Gå til innhold

Hvor mange er 30 år og oppover her?


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :o)

Jeg er 34 år "ung", har en sønn fra før på 7år og er nå i 6 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er nettopp fylt 35 år, er mor til 3 barn under 7 år, og nr. 4 er på vei m/ termin i mars.... Gleder meg, men er så trøtt og kvalme allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel,da er vi ihvertfall 4 stykker,ikke mange det.Fins sikkert flere.Hvordan går det med dere da,lenge til mars da.Kjenner ikke at jeg er gravid en gang jeg,ikke kvalm,ømme bryster osv.Problemet mitt er at jeg ikke får sove om natten,utrolig slitsomt!Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Du er ikke "gammel". Jeg er 37 og venter mitt første! :-) (Noen som slår den?) Må si at jeg føler meg en smule "alene" med hensyn til alder og førstegangsfødende! Jaja, gleder meg iallefall veldig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 33 år og venter mitt tredje barn 2. mars 2007. Har en sønn på 13 år og en på åtte måneder fra før. Flott at det er flere på min alder her, føler meg litt "gammel" til tider..

Gratulerer til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er akkurat fyllt 40 og venter mitt 5 barn. Termin 19 mars.

Er vel av de gammleste men jeg føler meg ung og sprek og veldig lykkelig for spiren som gror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 34år og prøver for første gang! TR har ikke kommet enda og jeg håper fortsatt... Har termin 31.mars hvis det blir blink. Føler meg litt gammel også, men skjønner at det er flere som meg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karimor!

 

Joda jeg slår deg! Jeg er 38 år og venter mitt første barn i slutten av mars, hvis det går bra denne gangen da. Har forsøkt 2 ganger før , men de har endt med SA. Håper at "alle gode ting er 3" , slik at vi lykkes denne gangen. Syns den "biologiske klokka" begynner å gå farlig fort nå, så det gjør det enda viktigere å lykkes denne gangen. Lykke til du å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 31 år og venter nr 2. Har en gutt på 3 1/2 år. Hadde en SA i fjor.

Så jeg håper denne klorer seg fast.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt og vel 40 og er vel hittil gamlemor i gjengen? Jeg venter nr 2 i mars. Har en datter på 2. Som dere skjønner var jeg litt sent ute! Jeg føler meg likevel ung og sprek ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...