Gå til innhold

Viser dere dere naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du stakkars anonyme som sliter med dårleg sjølvbilete. Eg og du har omtrent nøyaktig same mål vi :o) Eg er 4cm høgare og ca 1kg tyngre. Det er klart at eg ikkje stortives sånn (har framleis alle dei 25kg eg la på meg i svangerskapet trygt i behold), men det er fullt mulig å gjere noko med det.

Meld deg på eit Grete Roede kurs f.eks. Eg gjorde det (ganske dyrt og skitskummelt første gang, men det måtte til for at eg skal kunne bli fornøgd med kroppen min igjen), og har gått ned 0,5kg i veka (som er ideelt med tanke på at eg ammar framleis). Skal fortsette sånn til eg tilbake på før-gravidvekt. Minst. Eg reknar med at eg må gå fleire kurs (greit å ha oppfølging heile vegen om ein ikkje har viljestyrke/kunnskap nok til å klare det på eiga hand), og heldigvis er neste kurs billigare... Feilen min var for øvrig ikkje at eg åt for mykje, men at eg åt for få og for store måltid. Eg åt 1-2 måltid for dagen, og mykje om gangen. No et eg vel ca det same + meir grønsaker og drikk mykje vatn, men fordelt på minst 5 måltid, og plutselig går vekta nedover :o) Eg trimmar ikkja anna enn at eg trillar tur med småen i vogn, kan ikkje gjere stort anna pga bekkenet. Men det er nok. Ein halvtimes-times tur kvar dag.

På www.greteroede.no kan du melde deg på kurs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,naken....vi dusjer og koser oss værre vi:)

Skrevet

Kjære HI. Du ser sikkert ikke fæl ut, det er bare noe du er så sikker på selv at det er det du ser i speilet. Mannen din er jo glad i deg, og synes sikkert du er den fineste i verden likevel. Og vet du at alt starter med deg selv. Hvis du forteller deg selv hver dag at "jeg er vakker", så vil du mest sannsynlig begynne å tro på det etter en stund. Og personer som er fornøyde med seg selv blir vakre for andre, fordi de utståler noe annet enn hvis de er misfornøyde med seg selv.

Og ja, jeg viser meg naken for babyen min. Jeg er tross alt alene halve året med han, så jeg må ha han med på badet og overalt. Når pappaen er hjemme er vi også nakne foran babyen, og det vil vi sikkert fortsette med lenge, fordi vi ofte er nakne for hverandre eller går bare i trusa eller sånt. Ser ikke noe galt i det. Er bare naturlig.

Skrevet

Ligger med nattiss vi så her er ingen nakne=O) men poden har jo sett meg dusjet, er så liten ennå så tror ikke d gjør noen skade...

Skrevet

Ang kroppen min- eg burde gå ned 30 kg for å komme ned i normalvekta mi. Men heldigvis har eg ein mann som liker meg som eg er (sjølv om eg ikkje føler meg vèl med den store kroppen min). Så eg kan vise meg naken for mann og barn. Det føler eg er naturlig. Men pleier å ha truse på meg om natta eg dah. Barna ser meg berre uten truse når vi dusjer sammen.

Men av ein eller anna grunn føler verken eg eller mannen at han kan vise seg uten truse. Kanskje eg føler det sånn fordi eg ikkje er oppvokst med faren min, kun med mamma og søstra mi?... Men dei to eldste (jenter) får kanskje eit litt meir naturlig forhold til menn sidan dei veks opp med både bror og forhåpentligvis ein pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...