Gå til innhold

Hva heter DU -?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Og synes du selv navnet er fint eller stygt - eller helt greit? :o)

(Du må gjerne være anonym, synes det er litt interresant!)

 

c`,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heter Tone by the way!

Synes navnet er heeeelt greit (var vel fint en gang!)

 

Koselig da, at kjæresten min elsker det navnet :o) (og det er ikke på grunn av Idol-Tone ...)

 

Klems HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Alva, har lagt merke til at det er blitt litt populært i det siste.

Liker egentlig navnet mitt veldig godt jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marit :-) Ikke noe man vil kalle en baby i 2006, tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Ingrid. Hatet det da jeg var mindre (på barneskolen og ungdomsskolen), syns det var så tantete og gammeldags!

Men nå liker jeg det godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Angie. Og hater det :( Spesielt at i Norge uttales ikke "G" som på engelsk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Elin, og syns egentlig det er helt greit. Men hvis man setter på en -e blir det plutselig myyye penere. Ville heller hett Eline:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona, fungerer fint for meg!! Ikke så mange som heter det her. Syns generelt a- ending er finere enn e-ending av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Marie

Bruker alltid begge navnene sammen, men som barn ble det ofte forkortet til Anne. Syntes ikke det var noe spesielt som liten, men er glad i det naa. Fint med internasjonalt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde. Kjedelig å dele det med så mange, men ellers synes jeg det er et helt greit navn, verken mer eller mindre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Tonje og er fornøyd med det. Husker at jeg som liten skulle ønske jeg hadde dobbeltnavn, det var så fint syntes jeg. -Men nå er jeg mer tilhenger av korte, enkle navn....

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Synnøve.. Verken fornøyd eller misfornøyd. Da jeg var liten hatet jeg det, fordi et var så mange gamle damer som het det...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise......Helt greit....men har bydd på litt komplikasjoner da halve familien min er fra USA:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med navnet mitt jeg. Tror det var veldig på topp da jeg ble født, noe som ikke har vært noe problem i det hele tatt (for de som er opptatt av det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...