du egentlig går rundt med sånne morbide-duste-tanker i det hodet ditt.... Mange som tenker sånn også, vettu..? Svigerinna di klarte det, hu, men gjør du det?? Om du da har mann/sambo/kjæreste...NEPPE...så dust som du er..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #39 Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror hovedinnlegger er ganske stum nå. Hun svarer jo ikke på noen av svarene her. Så hun sitter nok nå å angrer dypt på det hun har skrevet. HA ha !!!
*Vetlis* Skrevet 18. juli 2006 #40 Skrevet 18. juli 2006 Når du rister på hodet, skrangler det da?????????
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #41 Skrevet 18. juli 2006 e d muuuli??å du va gammel?17 år å førstegangsfødende?herregud..æ kan me hjerte på hånda si at æ ønske mæ gut neste gong æ får onga,men hallo,kjæm d ei jente så e d jo kjempebra d åsså!!æ har en gut på 2 år,å æ må si d at gutan e mindre sutrat enn jentan,så å si all vennan mine har jenta å guta,å dem si d all sammen,at d e så inni gampen gnål på jentan bestandi..itj vet æ,æ har som sagt bere en gut..men d e mang årsaka t at æ vil ha gut neste gong åsså,men nr 1 årsak e jo at æ har jo ALT t gut!!å d at man itj finn klea som itj ser teit ut,e no bere toill,fins mang butikka som itj selg hverken spiderman klær osv..du hadd forrestn veldi my mellom øran!
DenherJenta Skrevet 18. juli 2006 #43 Skrevet 18. juli 2006 har jente og er veldig glad for at jeg fikk jente.. men hadde nok vært like glad i babyen hvis det ble gutt... men forskningen sier at: har du en jente og en gutt er det 10 % sjanse for å få et barn til har du to jenter er det 13 % sjanse for at du får et barn til har du 2 gutter er det 16 % sjanse for at du får et barn til så er flere som ønsker seg jenter, og det forstår jeg.. jeg føler at jeg skjønner meg mere på jenter siden jeg selv er en, både nå og i f.eks puberteten.. vi vil vel ha en liten "mini kopi" av oss selv, lettere å kjenne seg selv igjen i en jente...
SyngeDama og Rockeprinsen♫ Skrevet 18. juli 2006 #44 Skrevet 18. juli 2006 Altså...jeg trodde jeg klarte å la være, men klarer ikke.. Har du svelgt hele Saccosekken eller? For det kan ikke finnes noe anna enn isopor kuler i hjernen din.. Noe så UTROLIG tåpelig har jeg faktisk aldri lest før... Vær glad du, at du har fått barn i det hele tatt. Skal si deg en ting, om du hadde strevd i mange år med å få barn som mange gjør så er det vel samma pokker hva man får !!! Vær glad du har et friskt barn du.... Sett deg godt tilbake i stolen du å røyk sokkene dine, for det finnes absolutt ingen hjerneceller igjen.. *verden er blitt gal*
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 18. juli 2006 #45 Skrevet 18. juli 2006 Ein kan jo også hevde at denne statistikken syner at gutar gir meir meirsmak enn jenter:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #46 Skrevet 18. juli 2006 Fytti helvette å tett du er HI!! Dette må være en spøk! Dæven steike!! DU er seriøst ei skikkelig blåst kjærring!!!Stakkars kvinnemenneske sier jeg bare!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #47 Skrevet 18. juli 2006 ...hi,hi...snålingen..."ler"....."ler"... "ler"....ække grei å værra deg....hi,hi..ho,ho.. Utrolig glad for at jeg har en gutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #48 Skrevet 19. juli 2006 Herregud, hvor gammel er du da?? Tør ikke du svare på noen av innleggene?? Jeg har gutt, og jeg elsker han over alt på jord.. Kunne ikke tenkt meg noen jente nå, fremfor han.. Men jeg håper at jeg en gang kan få en jente, får jeg ikke det, blir jeg like glad for og få gutter.. Tenk og vært så heldig, som har fått en så nydelig gutt som meg
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #50 Skrevet 19. juli 2006 Vet du hva? Da jeg gikk på barneskolen i 2 klasse sa jeg at hvis mitt første barn ikke ble jente ville jeg ikke ha det. Jeg er så glad jeg har vokst i fra den perioden og den holdninga. For jeg elsker den lille gutten min. Og greit nok jeg tenkte ofte på at det kunne vært kos med ei jente, men jeg ville heller gjerne ha en gutt. Jeg er i grunn glad jeg fikk et barn, for veldig mange av vennene mine klarer ikke bli gravide. Så da jeg fikk det til var gleden så overvelmende at jeg bare var glad for at barnet var sundt! Jeg skjønner ditt syn, men for å si det på denne måten. Han som kommer til å sprute ned jenta di med vanngevær, vannballonger og plage vettet av jenta di kan faktisk være gutten min. Jeg trenger ikke bekymre meg for å måtte gi han overprisende smikne og moeklær for at han ikke skal bli mobbet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå