Gå til innhold

Viser dere dere naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan godt være naken på badet sammen med min 6 mnd gamle datter.

Men jeg føler ikke det blir det samme om fsren skal være naken.

Mannen min liker å gå i slobrokk om morgenen når han har fri......Jeg krever da truse under......

Og så føler jeg ubehag ved at vi henter jenta vår om morran før vi har fått truse på.

Vet jo at en unge på 6 mnd ikke bryr seg, men........

Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sover naken, å tar henne opp i senge min om morgenen.. ser ikke noe galt i det.... går ellers å mye naken hvis jeg har sjangsen... sambo er en som liker seg best med klær på.. tror hver gjør det han/hun synes er mest naturlig...

Skrevet

Det er vel ikkje noko meir unaturleg at mannen din skal vere naken saman med babyen enn det er at du skal vere det?

Det er ikkje rart at enkelte får eit rart syn på kropp viss ein ikkje skal ha lov til å vere naken saman med sin eigen baby...

Her i huset likar vi begge å dusje saman med småen, og har ikkje noko problem med å vere avkledd med han i nærleiken. Kropp er tross alt det aller mest naturlege som finst her i verda.

Skrevet

det gjer meg ingen verdas ting å vere naken saman med babyen, og heller ikkje at sambuaren min er det. Kjem til å halde fram sånn til junior gir tydeleg beskjed om at det er pinleg, og kanskje endå litt lenger...

Skrevet

Jepp det har jeg INGEN problem med. Er en naturlig ting!

Skrevet

Huff, jeg har bare ikke lyst at datra mi skal huske at hun såg tisseluren til faren sin lissom..........

Usj......

Skrevet

Både jeg og pappaen er nakne rundt barna. Dusjer med de, de er på badet med oss osv. For meg er det virkelig det naturligste i verden å være naken med barna, men hun på 17 ser helst at jeg har klær på meg da:-)

Er selv vant med det samme med mine foreldre da jeg var barn....

Skrevet

Ja men ER det egentlig naturlig?

Jeg går jo ikke runt naken for noen andre heller, hvorfor skal jeg det forran barna mine?????

Skrevet

LUCA:

Men er det ikke ekkelt å ha sett kukken til faren din henge der å dingle?

Skrevet

Fordi det er familien din. Du er vel ikke bare naken foran din kjære kun ved seksuelle aktiviteter heller vel? Dere er vel nakne på badet sammen osv, så hvorfor ikke med barna. Det ville jo vært VELDIG unaturlig å skulle kledd på seg før man slapp de inn på badet osv. Som jeg skrev så suser jeg ikke naken rundt min datter på 17 år, av hensyn til henne, men kommer hun inn på badet når ejg nettopp har dusjet får hun finne seg i at jeg er naken.

Skrevet

hehe, ville ikke likt det nå nei og heller ikke da jeg var ungsom:-) Men da jeg var barn reagerte jeg vel ikke på det...og litt merkelig måte å beskrive det mannlige kjønnsorgan i denne sammenheng:-)

Skrevet

Det der var kanskje ikkje heilt bra formulert, anonym... Og det er vel bedre at den heng og dinglar enn alternativet!

Eg er og van med at det å vere naken er naturleg (frå eg var liten av altså), og for å svare på spørsmålet du stilte Luca, så nei. Det er jo berre ein kroppsdel det og. Då eg blei "stor" (kanskje rundt skulealder?) synest eg det var litt flaut ei stund, men det gjekk over. Det aller meste er jo flaut på eitt eller anna tidspunkt i oppveksten.

Skrevet

Herregud for et svar...En naken kropp har nødvendigvis en kukk,som du sier. Den er faktisk like naturlig som resten av kroppen.

Nakenhet er nakenhet, og om det er fint med nakne kropper kan vel diskuteres:-) he he..

Men skal man dekke seg til for barna som om man er ekkel eller flau over kroppen sin tror jeg man overfører negativt kroppsbilde til ungene.

Skrevet

Jeg viser meg ALDRIG naken for mannen min nei.

Jeg er tjukk og feit og sjemmes over hengepupper, en feit hengemage, og enorme lår.

Grusome valker på ryggen.

Jeg ser motbydelig ut, og det vil jeg ikke at mannen min skal se.

Han får stryke på meg under dyna i mørket, når jeg kan vri og strekke meg slik at ikke valkene kjennes så godt alt ettersom hvor han stryker.

Grøss.

Jeg ser fæl ut, det er ikke til å legge sjul på.

Derfor ser ikke mennen min meg naken.

Men jeg føler ikke det er naturlig p gå naken hjemme.

Er det så galt å ta på seg en truse før man går inn å henter barnet om morran da?

Er det så ille å forlange at pappan skal ha truse under slobrokken?

Er det det?

HI

Skrevet

Det kjem vel an på kva du vil at babyen skal få med seg vidare når det gjeld syn på kropp. Viss du hatar kroppen din så intenst kan det umulig gå ubemerka hen når babyen blir litt større. Det er trist om ho skal lære seg til at kropp er noko fælt og stygt som skal gøymast vekk.

Er det ikkje mulig for deg å gjere noko med kroppen din om du mistrivest sånn då? Det kan jo ikkje vere lett for deg å ha det sånn heller.

Skrevet

Det var trist lesning,HI. Stakkars stakkars deg:-(

Skrevet

Åh, hjelpes! Nesten så jeg synes at du burde gå til psykolog for å få endret litt på selvbildet ditt, slik at ungen din får vokse opp uten å bli prega av deg og bli likedan.

Skal jenta di og pappan hennes feks aldri bade sammen i badekaret? Må han ha på seg shorts i dusjen dersom hun kan komme til å gå inn på badet?

Skrevet

Tviler på at det er så ille som du tror jeg. Sikker på at du ikke selv har fått et forvrengt blide av kropp med dine egne foreldre da, men at du egentlig er ganske flott?

Du bør ta litt handling her, så ikke ditt eget barn ender opp med samme bilde på egen kropp....det ville vært synd.

Skrevet

en baby på 6 mnd er vel ikke klar over at det er forkjellige kjønn...??

Skrevet

Jeg synes det er viktig at man har ett naturlig forhold til kropp ovenfor barna sine mens de er små...men synes det holder å være naken på badet..og til de er så gamle at de synes det er flaut..

Jeg er oppvokst med å bo for det meste med mamman min, aldri sett pappa naken..

Mamma traff en ny mann da jeg var ca 4. får enda høre den gangen da jeg overrasket rolf på badet...Fikk sjokk jeg.,.aldri sett en tissefant før..hehe..ropte vist"MAMMAMAMMA, Rolf har en stor tiss!!!"hehe...var vant til å se min 2år eldre bror naken, og den var så klart mye mindre..hehe...

jeg har jenta mi på gulvet hver dag mens jeg dusjer, får jo ikke dusjet hvis ikke...av og til løfter jeg henne inn i dusjen sammens med meg...

men pappaen liker ikke å vise seg naken fremfor henne...

Skrevet

Nakne stadig vekk her ja.Synes det er helt greit.

Skrevet

Jo, detER så ille fatt med meg.

Jeg er 105 kg, og 170 cm høy.

Jeg ser fæl ut.

Jobber med å slanke meg, nettopp forde jeg ser med gru på og skulle videreføre disse problem til jenta mi.

Jeg sliter veldig og har det vondt.

Liker best vinteren jeg, da jeg kan jemme alle valkene bort i store jakker eller under pledd i sofaen.

Men det er kanskje pga min egen kropp, og slik at jeg ikke liker nakenhet, og det igjen gjør at jeg tenker slik......

Jeg driver å slanker meg, men det er ikke lett.

Spesielt ikke npr jeg er så feit som jeg er.....105 kg, bør nok ned på tja 65.........for å få en slank og flott kropp.

Men 40 kg......gud hjelpe meg, jeg mister jo motet.........

HI

Skrevet

du trenger jo ikke sikte så langt med en gang....jeg er 160 og veier 66kg...og jeg er ikke feit...er jo ikke tynn heller..du har sikkert en kraftig benbygning... er ikke alle som er skapt til å være tynn som ei høvelflis...

har en bror som er meget overvektig...han har gått på grete rhode...fungerte for han...er som regel lettere å slanke seg om man er flere...man blir litt "passet på" og presset..

jeg ville begynt med å informere mannen din med at NÅ skal du slanke deg, og da får han ta hensyn. gå igjennom skap, og tøm de for alle fristelser...

ha godte nekt i hjemmet i noen uker til det verste suget er borte...er lett å sprekke om fristelsene ligger der:/

vær flink å gå tur HVER dag...gå til butikken, gå bare for å gå. ...

men en annen ting som er viktig tror jeg er å begynne å tenke POSITIVT...om du klarer å leve med den du er, og godta at du er den du er, så får du en bedre utstråling, og med en bra utstråling er ALLE fin på sin måte...

ta deg en tur til frisøren, fix deg litt opp...det gjør underverker...

lykke til...ikke sett for store mål til å begynne med...ta en uke om gangen...

:)

Skrevet

Du skulle hatt noen å nå målet sammen med. Har du noen venninne som er i samme situasjon? eller noen som kan være med deg på trimming? Lykke til i allefall, håper det går bra for deg:-)

Skrevet

Desverre er mine veninder ikke mange, og de få jeg har er normalvektige.

Bare jeg som er feit.

Litt fotrvilt, jeg trimmer litt, prøver spise sundt har sluttet å røyke, og alt, emns mine veninder sitter på ræva og røyker og drikker cola, og har altid noe snax på bordet.....og er så slank og fin så.......

Men takk for støtte.

Heldigvis er ikke mannen min godtegris, det erJEG som spiser snop her i hus.,

Huff,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...