Gå til innhold

Kan noen sende meg sleepsense???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg maser-sistemann i rekka her,men kan noen vær så snill å sende til [email protected]

TUSEN TAKK HVIS NOEN KAN:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal sende til dere to nå;)

Skrevet

ferdig!

Skrevet

Hva er sleepsense?

Hilsen Uviten : )

Skrevet

hehe, fekk akkurat ikke den med meg. sender nå

Skrevet

kur for å sove, egentlig nokså det samme som feber-metoden, men kanskje noe mildere form. Jeg heier vel ikke så veldig høyt på alt som står der, men for oss var det en del fine tips.

Skrevet

Tuuusen takk, april 06;) *fødte gutt 11.04!*

Du er en engel...

Skrevet

åååhhhh! Kan jeg få også?? Som nevnt flere ganger her; Alt som har med søvn å gjøre tas imot med takk...

[email protected]

Takk!!

Stolt mor til ei lita tulle

Skrevet

kan none sende meg og sleepsense????

Skrevet

overtok stafettpinnen litt igjen jeg da, og sendte til de nyeste tilskuddene :) Men dere som får må være behjelpelige med å sende videre dere også da!

Skrevet

Hei,

Har lest om sleepsense her og kunne tenke meg å prøve nå som vi har tenkt å endelig innarbeide gode søvnrutiner.

Takknemlig hvis noen kan sende den til: [email protected]

Skrevet

Detta va da veldig populært!!

Da må vel jeg og lese...ble nysjerrig nå!

Kan jeg vær så snill å få?

[email protected]

Skrevet

Vet ikke helt hva dette er, men om jeg har forstått det rett, så er det en del tips ang. å få barnet til å sove.....? Er det noe som er mulig å legge ut her på DinBaby ???

Skrevet

hei. Tror ikke det er så lurt å legge den ut her på din baby nei.. Siden det er utrolig langt, og egentlig koster penger å bestille fra hun som har laget det. Men jeg kan godt sende det til noen. Men vet ikke hvem av dere som har fått og ikke fått nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...