Gå til innhold

Hvor mange er 30 år og oppover her?


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg blir 36 i november, og venter en "etterpåklatt" i midten av mars.

Har to gutter på 18 og 16 fra før.

Bor i Halden, noen andre herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare takke for meg her. Endte med SA for min del. Lykke til videre til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er - ikke- gammel:) Er selv 36 og førstegangsgravid. Flere fra Oslo her, som er over de 30?:)

 

Ellers kan det nevnes at jeg lider av en voldsom kvalme, kvalm hele dagen, løper og spyr, virkelig smådesperat nå. Særlig mtp. at jeg har holdt på i to uker, -hos svigerfamilien-. Jadda. Har imi. lest mange gode anti-kvalme-råd her på barnimagen og får prøve å følge dem etterhvert.

 

Men, ellers, full av sommerfugler og mye glede i sjæla;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Blir 37 i august og er endelig gravid etter 4 års prøving med ny mann.

Har to flotte gutter på 11 og 13 fra tidligere forhld.

 

Føler meg ung og sprek :-)

 

Lykke til alle sammen.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også 40 og venter mitt andre barn 15. mars. Har en datter på 6 år så denne er etterlengtet. Klarer ikke helt å glede meg ennå da jeg er redd det kan gå galt...men håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

 

Jeg er 30 år og venter mitt andre barn. Har en liten gutt på 14 mnd, så dette blir to litt tette.

 

Er fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 år og venter mitt første barn. må også vise leg uansett, noen ganger er det direkte sjarmerende. (andre ganger irriterende) men jeg er vel glad det ikke er andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når man ikke har legitimasjon med seg, så er det så kjiiiiiipt..

Men vi holder oss godt da.. he he..

Et godt tips til deg som er førstegangsfødene er å ta med mammatøy på sykehuset. Man er ikke akkurat supermodell dagen etter fødsel. Men jeg gikk ned 10 kg på sykehuset!!!

Hadde med med en joggebukse som jeg syns var enorm.. he he.. jeg var større..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og venter mitt 1. barn. Hadde en SA i mars så jeg greier ikke helt å slippe gleden løs ennå. Men den kommer nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan,

 

Jeg er 32 år og venter mitt andre barn i mars neste år. 11 uker på vei...Har en sønn fra før på 4 år, han gleder seg også veldig :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om det er mange som er over 30 år her. Jeg er 37 år og har termin i mars. Har en datter som er 21 måneder og håper at alt skal gå bra med den nye lille spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, bor i Hurdal og venter min første. Er i 8 uke, men merker ingenting til graviditeten ennå. Godt å se at det er så mange som er over 30, for jeg har følt at det har vært veldig mange under 30, og har derfor følt meg litt "gammel".

 

Lykke til alle sammen og GRATULERER.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...