Gå til innhold

NYTT TREFF FOR NOV/DES/JAN MAMMAER:)


Gompo

Anbefalte innlegg

Vi var 9 stykker som trefftes i går på bare blåbær, veldig triveli! Nå ordner jeg et nytt møte tirsdag 4 juli, så får vi trefftes igjen før sommerferien.Noen er kanskje på ferie allerede da, men jeg håper mange kan komme. Vi kommer helt sikkert til å ha en del møter fremover, så fortvil ikke om det ikke passer. Dere som ikke fikk til å være med første gang håper jeg kan denne gang. Skriv her om dere får til å bli med eller ikke, jeg må nesten vite hvor mange vi når jeg skal bestille bord.

 

Johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 31 oktober, men regner med at jeg får i november.

Kan jeg få bli med på deres treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Seff kan du være med oss på dette treffet! Alle er hjertelig velkomne;)

 

Jeg kommer ihvertfall Gompo! Håper de fleste kan, for det var mange flotte jenter der i går;) Jeg kom meg ikke hjem før 11.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, jeg er med! Var kjempetrivelig i går, og dere var jo ikke så skumle som jeg hadde trodd, hehe :)

 

Er det bestemt hvor vi skal møtes neste gang? Om ingenting er bestemt har jeg et forslag: Ajo på solsiden, tapas -mye godt å spise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm in! Med forbehold om at jeg får tak i barnevakt til 2-åringen selvsagt :) Eeeeeelsker indisk mat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vims74:

Du var der faktisk når vi kom frem til indisk på Jadab;)

 

Trodde det bare var hanna15 som hørte dårlig jeg...hihii

 

Vi får ta Ajo senere en gang;)

 

ka-ping: du får sende litja hjem til oss hvis det ikke ordner seg med barnevakt.... Gubben er flink med barn altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg kommer på treffet for 1.gang, Tror jeg har termin helt i begynnelsen av januar. Det blir spennende å treffe alle!

 

Jette 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kommer kanskje :) Var ikke der forrige gang, så det blir første gang for meg. Førstegangsfødende, 25 år, termin 10.januar.

 

 

Da ses vi kanskje :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1D: hører kanskje ikke så dårlig, men er jo litt vimsete da, og får ikke alltid alt med meg, hehe ;)

Indisk blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke komme forrige gang men denne gangen kommer jeg. Gleder meg til å treffe dere alle sammen!

Jeg er førstegangsfødende og har termin 21. november.

Vi sees...

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vimsete og derav navnet antar jeg:) Hehe:)

Jepp, jeg er tunghørt på mitt venstre øre og ble dermes særdeles forvirra på blåbær, men til og med jeg fikk så vidt med meg at vi bestemte oss for Jadab:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper eg klarer å kome. Er relativt ny i byen så det hadde vore artig å bli kjent med nokon. Har fått Ul termin 7.11 (menstermin 31.10) Men ved sidan av full jobb og at dagmammaen har sagt opp veit eg ikkje om eg klarer det - skal prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sitte til høyre for alle på Jadab da, så du får med deg alt;)

Du var jo rask på avtrekkeren du da, var klar til å gå med en gang;)

Jeg gleder meg jeg altså!!!

 

Dårlig med matlyst enda...ikke såååå gøy. Også har jeg fått bl, bare 13 uker på vei.................. Kan bli lange dager frem til jul........

 

Skal ikke syte mer nå, kan ikke skremme de andre jentene fra å komme;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er vant med å være årsaken til slike småmorsomme historier som folk forteller, og det er ikke bare på grunn av dårlig hørsel:)

 

Jeg var så overbevist om at dere var sultne og ville inn til byen for å spise, syntes det var litt seint på kvelden, men hvem er vel jeg til å krangle med gravide jenter om særheter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå go da;)

 

Jeg var ikke sulten...hadde jo spist blåbærpai den dagen (nesten det eneste også...men mett var jeg!)

 

Men nå gleder jeg meg noe enormt til å ut å spise indisk....

 

Spent på hvor mange vi ender opp med å bli også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp funnet frem til denna sia, så koselig d e at man kan møt flere som går gravid! E 25 år, fra nord-norge, men bosatt i trondheim. E dessverre på ferie nu, men ska hiv mæ med på neste møte. Rege med at det blir fleire møta. :)

God sommer

 

Jannet 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoi, flere fra Nord-Norge, bra! :) (er også derfra!)

Det blir nok flere møter tenker jeg, om ikke alle er reist bort i sommer, får vi kanskje til noe treff i løpet av sommermånedene og?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jeg har aldri vært på slike treff, men det høres morsomt ut å skulle treffe flere som får barn rundt samme tid.

Jeg er førstegangsfødende med termin 07.11. Er desverre på ferie når dere skal møtes, men håper å få blitt med neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Prøver å mote meg opp til å møte opp jeg også. Er litt sky me d første å dah. Er d bare for mammaer eller kan pappaen også komme?

 

Jeg er 25 år, termin 6 nov. Har en sønn på 6 år fra før:)

 

Hvordan funker disse treffene? Har d vært mange treff for nov/des/jan?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært et treff før, men alle nye er velkomne:) Det blir mye baby og graviditetsprat, så pappaen får nok ikke så mye ut av det. Min hadde i allefall sittet og himla med øynene hele kvelden, blir mye jenteprat:) Viss du syns det er litt skummelt så kan jeg (og ka-ping) møte deg i forkant så du slipper å gå inn alene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...