Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 lurer bare på hva dere andre bruker dette forumet til??? Kan vell bare si at selv bruker jeg det til skrekk og advarsel..på hvordan jeg IKKE skal bli! Leser en god del innlegg her som virkelig får meg til å tenke.. Mange er jo rett og slett ondskapsfulle mot de stakkars fedrene! Er SÅÅÅ lei av å høre alenemødre syte om hvor mye galt den stakkars mannen gjør! ja-får VI er jo så mye bedre, vi gjør jo aldri feil!! Uansett hva han gjør så er det galt...vil han ha samvær med barnet så vil ikke vi at han skal det! Vil han ikke er det galt, da maser vi, prøver å presse på alle måter! Og når han da plutsli vil, får han ikke! Uansett hvor barnefaren bor, er det galt. Bor han med en dame så er dama ofte OND, vi vil ikke la barnet være i nerheten av henne vil vi vell!? -nei, får hun er jo ond..ja, det er virkelig ikke vi som er sjalue! Bor han sammen med moren eller faren er det heller ikke bra nåkk.. Får da er det jo plutslig farmor som kommer til å ta kontrollen helt! får pappaen kommer bare til å late seg, og barnet kommer ikke til å bli sterkt nåkk tillknyttet til han.. Og det må hvertfall ikke skje! Bor han alene er ikke hjemmet hans bra nåkk...*farli-farli* Er det ikke på tide at man innser at man bare er sjalu?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Jeg vil ikke kalle meg onsapsfull, når jeg ikke lar sønnen min på under året slippe å treffe sin far, som er stoffmisbruker og mishandlet meg deler av svangerskapet.. Hadde han skjerpet seg er d ingen ting mer i verden jeg vil en at de skal ha kontakt.. Men slik som ting er nå har jeg verken tid eller energi til å fikse hans liv, samtidig som jeg prøver å få kontroll på mitt eget..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Jo, kanskje det! I grunnen er jeg veldig sjalu! Faktisk så sjalu at jeg holder på å døøøøøøøø!!! Og du, "nerheten" skrives ikke med "e" men med Æ! Og du, hva mener du med "plutsli"? Er det plutselig du mener? Og "nåkk", er det NOK du mener? Ble helt distrahert av det elendige språket ditt jeg! Budskapet ditt forsvant liksom i simple skrivefeil - du skjønner, her inne finner du oppegående, velutdannede damer som hater eksen sine - selv om de er både døde og begravd! Så vær så snill Frk.Jeg-kan-ikke-skrive-men-kritisere-veldig-mye, finn en annen lekeplass, vi spiller ikke i bunnligaen sammen deg! "Nåkk er nåkk", er det slik du ville sagt det? Jeg derimot ville sagt "nok er nok".
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 offda, du følte deg truffet ja..! Kjære "velutdannede" frk. var ikke meningen å kritisere noen, men det er vell kanskje bare bra at "ondskapsfulle alenemødre" føler seg litt truffet så de kan ta seg i nakken og r*** å riste litt vett og folkeskikk inn? Synes bare du er barnslig når du skal kritisere skrivemåte bare fordi DU føler deg truffet. Hadde jeg skrevet dritt om faren til barnet mitt, skrevet at ALT han gjorde var galt! Ja- da kunne innlegget mitt vært fullt av "skriveleif" ?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Føler meg kjempetruffet! Au au au au auuuuu! Faren til ungen min er død, så den saken er rimelig enkel! Synes du er barnslig som kommer her og kritiserer en hel gruppe og så tåler du ikke litt trøkk selv! GÅ PÅ SKRIVEKURS; tro meg du vil oppdage at folk kanskje gidder å ta deg på alvor! Du trenger faktisk det, det er skremmende og se at folk skriver så dårlig i dagens norge! Gikk du aldri på skolen du? Håper ikke det er du som ska hjelpe ungene dine med lekser! Da blir det vel flere analfabeter i din familie tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 OMG, kunne skrevet mye dritt til deg hadde jeg bare vært like barnslig som du er nå Vet du? det sto "mange" og ikke "alle" Jada, jeg er jo SÅÅ barnslig, vet jo det da men du er ikke akkurat noe bedre
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 drit i HI. han eller hun har det nok bare litt vanskelig om dagen. HI er ikke værd vår tid, med sine usakligheter
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 skrives ikke det "værdt" i den samenhengen, og ikke "værd" ? Ett eksempel: Dette forumet er værd en del, MEN HI er ikke værdt vår tid. ? Jaja, hvem er jeg til å prate:) Ps. har det ikke litt vanskeligt om dagen, jeg ER vanskelig om dagen;) Å mener faktisk ikke at ALLE alenemødrene er ondskapsfulle, men det er ikke til å stikke (stakk-har stukket...rett ikke sant?) under en stol at mange er det:) Apropo usakligheter, det jeg skriver er MIN mening, men det må da være mer usaklig å rakke ned på alle skrivefeilene mine?
Mamma34 Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Jeg kjente faktisk at jeg ble fryktelig provosert av inlegget ditt, skrivefeil eller ikke. Jeg bruker dette fora til meningsutveksling , informasjons, andres erfaring, trøst. latter og mye annet. Finner også mye jeg stusser ved, men da er de nok et annet utgangspunkt enn meg. Du må selvfølgelig ha dine meninger, slik jeg har mine, men å generalisere en hel gruppe uten selv å ha vært i situasjone blir etter min mening litt drøyt. Uvisst av hvilken grunn, så er personer blitt alene, mange av de tilfellene til det beste for barnet. Personer som bruker dette forum er muligens også de som "faller litt utenom" normalen av hva en kan forvente av den andre foreldre paret. Men om du måtte "gi" fra deg ditt barn i perioder, til en annen du hverken stolte på, fikk informasjon fra, eller behandlet barnet på den måten som er til det beste for barnet , kanskje du også ville finne det litt ubehagelig. I vårt tillfelle heter personen beklageligvis Pappa eller Mamma og har rettigheter , mens i ditt tilfelle ville du leid inn en barnevakt, om det så var kun for en dag til en du ikke stolte på ?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Var da ikke måte på? Hva har det med saken å gjøre hvorvidt HI har skrivefeil eller ikke? Å si at dette forumet er plassen for "velutdannede damer som hater eksene sine" er å trekke det litt langt - her inne finner du en brokket samling aleneFORELDRE, og det er dessverre en hel del som UTELUKKENDE har stygge, negative kommentarer og holdninger til ekser og svigerforeldre. Jeg vil ikke engang bruke nicket mitt på dette forumet, for det siste jeg vil er å bli forbundet med mange av de holdningene som er ute å går her. Velutdannede damer bør kunne finne en annen måte å uttrykke seg på, enn det gjøres her inne. HI har definitivt et poeng - og jeg tar det, tiltross for skrivefeil. Men for all del, er jo noen som har vanskelig for å lese i all minnelighet - og da blir det vel vanskelig å forstå et så "muntlig" skrevet innlegg. Kan dra fram mange innlegg her som bygger opp under det HI skriver, men skal ikke gjøre det, for det blir lett støtende for de som skrev innleggene. Velkommen til bunnligaen Frk-oppegående-og-velutdannet.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 HI, ikke engang forsøk å rette på andres skrivefeil! Retter en skrivefeil med en annen er det du gjør. Værd/værdt skrives enkelt og greit "verdt"...himmel og hav!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 For å være helt ærlig: Jeg føler meg tråkket på nå!! Jeg er kanskje en av de du beskrev i hovedinnlegget. Men, nå skal du høre: pappan til mitt barn er blitt alkis! Og da mener jeg ALKIS!! JA, det irriterer meg at han ikke synes det er verd å gjøre noe med livet sitt for å bli en del av livet til sin datter!!!! Og, JA, det irriterer meg at han plutselig ringer en mandag, bakfull (eller tom full) og tror han skal få henne den dagen... Forstå megf den som vil!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 hehe, I`m sooo stupid... Ojj, ojj, blir jo lei meg nå
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #14 Skrevet 11. juli 2006 Hva er problemet ditt? Er du kanskje en bitter far som har ødelagt sine sjanser?? Kanskje er du en barnslig, alkoholisert, udugelig pappa som ikke får møte barnet sitt lenger?? En skulle iallefall tro det...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #15 Skrevet 11. juli 2006 hmm, jaha? Ikke får å såre noen på noen som helst måte, men er det nå bare "barnslig, alkoholisert, udugelig pappaer" som ikke får møte barnet sitt? Eller er det noe som bare blir funnet på i panikk i noen tilfeller? Det er klart, noen burde aldri få ha noe som helst med barna å gjøre, men andre igjenn blir behandlet så uretferdig at det er en skam.Det er en god del som får livet sitt ødelagt bare fordi noen skal ha hevn. Er DET rett!?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #16 Skrevet 11. juli 2006 Joda, jeg er på mange måter enig med HI, jeg leser her inne for å se hva aleneforeldre tenker på, hva de sliter med osv. De fleste her inne virker da som oppegående mødre (i all hovedsak), som tar godt vare på ungene sine. Mange virker som om de har fedre til barna sine som er udugelige, alkiser og rusmisbrukere osv. For noen stemmer det helt sikkert, og da skal ungen slippe å være sammen med foreldrene (når de er rusa i alle fall). For andre er det sjalusien som dominerer. Jeg håper at de som er her inne finner styrke i livet sitt, og kanskje får en bedre selvinnsikt. Av og til må man få en vekker, og er man dum, så får man jo gjerne passet påskrevet her inne. Livet er ikke enkelt, og spesielt ikke sånn som situasjonen er for mange her inne:-) Hilsen stemora
Kjetil! Skrevet 11. juli 2006 #17 Skrevet 11. juli 2006 Ja, du har heilt rett. Men du må ikkje seia det høgt, då tek ikkje Mongomødreforeininga (altså dei slemme anonyme åleinemødrene) deg seriøst, og slengjer masse drit til deg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #18 Skrevet 11. juli 2006 ...jeg er SÅÅÅÅ lei av å høre alenemødre klage...hva i pokker gjør du her inne da ditt analfabetiske fjotthau?? Side opp og side ned her inne vet du. Snakk om å plage seg selv da! Finn på noe annet om du er SÅÅÅ lei! Ikke heng her inne da! Personlig er jeg dritalei kvinnfolk som deg, tror du har peiling fordi søstra til broren til naboen din klager sin nød og tilfeldigvis er alenemor. Da har du liksom en statistikk å vise til. Mistenker at du lider av ikke bare dysleksi men også dyskalkuli!
Gustav Grei Skrevet 11. juli 2006 #19 Skrevet 11. juli 2006 Tror nok ordet dyskalkuli blir for komplisert for den dama der(HI), hun har jo allerede bevist at hun har en IQ og EQ på linje med en middels vaskemaskin.... Søstra til
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #20 Skrevet 11. juli 2006 Rolig nå, rolig nå frøken! Må ikke hisse deg sånn opp selv om du følte deg truffet
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #21 Skrevet 11. juli 2006 Hehe, vet du Kjetil? Har lest litt her nå, og du er en av de få oppegående voksne inne på dette forumet virker det som! Resten leter etter skrivefeil fordi de føler seg truffet Seriøst, hadde de damene med hånda på hjertet kunne si at de ikke er sånn, så hadde de ikke hisset seg opp å vist hvor umoden de er. PS. Har ikke skrevet noen sted at alle alenemødrene er sånn, men det gjelder en del!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #22 Skrevet 11. juli 2006 Den var god, LETER etter skrivefeil! Trenger ikke lete her nei, HI sine innlegg inneholder skrivefeil så du må være dobbelt blind for å ikke se dem! Ha ha ha ha ha ha!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #23 Skrevet 11. juli 2006 hehe, jaaada så er det sånn Er ikke her inne får å drive rettskrivning, så sorry, blir ikke så lei meg av å høre hvor elendig jeg skriver
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #24 Skrevet 11. juli 2006 Jeg bare må spørre: HVILKEN RETT HAR DU SOM IKKE ER ALENEMAMMA TIL Å KOMME INN HER OG SKRIVE NOE SOM DET DER?!?!?!? At du bruker det til skrekk og advarsel er jo bare latterlig! Hvis du virkelig har det så bra med mann/samboer, så burde du vel ikke henge her inne for skrekk og advarsel av hvordan det er å være alenemamma... Hvor mange andre steder får alenemødre tømme hjertet om hva de måtte ønske å snakke om der og da? Har du noen peiling på hvordan det er å ha eneansvar for et barn? Du kjenner jo ikke historiene våre engang, og har ingen rett til å skrive det du gjør i hovedinnlegget!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #25 Skrevet 11. juli 2006 Ikke mye å bry seg om spør du meg. HI må nok en vakker dag bite i det sure eplet når en flott alenemor kaprer mannen hennes!! Juhuu! Men seriøst, generalister møter man overalt, også her inne og HI er av verste sort som sikkert ikke liker hverken homofile, utlendinger, barn som peker på hennes barn, at mannen ser på alenemødre (det er nok der det stikker dypest ser du), osv osv. En tragisk og lite flatterende personlighet med andre ord - og så ser hun opp til Kjetil her inne, og det sier vel alt dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå