Gå til innhold

Kan vi ikke ta en presetasjons runde?


ybab_07 gutt+twins i magen

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne.

 

Jeg er 21 år, sambo er 22.

Vi bor på sola, men er nordfra.

 

Tok over to år før spira satt.

Har pcos, å hadde en sa i fjor. (Hatt 2 sa tidligere også)

Fått mye god hjelp for å bli gravid.

Ble gravid etter min første pergokur (dobbel)

 

Skal på ul 31 juli, er da 9+2.

Foreløpig termin er 3 mars.

 

Da sender jeg pinnen videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 2 mars foreløpig...

 

Er 25 år, gift med en på 29 år.

Har en gutt på tre fra før. Ble gravid på "første forsøk" begge gangene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, og har ei jente på 3 år som nå altså skal bli storesøster. Hun vet det bare ikke selv enda... Har foreløpig termin 8 mars, men jeg er ikke helt sikker på om den er riktig. Er gift og bor i Vennesla, men jeg er egentlig fra Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 24 blir 25 i september, og sambo er 30.Vi er fra fredrikstad og vi har en datter som var 4 i mai.. Vi har prøvd på nr 2 siden mai05, og 1 runde med en enkel pergo kur satt den som et skudd:) Så her kommer det en pergo spire i mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, blir 26 i slutten av mnd. Er gift med en på 32. Han har ei datter på 11 år, som bor fast hos oss, også har vi sammen en gutt på 15 mnd, og den lille spiren som ventes 3.3.07. Vi hadde klaff på "første forsøk" begge gangene.

 

Vi bor i Egersund i Rogaland.

 

Også må jo vår utrolig familievennlige hund, Ringo, nevnes! En to år gammel flatcoated retrieverhann. (som må ha en engels tålmodighet med sønnen vår, som river i ørene, pirker i øynene og hopper oppå han. likevel ser det ut som han nyyyyter det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg er en jente på 25 og mannen er 27. Vi har jobbet med saken siden desember, og endelig satt den. Hadde faktisk trodd det skulle ta lengere tid, da jeg har gått på sprøyta i mange år.

Midertidig termin er att til 17 mars 2006, men denne dato er legen min litt usikker på, blir kanskje 9 feb... Dette finner de visst ut av til første UL. Vi gleder oss masse.

 

Lykke til alle sammen, gleder meg til å tilbring tid md dere her inne!!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er snart 30, og har en sønn på 11.

Fant ut for 3 dager siden at jaggu var det to streker på pinnen du.

Har nå prøvd i 2 år. Har nettopp vært hos legen og fått pergotime tbl, så jeg har jo bare gått å ventet på mensen jeg da, men den kom jo ikke den, så pillene kan jeg jo nå bare kaste i do. Pussige greier... :-)

Så da har jeg funnet ut at termin blir 2. mars! Hadde s.a. for 1 1/2 år siden, så dette blir jo spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 30 og skal ha nummer tre. Har jente 4 og gutt 11 fra før og kommer nordfra. Har nettopp testa positivt, termin er foreløbig 16.mars. Hyggelig å være "her", gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Vi er begge 28 år, og forlovet.

 

Vi begynte prøvingen i august -03, men det skulle ikke bli så enkelt...

10.juni satte jeg inn ett egg ved St.Olavs (IVF),

og nå venter vi et mirakel ca 3.mars!!

 

Vi gleder oss enormt, endelig kommer ønskebarnet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

 

Jeg fyller 26 i august, og mannen min fyller 26 om to uker=) Vi bor i Oppland.

 

Vi har brukt over 2 år for å komme hit. Jeg har hatt 3 aborter. Denne gangen har jeg kommet lengre enn med 2 av abortene. Så jeg prøver og se fremover og håpe at det er denne gangen spiren virkelig sitter=)

 

Skal på ul 20 juli, da er jeg 7+ 2. Håper da på å se et bankende hjerte=) Foreløpig termin er 08 mars, men regner med å bli satt noen dager frem. Tipper terminen er rundt 08 - 12 mars=)

 

I morgen er jeg 6 fullgåtte uker. Det går da fremover på en måte:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

jeg fyller 20 i desember å forloveden min blir 27 i november.

bor i herøy i møre og romsdal.

 

dette blir vårt første barn og terminen er foreløbi 8mars..

skal på ul 18juli å vi krysser fingrene for at alt ser normalt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 og mannen er 36. Vi har to barn fra før, en på 5 år og en på 6 mnd. De to siste blir ganske tett ja......Vi er forlovet og bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 22, samboer er 24 og vi venter vårt første barn sånn ca i midten av mars (så blir man ikke skuffa når termindatoen er passert...)

 

Vi bor i Oslo, jeg er student og han jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

 

Jeg er 24 år og kommer fra Trondheim hvor jeg også bor! Har samboer og vi har en sønn sammen som snart er 14 mnd. Nå gleder vi oss til nr 2 kommer. Det blir spennende!! Termin blir 18. mars, ut i fra første dags siste mens... Har ikke vært hos legen enda. Ble gravid på "første forsøk"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26år blir 27 i høst. Er samboer med en som har to sjønne gutter fra før.

Bor i Sandnes.

Ble gravid i 3pp, har foreløpig termin 04.03.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei alle sammen, og gratulerer så mye til alle marsmammaer ; )

Jeg er 24 år, og er gravid for første gang. Jeg har termin 11. mars etter term.kalenderen.

Jeg bor i sarpsborg, men kommer litt lenger nordfra...jeg bor sammen med min kjære samboer, som er 26, og snart en liten hundevalp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 29 år fra Kr.Sand. Bor i Vennesla med mann og ei datter som blir 1 år 21 juli... Er gravid for 3 i år: 1 sa og 1 ex-u, skal på kontroll på fredag for å se om alt er vel denne gangen. Termin ca 6 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg er snart 32 og sambo er 31; vi bor i oslo.

Det tok over 2 år + litt hjelp(inseminasjon) før vi klarte det.

Foreløpig termin er 1 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 28, samboer 27.

Har en gutt på 11 år fra et tidligere forhold! Samt ei jente på bare 4 måneder!!!

Vi bor i hordaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI jeg er ogsa snart 28 er forlova med en pa snart 34 og vi har vert sammen i ni ar snart.

Jeg har godt psprayte i tre ar og slutta for et og et talt ar.Trodde egentlig at det skulle ta lengere tid enn det gjorde sa jeg ble egentlig ganske overaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 30 og gift med en på 29. Vi har to gutter sammen + han har en gutt fra tidligere.

Ser at enkelte av dere har strevd litt, sånn er det ikke her.

Nr. 3 for meg nå, var slettes ikke planlagt.

Var en hyrdestund en morgen mens barna så på barnetv at det gikk litt vel fort. Litt hektis hverdag med 2 små så jeg tenkte bare på at vi måtte skynde oss før en av de kom brasende inn. Å da var det gjort ja, ingen av oss tenkte på prevensjon og vips da ble det to streker ja.

Jaja, vi får ta det som det kommer.

Jeg har vel termin rundt 20 mars.

 

Trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg er snart 25 år og har en sønn på snart 14 måneder. Vi bor sammen med pappaen (som jeg forøvring har vært sammen med i 6,5 år) på Ringerike i Buskerud.

 

Jeg er gravid for tredje gang, og det har faktisk klaffet på første forsøk hver eneste gang. (vet vi er kjempe priviligerte!!!) Dessverre er det bare det første svangerskapet det ble barn av. Mistet en liten en den 8.april, i 12.uke, så denne gangen håper jeg spiren klamrer seg fast til tross for blødninger... skal på ultralyd imorgen for å se om alt er som det skal.

 

Jeg har termin 11.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg er 31 år gift og har to jenter på 5 og 6 år.Jeg er nå i uke 8.Min termin er 4 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er snart 30 år og mannen min er 37 år.

vi har ett barn på snart 5år og har prøvd nå i over 2 år.

foreløpig termin er 9 mars og det er en pergo spire, har og pcos.

er 6+2 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...