Gå til innhold

"jobb" som betalt elskerinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har vurdert den muligheten? Jeg er så lei av å bli dumpet og såret at jeg nå rett å slett vurderer å finne et "fast forhold" der det kun dreier seg om sex og penger.

Nei, jeg ligger sjeldent med de jeg dater, men det er så trist å igjen og igjen ikke føle man får noe tilbake av det man gir. Jeg kunne virkelig tenke meg å ha en å dele gleder og sorger med, men etter at jeg nå strot sett har vært singel i 5 år så er jeg nærmere å gi opp den drømmen. Men så tenker jeg som så, det kunne jo vært greit med sex av og til og med bedre økonomi.....så hvorfor ikke? Jeg har jo ingen problemer med å sjarmere noen i senk når jeg er på byen, må bare vite hvilken steder jeg skal gå på for å treffe noen som er villig til å betale for seg fast og strøket er helt utelukket.

Så om noen vet om en nettside eller et sted i Oslo hvor man kan ende opp å få slike "uanstendige" tilbud så sier jeg takk for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken har sikkert vært der en gang, men ikke etter at jeg fikk en sønn.

Skrevet

Jeg tror ikke dette hadde hjulpet på selvfølelsen din. Det å leve sammen med en mann du ikke elsker. Personlig hadde jeg heller blitt mer deprimert å levd i et slikt forhold enn å ha vært singel.

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd å lete videre etter en å elske og leve sammen med. Ser det har gått 5 år å skjønner du er frustert. Men ikke gi opp. Det finnes mange som vil gi deg et godt liv så ikke slutt å let!

Jeg fant min kjære på på blink så kanskje det er noe for deg?

Skrevet

har prøvd Blink, men da ble jeg dumpet fordi jeg ikke var sjalu nok....også har d de som er mer hektet på blink enn på det å finne den rette....de som lager ny profil etter å ha sendt 10000 b-poster.

Nei, jeg er 34 år og kommer til å gå inn i dette med åpne øyner, og det er ikke snakk om å leve sammen med han i det hele tatt, men heller ha faste avtaler også kan jeg gjøre det jeg vil ellers.

Skrevet

det er noe i ortaket "det er bedre og være ensom alene en sammen med andre"

du kommer over hode ikke til og føler deg noe bedre om du setter deg selv i den situasjonen du nevner ovenfor.

kansje du rett og slett prøver for hardt??

på jobben min har vi noe vi kalder "prosjekt". alle sammen plukker ut en som de flørter med, en kunde, en de trener sammen med, en de ofte ser på bussen, eller noe i den duren. og så bare flørter vi men den vi har plukket ut. ikke noe seriøst bare for og få et hei, eller vil du være med på middag? tilbake.

veldig smart for da er det noe som sjer. du har noe og prate om og du har et mål.

kansje verd og prøve??

P.S vi er bare jenter på jobben min da så kansje det passer bedre og få med jente gjengen på det, for dere.

Skrevet

Men helt ærlig, hva er egentlig forskjellen på det å være sammens med en som er gift gratis eller ta betalt for det? Dusten er nå utro uansett. Og beklager jeg tror nok at jeg nå har litt for mange sår på sjelen til å kunne gi noen flere en sjanse. Og jeg tviler på at jeg prøver for hardt for han siste jeg nå var ute med måtte mase over en mnd vis sms for å overhode få treffe meg, og nei jeg hadde heller ikke sex med han. Men uansett, jeg har i grunn bestemt meg samtidig som jeg nå har søkt meg jobb som overvåker av sextelefontjenester, og med en slik ekstrajobb kommer jeg ikke til å innlede noe seriøst forhold.

Skrevet

Hvordan fikk du tak i den jobben? For det er snakk om sånn teletorgtjeneser sant?

Skrevet

Jepp, og jeg fant den på nettet, mer kommer jeg ikke til å si før jeg vet om jeg har jobben....hi hi hi.

Men til de som vil råde meg fra dette så er det bare å glemme det, for det jeg lurte mest på var om noen viste om plasser i Oslo hvor man kan ende opp med å få slike forslag.

Skrevet

Gi deg...

skal du virkelig begi deg ut på noe som er så risikabelt fordi du ikke finner lykken? Drit i lykken -den lager du selv- men IKKE på den måten og det du skal inn i...Prøv å tenke litt annerledes

Skrevet

Jeg menere ikke å være slem eller frekk, men begynner ikke dette (veldig gamle) yrket på p?

Skrevet

Gjør det det? Tenk hvor mange i dag er ikke redd for å bryte ut av forholdet for de ikke vet om de ikke klarer seg økonomisk....nesten 1/3 av alle innleggene her inne dreier seg om det jo. Okay, da er man i forhold for pengenes skyld og "tåler" sex av og til for at han ikke skal stikke.

Og nei jeg kunne ikke tenke meg å jobbe på gata eller slike massasje-plasser. Jeg trenger heller ikke så mye penger på sikt, for meg er det mer et middel for å unngå å føle noe samtidig som man kan få kropslig nærhet med et annet menneske. Alternativet er jo det å gå på byen ofte å finne en ny type hver gang som man da hadde et one-night-stand med......mulig det er bedre enn å kun finne en?

Skrevet

Jeg var ikke redd for å bryte ut av forholdet pga økonomien. Aldri om jeg utsetter barnet mitt for ett slikt liv.

Mulig det er bedre å holde seg unna menn spør du meg. Det blir en falsk nærhet uansett.

Skrevet

Ta det helt med ro, jeg siktet ikke til alle, men leser man innleggene her er det veldig mange av de.

He he joda kunne vel vurdert å heller finne ei jente, men de tenner meg nok ikke på samme måte.

Men igjen jeg var ikke ute etter å bli dømt for hva jeg ønsker å gjøre, da kan dere heller benytte energien på å dømme de mannfolkene som gidder å betale for det, det jeg lurte på var om noen viste hvor man kunne gå.

Hilsen HI

Skrevet

Har tenkt på det samme. Ikke så fristende med fast forhold som kommer til å rakne likevel etter hvert. Men alle har sine behov innimellom og det har vi alenemødre 'og. Litt kos og sex innimellom , mens tiden går på å være sammen med barna og arbeid, ikke på en mann som er ikke verd det!

No høres jeg skikkelig desperat ut men , har vært i dårlig forhold i 5 år ( uten noko kos sex) , og 6 mnd singel no , så vet snart ikke lenger hva sex er engang. Nei må på byen og finn meg en intim lekekamerat!!!

Lykke til...

Skrevet

"Er det flere enn meg som har vurdert den muligheten?" Spør du jo om, og da må du jo regne med at det kommer noen reaksjoner.

Jeg dømmer deg overhodet ikke, men det kalles faktisk prostitusjon, selv om du ikke er på strøket. Og den eneste unskyldinga for det, etter min mening, er at det er absolutt siste utvei når det gjelder penger. At man virkelig MÅ, men det er ikke mange som MÅ det i Norge.

Og selv om jeg av og til var innom tanken når jeg var yngre, ville jeg nok aldri ha realisert det. Og i allefall ikke nå, etter jeg ble mamma til en skjønn 4åring. Det hadde aldri samvittigheten min tålt.

Og hva skjer den dagen Prince Charming dukker opp, han er alt du har ønsket deg, og du er alt han har ønsket seg...bortsett fra at han IKKE takler at du har solgt deg..og dumper deg og barnet ditt.

Jeg har også opplevd mye dritt når det gjelder mannfolk, jeg tiltrekker meg stort sett bare drittsekker og playere;( Har holdt meg unna i over 1 år nå, og føler meg snart klar til å dra på sjekkern igjen, og jeg gleder meg masse. Men det tar tid, og har brukt den på å gjenoppbygge litt selvtillit.

Jeg vil råde deg til å søke på datingtjenestene på nettet, og ha kontakt i laaang tid før du treffer ham/dem. Det er en fin måte å lære seg å kjenne en person på rette måten. Og om han er ALT for utålmodig etter å treffe deg eller våser litt for mye om ordet sex...da har du nok møtt på en drittsekk igjen. Men det blir lettere på denne måte.

Skrevet

Kor gammal er du eigentleg? Få opplyste individ over 12 år er vel så naive som dette.

Kva trur du at du får om du prostituerar deg? Ja, du får nok masse pengar. Og du får menn som brukar deg til å onanera med. Og kanskje du vert valdteken ein gong iblant. Kjønnssjukdommar må du og rekna med. Er dette noko å trakta etter?

Ser ut til at du trur du skal få det fint med ein mann samstundes som du tenar ein slant. Men det er ikkje slik det fungerar! Ein mann kjøper ikkje kroppen din for at du skal ha det fint, han kjøper deg for at han vil ha eit hol å tøma seg i.

Skrevet

Okay, og det der tror du ikke skjer i forhold? At typer er utro og gir dama kjønnsykdommer eller i verste fall voldtar henne om han ikke får det han vil? (Det siste vet jeg skjer i de beste familer, men det er vel greit så lenge man er gift?)

Og joda jeg trodde bedre om typer før, men etter å f.eks ha møtt de mange ganger i løpet av la oss si 1,5 mnd og man har sex så hører man ikke mer fra de. Hva kan jeg si? Oki, greit de kamuflerer det mer, men man sitter igjen med følelsen at det eneste de var ute etter var sex....

Skrevet

og du kommer i værtfall til og sitte med den følelsen om du opsøker den på det viset du har tenkt til.

ikke alle menn er dritsekker, akurat som ikke alle jenter er horer.

det er kun du som bestemmer hva du er verd. om du er verd 500 for en 1 time så fint for deg. (eller hva du har tenkt og ta i betaling)

jeg er verd en mann som faktisk ønsker og være sammen med meg for den jeg er og om vi finner ut at vi ikke passet sammen på veien så ok.

da får jeg ha litt vondt i hjærte mitt en stund (eller han i hans).

det høres ut for meg som du har gitt opp. at du rett og slett har bestemt deg for at alle gutter er utro og slemme. og at du aldri kommer til og finne en som faktisk liker deg.

to fine ortak

ingen kan like en som ikke liker seg selv.

om du tror du greier det eller ikke tror det, så har du helt rett.

lykke til uansett. jeg håper du får det fint i hjertet ditt til slutt.

Skrevet

Så i staden for å prøva å få deg eit fint liv saman med ein person du kan ha det fint saman med, men risikera å møta ein dritsekk på vegen, vil du selja kroppen din, så du er sikker på å møta dritsekkar? Snedig logikk...

Skrevet

Det var fine ordtak! :-)

Hilsen annen anonym

Skrevet

jeg fikk tilbud om noe slikt en gang... gratis leilighet(han betalte husleia)og tlf pluss lomme penger.. da var det meningen at han skulle komme på "besøk" et par ganger i mnd.. men kan ikke si at det fristet nei... å leve på den måten fristet ikke meg...du er jo ikke "fri" du må rette deg etter når han bestemmer seg for å komme,og møter man da en annen man som er alt det du vil ha,så kan man ikke pga den andre mannen som du da mest sansynelig har blitt veldig avhengi av pga økonomi osv... jeg bare så rart på han og takket nei... møtte han på en tog stasjon,og vi kom i prat fordi toget var forsinket... og det er jo ikke unge kjekke menn som som oftest gjør dette... det er eldre gifte menn som vil ha ei fast elskerinne... han her var vel i 50årene,med en godt lønnet jobb osv.. og kan ikke si at han var veldig tilltrekkende...heller tvert i mot.. nei.. da er det bedre og være evig singel

Skrevet

Vel, Kjetil, jeg har nå møtt nok drittsekker på veien så jeg har innsett at jeg kommer til å bli alene resten av livet. Jeg gidder ikke å bli såret mer! Og jada noen sier at jeg ville aldri gjort noe slikt når man har barn, men det er faen meg ikke lett å ta seg av et barn heller når man selv er skuffet og såret enda en gang. Jeg mener at mitt barn fortjener bedre enn å se at mammaen sin blir skuffet og såret igjen og igjen. Nå kommer vel den: Hva når han finner dette ut, vel hvem har sagt at han skal finne ut det?

Hvertfall så slipper jeg å slave for en type som kun sitter på ræva og ikke hjelper til noe hjemme.

Og joda Kjetil jeg vet godt at ikke alle mannfolk er drittsekker for jeg har faktisk en del gode venner som er gutter, men de er kun venner.

Skrevet

Et slikt tilbud har faktisk jeg også fått en gang, da var det snakk om 3-roms leilighet på Majorstuen (ikke akkurat den rimligste plassen i byen) Men den gangen takket jeg nei....mulig jeg gjorde det på en litt vel frekk måte, men har var ikke mer enn 35 år og hadde et helt greit utseende. Jeg vet også om en del andre menn i den alderen som holder på slik. Joda de har en flott dame hjemme som navit sitter der og ikke aner noe...tror hun er den enesteog at hun nå har funnet den rette osv. osv. ...også viser det seg at de har en eller flere på si.

Hilsen HI

Skrevet

Vil du virkelig bli hore når du har barn? Hvilket forbilde er du da for barnet ditt?

Skrevet

Men siden du er så voldsomt fordømmende kunne jo du kanskje fortelle meg hva som er verst : 10-20 one-night-stands i løpet av et år eller 1 fast type?

Jeg har heller ikke fordømt min far for å ha benyttes seg av horer og det var sikkelige horer som han møtte i utlandet.

Og vet du hva? Etter å ha blitt dumpet av de mest sykeste grunnene (Eks: "du er for snill", "du er for lite sjalu" osv) så ser jeg på dette som et greit alternativ. For meg er ikke pengene så viktig, siden jeg vet at jeg kommer til å tjene veldig bra på egenhånd etterhvert, men mer et middel for å unngå å føle noe for fyren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...