Gå til innhold

Kan noen sende meg sleepsense???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger gode råd ang natteamming, har lyst å slutte med det, men tuppa får tenner, er veldig urolig. Vet ikke hva vi skal gjøre. Takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan sende det til deg, men jeg trenger mailadressen din. ellers har jeg også sendt den til januarmamma fikk babyen sin, og hun videresender sikkert gjerne!

Skrevet

Altså, det bestemmer jo ikke jeg da, men jeg husker at jeg sendte den til henne, og hun har sendt til flere :) Virka litt frekk der :) Men det er viktig at vi deler :) hehe.. uff..

Skrevet

Kan du være så snill å sende sleepsene til meg også, tulla mi har blitt så vannskelig å legge i det siste, så hadde vært greit å se hva det går ut på.

[email protected]

Skrevet

hiiiiver meg på denne med det samme, spør fint om jeg og kan få denne dersom det blir sendt til mailen over allikevel... Vet ikke hva sleepsense er, men alt som lukter av mer søvn sier vi ja takk til!;D På forhånd tusen takk!

[email protected]

Skrevet

Åååå,det har jeg lett etter lenge!Sende til meg også?;-)

På forhånd,TUSEN TAKK:o)

[email protected]

Skrevet

Tusen takk!

Skrevet

jeg kan sende til deg jeg, så snart jeg har fått åpna min som ble sendt på mail... skal gjøre det nå!

Skrevet

da var det gjort!

Skrevet

Kan jeg være så snill å få et eksemplar også??

Alt som kan ha med søvn å gjøre er verdt å prøve...

På forhånd, tusen takk..

[email protected]

Skrevet

tuuuuuuuuuuusen takk:)

Skrevet

ah! det forklarer jo saken... ser det er skrivefeil i mailadr min over. kan noen være så snill å sende på nytt til

[email protected] ?

tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...