Gå til innhold

andre som er gla de har JENTE fremfor gutt????

Anbefalte innlegg

selv er jeg driiitglad!! absolutt alle jeg kjenner som har gutt(er) sier de ønsker seg jente neste gang og ikke omvent!

svigerinna mi blir driiiitsjalu når jeg kjøper masse nydelige søte sommerklær, kjoler, hårpynt osv til snuppa mi..mens hun selv må kle opp gutten med guttete rockete klær. hun vil gjerne kle ham mer uskyldig men de selger for d meste bare "tøffe" klær til barn over 1 år.

barn over ett år med lyseblå ser bare "mor-vi-ha-baby-lengst-mulig" ut!

Hehe,enig?

Fordelene med å ha ei JENTE:

* de kan ha langt hår (nesten) uansett..de aller fleste passer det!

* de kan bruke ALLE farger i klær uten å se teit ut!

* alle typer klær:)

* vi kan fikse dem på håret med strikker osv:)

* de pisser deg ikke i tryne når du skifter bleie

* ja..er masse mer men jeg synes GENERELT at de er myyyyye søtere enn guttebarn!

DA HAR DU IKKE SETT MIN GUTT FOR FAEN!! sier sikkert mange nå!! Og dere har rett.. MANGE guttebarn er nyyydelige og vakre på alle måter og MANGE jentebarn er snørrete sutrete osv..

MEN generelt synes jeg jentene er gøyere:D mye søtere osv..

Ihvertfall MI!!!

DU ER BLÅST OG SELVDIGGER!! tenker dere...haha..Tenk hva dere vil, jeg stoler på mitt eget syn og tanker om hva som er søtt og ikke:)

Fortsetter under...

Den dagen jeg blir så overfladisk som deg er det på høy tid å finne frem tauet og henge seg selv... Håper virkelig aldri jeg kommer til det punktet... *grøsse* Synes faktisk litt synd i deg jeg.

Jeg er glad jeg har to barn jeg fordi de at de er verdifulle skapninger som gir meg mye glede i hverdagen og lar meg føle en overveldene lykke hver dag.

Herregud! Hva har du mellom ørene a?

Jeg har 2jenter og en gutt,men jeg er da like glad i ham som i jentene.

Hva hadde du gjort om du hadde fått en gutt a? Hørt om det var bytterett på ham.

Nei nå må jeg slutte,før jeg skriver noe jeg angrer på.

Annonse

Tror nok alle er glad for det barnet de har fått. Og jeg kjenner folk som har ønsket seg gutter fremfor jenter jeg. Selv skal jeg innrømme at ønske om en jente var litt høyere, men jeg vet jo også at det ikke hadde spilt noen rolle hva slags kjønn det er. Men jeg har også en nabo med to gutter og hun er helt syk etter å kjøpe alle de søte jenteklærene som finnes..

Synes du har fått en del krasse svar her jeg da.. Tydeligvis en del her som ikke klarer å lese ting med litt humor.

Er det mulig? Hvis jeg hadde vært 17 og førstegangsmor hadde jeg kanskje hatt sånne ville tanker? Nei... tror ikke det. Jeg trodde jeg fikk jente, men ble veldig glad i det øyeblikk jeg fikk vite at det var en gutt. Som jeg ville blitt om det ble en jente.

Med gutt får jeg det mer hektisk de første årene, med jente ville jeg muligens fått det tøffere i tenårene. Nå blir det fotballtrening og kamper på meg framover, med jente ville det blitt ballett og turn. Nå skal han også meldes på dans når han er liten da....

Er glad jeg fikk akkurat han, for han matcher meg og mannen min så godt :-) gjør familien vår så komplett. Finnes massevis av kule gutteklær i butikkene nå, hvis du vender blikket fra alt som er rosa :-)

Er så glad jeg ikke kjenner DEG !

Jeg er kjempe gla jeg har jentene mine, men hadde vært like gla i de om de var gutter....

Jenter er kjempe hærlige men det er jeg sikker på gutter også er...

Er bare gla jeg ikke har samme synspunkter som deg HI. Finns mye kult til gutter også. Har trodd de to elste skulle være gutter så har både lenker og slips liggene til gutten jeg aldri fikk...

Hvor gammel er du? Synes du høres ganske umoden ut, og ikke har kommet ut av "dukkestadiet".

Klart jeg er enig i at det er koselig å stelle hår og pynte med kjoler. Det er stas det, særlig når det finnes så mye søtt jentetøy. Men herlighet, så søte smågutter er da! Det er likegyldig hva jeg får neste gang. Det hadede vært kos med en liten guttebaby. :o)

Håper du vokser ifra det innsnevra synet ditt snart, og om du får flere barn, håper jeg det blir en gutt! Da skal du se du endrer tenkemåte.

Til hovedinnl: JØSS så barnslig du er! hehe, var jo helt latterlig! trodde virkelig ikke det var mulig. Men dette innlegget må du garantert ha skrevet for å få blest og krangel, så da skal du få det og! Om det så er tull, så er jeg sikker på at det er en snev av sannhet i det eller at du burde få deg HJELP! Du skal være så j..... glad ungen din er FRISK du og dra til rakkern med hvilket kjønn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Må bare si at sånne som deg, Hi, fortjener ikke å få barn. Blir rett og slett så kvalm av det du skriver her at jeg ikke klarer å gi deg et bedre svar. Håper virkelig du ikke får flere barn. Hva om du hadde fått en gutt? Levert ham tilbake da eller?! Skaff deg hjelp!

Annonse

Hm, er du seriøs eller er dette et tulleinnlegg?

Alle babyer er fine...uansett kjønn. Du får jo ikke barn fordi du skal pynte dem i håret og kle dem i fine klær......da kan du like godt kjøpe en dokke.

Nei, jeg velger å tro at du ikke er seriøs.

Herregud, jeg bare ler av deg, hovedinnlegger! At det går an... Du er nok ganske ung, tenker jeg...

Selv har jeg en gutt fra før, og håper nestemann også blir gutt. Jeg har heldigvis andre verdier enn å kle barna mine opp i søte klær og fikse de på håret med søte hestehaler og strikk etc.

Ja, ja, vi har vel agurk-nytt her og.... Det er jo sommer.

Det var jo flaks at H.I. fikk en jente da, h*n hørtes ikke ut som om h*n hadde takla den helt enorme utfordringen det er, å få en gutt, framfor en jente. (Stakkars oss liksom).

Og hvis du er anonym fordi du ikke har noe brukbart nick, kan jeg godt hjelpe deg.Hva med "Lufthuet" eller "dum&deilig" e.l.?

Stakkars deg.

Du er tydeligvis ikke helt god i hodet ditt.

Jeg håper faktisk at dette innlegget er skrevet som en provoserende dårlig spøk fra en som ferdes her inne for å lage kvalm.

Dersom det er sant, at du HI er en mor som er sjeleglad for ikke ha fått et guttebarn, da håper jeg du ikke får flere barn!

Jeg synes så synd på deg som har jente jeg.Tenk å gå glipp av å få en sønn.Sikker på at faren drømmer om en liten pjokk å dra på fisketur sammen med og spille fotball sammen med,men det tør han jo ikke si til deg!!!

Tulla bare ,men du må være bra tett i pappen!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...