Kjetil! Skrevet 11. juli 2006 #26 Skrevet 11. juli 2006 Kva er dette for slags oppgulp du kjem med no, Anonym? Du stadfestar jo nett det eg seier, at slike som deg ikkje har noko anna enn dritslenging å koma med...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #27 Skrevet 11. juli 2006 Sier jo igrunn nok om deg også da.....bli gravid med en narkoman kvinnemishandler....joda...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #28 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har en fortid der selv.. Men jeg tok vertfall til fornuft da jeg fant ut at jeg var gravid.. Men etter å ha prøvd å få han kleen i snart to år gir jeg opp, han er ikke verd det.. Er ikke mer i denne verden jeg vil en at sønnen min skal få vite om sin far. Men nå er alt min feil og han hevner seg med å nekte foreldrene hans å treffe sønnen..Å syvene å sist så er dette et uskyldigt barn det går utover.. Joda dere jenter, JEG er ondskapsfull... Å kjære deg, er du misunnelig på oss? Eller satt du bare å kjedet deg en kveld??
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #29 Skrevet 11. juli 2006 Hi, kom hit, så skal du få deg en saftig en på trynet! Kanskje to også, om det er det som skal til:-) Stooor klem å ei saftig ørtæv fra
Gjest marie-s Skrevet 12. juli 2006 #30 Skrevet 12. juli 2006 Vet dere, jeg er alenemamma og føler meg på ingen måte truffet av HI, jeg har faktisk selv lest innlegge her hvor noen spør: "Hvordan kan jeg nekte far å ha barnet?" For de mener de ikke kan klare seg uten barnet en dag eller en helg. Og nei, jeg sikter ikke til de der barnet bare blir brukt som en trussel fra far for å få det slik han vil, men om normalt oppegående fedre som ønsker de beste for barna sine. Men om man leser de SERIØSE svarene slike har fått så sier de at du bør la far slippe til og være glad for at du har en far som bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #31 Skrevet 12. juli 2006 Ingen som nekter pappan å ha kontakt med barnet uten grunn vel??? Jeg nekter ikke pappan å møte barnet sitt!! Enda han skuffer henne gang etter gang fordi han ikke dukker opp når han skal. Han kan være på fylla i ukevis, for så å komme tilbake og be om en ny sjanse til å være pappa... ja, sier jeg da, værsegod, vær pappa... Men hvor lenge skal jeg la han holde på slik da?? Er det meg det er noe galt med hvis jeg sier "nå får det være nok!!". Er det bra for barnet at kontakten med faren blir så sporadisk??? Og, skjønner jeg får den "du visste hva du gikk til da du valgte å få barn med en alkis"-prekenen... men, NEI, det gjorde jeg ikke! Han var ikke alkis da! Han var faktisk en superpappa i ca 3mnd... så ble han plutselig helt opphengt i å være sammen med venner døgnet rundt, og vi hjemme fikk seile vår egen sjø. Derfor sa jeg til han at vi kanskje burdte flytte fra hverandre, for jeg møtte han aldri. Og etter han flytta for seg selv skeisa det skikkelig ut med drikking og festing... Men men, fortell meg hva jeg har gjort feil! Tar gjerne imot kritikk jeg! Og ja, JEG skulle ønske jeg kunne la barnet mitt slippe å ha noe med den pappan sin å gjøre, for barnet har det vondt fordi pappa aldri kommer når han skal, og fordi hun MÅ til pappa når hun ikke vil (når det feks har gått 2mnd siden sist, og h'n føler seg utrygg på han). HI, tror ikke du vet hva du snakker om: vi er ikke alenemødre fordi vi VIL!!
Sonja J Skrevet 12. juli 2006 #32 Skrevet 12. juli 2006 Den kommentaren kunne du spart deg for anonym!! Du vet ikke bagrunnshistorien og bör la väre å dömme! Jeg og har barn med en narkoman...Jeg valgte å reise fra han å oppdra barnet alene....akkurat som hun andre........Skjerp deg!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #33 Skrevet 13. juli 2006 Kjetil, oppgulp? Slenger dritt? Hva kaller du betegnelsen mongo...blablaforeninga for da? Her slenger du dritt så det lukter lang vei selv så du er vel laaaaangt fra den rette til å være moralist? Mongo er en svært nedsettende betegnelser på mennesker med downs syndrom. Stikk hodet der sola aldri skinner så slipper vi oppgulp fra deg mer!
Kjetil! Skrevet 14. juli 2006 #34 Skrevet 14. juli 2006 Ja, du slengte drit. Og du gjer ikkje noko anna no heller.
Bolla:) Skrevet 14. juli 2006 #35 Skrevet 14. juli 2006 nå må du ikke ta alle alenemødre under en kam her ass!!! jeg har ikke noe vondt å si om pappan til gutten og omvendt vi samarbeider veldig bra fordi vi tross alt har en utroolig vakker skapning sammen....så at alenemødre syter å klager over den stakkars amnnen er jo bare i noen tilfeller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå