caquita Skrevet 7. juli 2006 #26 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er sinnsykt imponert av hovedinnlegger, du virker som ei skikkelig reflektert dame! Jeg kjenner et par damer i Danmark, de er kjente kunstnere og har universitetsgrader. Som bi inntekt og for hyggens skyld jobber de på stripbar. Der forteller de at de møter mange intressante mennesker, og har lange fine samtaler med dem. Jeg har respekt for folks valg når de er gjennomtenkte, og det virker det som om ditt er. Men jeg har også et spørsmål, for det virker ikke som om du har særlig høye tanker om de mennene du eventuelt vil møte. Har du ikke problemer med å ha sex med dem da? Eller misforstod jeg? Husk å ikke mist deg selv i dette prosjektet, du virker veldig målbevist.
Kjetil! Skrevet 7. juli 2006 #27 Skrevet 7. juli 2006 Eg skjønar framleis ikkje kvifor dette er eit argument for prostitusjon... Er det slik at det å fylla kroppen din med ukjende sin sæd er det einaste som kan hindra deg i å verta skuffa eller såra av menn i framtida?? Og du har møtt nok dritsekkar seier du. Då vert det enno meir uforståeleg at du vil selja deg. For det er jo ikkje slik at horer IKKJE møter dritsekkar. Og om du trur at sonen din ikkje vil verta prega av at mor hans er ein kjenslemessig avstumpa kynikar som let framande menn misbruka seg, så trur eg du tek feil. Det ser rett og slett ut til at du ikkje har reflektert særleg mykje over kva prostitusjon eigentleg inneber.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #28 Skrevet 7. juli 2006 Beklager Kjetil, men lurer på om ikke du har stigmatisert alle nå? Hva med de som har "type" som alt er gift? De får jo ingenting igjen, men det er som regel de mannen betror seg til og som han kan snakke om alt om. Hvorfor tror du ellers det har blitt brukt kvinnlige agenter i krig? Og la meg gi deg et annet eksempel: Jeg datet en type en stund som virket veldig grei og som jeg ble intressert i, men jeg og han hadde jo helt forskjellig økonomi siden jeg for tiden studerer. Han betalte jo for mat når vi var ute(selv om jeg ville betale selv) og klarte å lure i meg penger for barnevakt når jeg ikke såg det. Da jeg oppdaget dette sendte jeg han et brev om at dette ikke var rett sammens med pengene han hadde gjemt i jakken min. Så er jeg ikke alt kjøpt og betalt da? Hva er forskjellen? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #29 Skrevet 7. juli 2006 Takker:-) Og det stemmer nok det at jeg har tenkt gjennom det her, som sagt så er jo ikke dette for pengene sin skyld, men for å ha en fast å "kose" litt med av og til. Og jeg skal nok klare å holde på meg selv....eller mulig jeg kan ha godt av å lære å bli litt frekkere med folk siden jeg alltid er for snill. De typene jeg har møtt så langt har jeg faktisk gitt en sjangs, men bare endt opp å bli skuffet hver gang og je tror nok at det er værre for mitt barn å oppleve at mamma'en er lei seg enn at jeg kan bruke så og si all min tid på han.
Kjetil! Skrevet 7. juli 2006 #30 Skrevet 7. juli 2006 Eg veit ikkje kva du argumenterar for eller mot no, og innser at du ikkje vil eller ikkje klarar å skjøna kva eg seier. Du er bitter på menn, difor vil du la menn bruka kroppen din som dei vil. Eg ser ikkje logikken i det, same kor mange gonger du gjentek det på ulike måtar. Håpar du har gode vener som er i stand til å formidla bittelitt sunn fornuft til deg...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #31 Skrevet 7. juli 2006 Nei vet du hva, jeg er i grunn ikke bitter på menn. Jeg har bare skjønt at det ikke finnes noen for meg. Godt mulig at jeg faktisk er for sterk og selvstendig og dermed "skremmer" typer bort (har hatt en diskusjon med mannlige venner om det). Jeg vil som sagt ikke la noen såre meg lenger, samtidig som jeg faktisk savner sex. Og eneste måten jeg da ser er mulig å kunne få det til uten å føle noe for fyren er å ta betaling! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #32 Skrevet 7. juli 2006 Når har teletorgtjenester blitt til prostitusjon? Jeg barer lurer.......
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #33 Skrevet 7. juli 2006 Sorry, det er ikke vanskelig å finne seg en å ha sex med med jevne eller ujevne mellomrom, som man kan møte på likefot fordi man begge vil. Uten at det er penger eller dype følelser involvert. Han skal betale deg for å gi deg den sexen du savner?? Lykke til! Betalt sex har èn hovedperson, og det er den som betaler. Personlig vil jeg aldri gjøre meg selv til en biperson i mitt eget sexliv, eller slippe til en person som betaler i stedet for å være så god (på flere måter ) at jeg ikke kan si nei...
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #34 Skrevet 8. juli 2006 Jeg holder med HI! For faen, er man ikke i et forhold, og dette er noe som ikke plager deg selv, go girl!!! Har tenkt MASSE på det selv.
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #35 Skrevet 8. juli 2006 Jeg bare lurer litt..tenker dere virkelig ikke på barna? Norge er et lite land, og alle vet at ting plutselig kommer ut, av og til fra løse lufta. Jeg hadde i allefall blitt knust og følt en enorm skam om jeg hadde fått vite at mamman min tok i penger for sex. For ikke å snakke om at jeg fort kunne blitt et mobbeoffer. Synes denne biten er viktigst her jeg da! Og nei, jeg er ikke noen gammeldags kjerring. Er 25.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 9. juli 2006 #36 Skrevet 9. juli 2006 enig med labbeline!!! og HI, du skriver at du ikke gjør det for pengenes skyld, men for sex - kan du ikke bare la være å ta penger for det da!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #37 Skrevet 9. juli 2006 Grunnen til det er at jeg da kan distansere meg fra det å få følelser for typen.....så du er av de som mener det da er bedre å ligge med noen, selv om man snakker om flere i løpet av året enn en fast mot betalig. For slike forhold du snakker om pleier hvertfall ikke å vere lenge, det er alltid en av partene som enten mister interessen eller blir for intressert. Men uansett, jeg kommer til å prøve meg innen teletorgtjenester til uken så da får dere heller forsette diskusjonen uten meg. Og med den jobben vil jeg nok klare å skremme vekk selv de mest innpåslitende typene. En ting som slår meg, at det er slik her er jo fult forståelig siden det her er flest jenter, er at det på meg virker som det er jenter som er mest bedømmende når det gjelder slikt. Jeg synes også at jenter kan være fæl til å sparke de som alt ligger nede...glad jeg etterhvert kommer til å ende opp med å jobbe innen et mannsdominert yrke. Hilsen HI
Kjetil! Skrevet 9. juli 2006 #38 Skrevet 9. juli 2006 Du meiner at det er kvinner som er mest "bedømmende". Eg reknar med du meiner at dei er meir fordømmande enn menn. Men no er det slik at fleire damer gjev uttrykk for at dette er heilt greit, men ingen menn seier det same. Og eg trur dei fleste menn (også dei som synest at prostitusjon er kjempebra) har det same synet på prostitusjon som det eg og ikkemammanå har, nemleg at ein mann som kjøper kroppen din, ikkje gjer dette for at DU skal ha god sex. Han gjer det fordi han vil ha ein kvinnekropp han kan bruka slik han vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå