Gå til innhold

NYTT TREFF FOR NOV/DES/JAN MAMMAER:)


Gompo

Anbefalte innlegg

Jeg møter gjerne utafor rett før :) Jeg og Hanne15 er veldig lite skumle altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville vært helt konge altså! Er ikke så veldi sjenert egentli men har aldri vært med på sånt før og som regel kun delt det me barnefaren:) For de fleste venninnene mine har enten voksne barn eller hverken vil eller har barn ennå....:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, jeg var skitnervøs før første treff, men det gikk bra -de som satt der da jeg kom var nettopp Hanne15 og ka-ping og de var ikke så veldig skumle, så det gikk bra! ;)

Sees på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer selvfølgelig! Det var jo så kjekt forrige gang, og nå er jeg i bedre form også. Blir spennende å se om det er litt mer mager på gjengen denne gangen! Ikke så mye mage her enda, men så er jeg bare i uke 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke komme. Lurte på om 1D endelig en til, vims, Hanne15 eller kaping kan bestille bord og ta over barn i magen treffene fra nå av?? Fint om noen kan gi respons på dette snarest.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bestille bord denne gangen, men noen andre må ta over etterpå. Dumt at du ikke kan komme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir litt vanskelig for meg å være bestillings-sjef i og med at jeg flytter snart og kommer til Trondheim litt mer sporadisk utover høsten. Men dette finner vi en løsning på sjøh! Vi tar diskusjonen på Jadab på tirsdag :) Men nå i første omgang ordner jeg og Hanne15 i hvert fall bord!!! Gi pip om det er fler som vet de kommer/ikke kommer så vi ikke bommer så stygt på antall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd du ikke kan komme Gompo!

Kommer du på noen andre treff etterhvert???

 

 

Jeg har ihvertfall tenkt meg på treffet jenter!!!!

 

 

Må jo treffe dere så jeg kan skryte av konserten i helga....Mohahahaha:)

Robbie her i come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg kommer og har termin 4 januar

 

er det indiske i ravkloa eller den ved 3b ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bordet bestilt, jenter!!! Det står på "BIM-treff, Hilde" i fall noen lurer. Fint om dere sier fra innen mandag formiddag om det blir noen tillegg eller frafall så jeg får oppdatert antallet med restauranten.

 

ps: det er den indiske i Brattørgata ved 3B ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...