Gå til innhold

Kan vi ikke ta en presetasjons runde?


ybab_07 gutt+twins i magen

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jente på 22, med kjæreste på snart 24.

Pga at p-ringen gjorde meg til ei sur kjerring valgte eg å slutte med den. I sommer har vi ikkje budd saman, og før vi rakk å tenke på at det var perfekt gravid-timing, var det gjort. Gleder oss veldig, sjølv om vi reagerte med sjokk...

 

Vi hadde planlagt å flytte saman i stavanger til neste sommar, han skal studere ferdig i bergen, og eg skal bu heime hos mor og far som skal hjelpe til så eg får fullført siste året av utdanninga mi. Med andre ord ikkje særlig planlagt, men ting ordner seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

Jeg er 23 år, samboer og forloveden min er 24. Vi fant ut at vi er gravide mens vi var i italia i sommer (der han kommer fra), og er nå kjempeglade!.

Terminen er 11.mars.

Vi har akkurat flytta til Oslo/Trosterud (jeg er fra sunnmøre), og jeg har begynt i ny jobb.

Hadde vært kjekt å bli kjent med noen i nærheten som også har termin rundt de tider!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle i samme båt.

 

Jeg er 31 år og venter mitt første barn i midten av mars. Var ikke planlagt, noe som gjør at jeg nok må ta et års permisjon fra studiene mine. Men når den første overraskelsen hadde lagt seg, så gleder jeg meg til det lille underet som vokser inni meg. ( Føles uvirkelig).

Vi har ikke fortalt det til noen enda, tror vi venter til jeg har passert 12 uke.

 

Ønsker alle lykke til i månedene som kommer, føles litt trygt å ha så mange i samme situasjon som meg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 2 mars.... foreløbig!ultralyd den 28 sept.

 

jeg er 26 år fra Bergen. Har en jente på 8 år som snart skal få vite at hun skal bli storesøster.... Gleder meg til å fortelle henne det.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år og forlovet med en på samme alder. Vi fikk full treff på første forsøk og er veldig lykkelige. Den biologiske klokken min har tikket så det var godt når vi endelig kastet p-pillene ut vinduet. Skummelt også, men moro. Mao, dette er vår første.

 

Bor i Romerike i Akershus, og skulle gjerne hatt kontakt med andre her i samme situasjon. De fleste venniner er mødre til store barn så jeg føler meg ganske alene om alle tankene. Godt med denne siden.

 

Terminen er satt til 31.mars, men gleder meg til UL for å se og vite nærmere termin.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 26 år, sambo er 28.

Vi bor i Sør Trøndelag.

 

Venter nå barn nr. 2. Har en gutt på snart 3 år fra før. Denne var ikke helt planlagt, og økonomisk er det slettes ikke gunstig, men vi skal klare dette også.

 

Gleder meg til magen vokser enda mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin ca 11. mars, ett barn fra før (gutt, 3 år).

Bosatt i Vestby med samboer. 30 år.

 

Er vel ca i uke 10 nå og håper alt går bra videre. Veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år begge to.

Venter nr 2. Nr 1 er snart 4.

Bor i Halden. Og fikk fulltreffer ved første forsøk. he he..

 

Har termin 10.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23 blir 24 i september og forloveden min er 23. bor i drammen

ble gravid ved er uhell mens jeg gikk på p-piller. men vi gleder oss masse for det:)

har termin 17 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei hei jeg heter cathrine og er samboer med kenneth. vi er begge 27 årbor på kløftahar ei datter på 5 år som gleder seg til babyen kommer. har foreløbig termin 11 mars,skal på ulrtalyd 16 okt..... spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle..

 

Jeg er 23 år, og flytta til Oslo nå i juli. Kommer fra Sunnmøre..

Bor her sammen med min fantastiske forlovede som er 24 år.

 

Vi er førstegangsgravide, og fant ut av dette i sommer mens vi var i Italia med hans foreldre..

 

Vi er kjempeglade selv om det ikke var helt planlagt! ;) Og terminen er foreløbig den 11. mars! Skal på ultralyd 10.oktober, så den blir vel justert litt da..

 

Vi skal gifte oss til sommeren, og da vil den lille være ca. 4 mnd..

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...