Gå til innhold

Oktober: Den lille er ikke helt frisk..


tjorven 1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste ikke innlegget ditt før i dag, da jeg ikke har vært inne på dette forum før nå. Må bare sende mine lykkeønskninger. Håper virkelig dette går bra for dere alle. Krysser alt jeg har.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..leste innlegget ditt nå jeg også..ønsker deg masse lykke til, det går sikkert bra:)ditt lille hjertebarn høres nå i allefall sterk ut,så dette klarer dere..stå på begge to..:)

 

***klem***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei der...

Ønsker dere masse lykke til:) Skal følge med,...håper alt ordner seg til slutt...

Klem fra mamma i midten av oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så lenge det er spark fra den lille er det mye håp. Jeg krysser alt jeg har for deg, og sender mange varme tanker. Håper virkelig det går bra med dere. Du er tøff!!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var på rksen igjen i går, fortsatt vann i buken, men hun er så stor som hun skal være på sin 25+1 uke, og sparker som det... Skal inn igjen på fredag, men regner med at det blir en gang i uka etter det.

Alle prøver er negative så ingen forklaring å spore... Hva som skjer videre vet man ikke, så lenge hun er helt stabil blir hun der hun er uten at vi gjør noe, alernativer er å tappe buken, evt tidligere fødsel/keisersnitt, men det er det ingen som vet...Er litt roligere selv om jeg ikke er det om dere skjønner... He he...

Men vi skal kose oss best som er, har stooor mage, iforhold til sist så er jeg mye større men man er vel det andre gang... nå veier jeg nå to kg mindre enn da jeg fødte vesle jenta så jaeg hadde litt mere nå da jeg ble gravid, men hittil lagt på meg 4,5 kg i dette svangerskapet...

Litt generell info også må jo normalisere litt...

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ser ut til å gå bra da. En nær venninne hadde det samme, ingen viste hvor vannet kom fra. Men barnet hadde det i seg til fødselen og alt var bra med henne. Rett etter fødselen fikk de tømt henne for vann (husker ikke detaljer). Men hun er ett bevis på at det kan å bra.

 

Tror det er utroli viktig at du får slappe av å nyte tiden. Så lenge du er lykkelig er den lille lykkelig. Får virkelig håpe at alt går bra. Men legene hvet nok hva de gjør,så du trenker nok ikke bekymre deg så veldig før de evt gjør det.

 

Du må ha masse lykke til!! :) Sender deg mange gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil bare si at jeg sender dere gode og varme tanker for tiden. Håper alt går bra med jenta og familien deres i tiden fremover. Dette skal jo være en lykkelig tid, ikke en tid full med bekymringer, men dessverre så rår vi ikke over alt her mellom himmel og jord, så vi får krysse det vi har å krysse med... å håpe på det beste!!

Håper dere får kost dere litt og slappet av, selv om det helt sikkert er vanskelig når det er så mye bekymringer ute å går.....

 

Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som om det går rett vest... snakket med ullevål stad der de har vidre analysert kromoson prøven, og der var det en alvorlig feil på det 8. kromosonet. Hun sa det tydet på multihandikap, og nevnte søknad om abort.

 

Det er litt mye nå, men hvis jenta er mulit handikappet tror jeg jeg har bstemt meg for at hun skal få slippe, om nemda godkjenner svangerskaps avbrudd....

 

Jeg er oppvokst med handikappete rundt meg og er ikke skremt sådann, men multihandikap, er ikke ok å ha for noen, og hadde det vært en hest elelr hund hadde de fått slippe tvert....

 

Sikkert mange delte syn på dette her, og det er utrolig vanskelig siden valget til syvende og sist ligger hos meg...

 

det er tredje svangerskapet det går galt på rad nå, så de sjekker gen satus på meg og sambo grundig nå...

 

Jeg ønsker meg jo ett barn til jeg da.... men må nok ha en lang pause, hadde det vondt leeeenge etter å ha mistet i 15. uke og dette er jo hundre ganger værre..

 

Godt jeg har vesle jenta.... men dette blir tøft uansett.....

 

Håper ikke det drøyer lenge med å sette i gang fødselen hvis det er det alle mener er riktig, grusomt å gå rundt med en sparkende baby, du vet skal dø....

 

Huff dette er jo veldig sjelden da, men det er det å miste tre ganger på rad og være jente og være fargeblind også.... er litt på gal side av statistikken...

 

Lykke til jenter...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en grusom beskjed for dere å få!

 

Kan ikke si noe annet enn at vi tenker på dere!

 

Morcheeba & Morcheba-mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for et valg å måtte ta... sender dere alle gode tanker i verden.

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo så umenneskelig at dere skal måtte gjenomgå.. Ord blir meningsløse og lite til hjelp. Tenker masse på dere, og er her daglig for å lese om oppdateringer fra deg. Ønsker dere alt godt....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff... veldig trist å høre! Sender deg og familien mange gode tanker. Tenker mye på deg. Er også inne ofte for oppdatering fra deg.

 

Stor stor klem fra Nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kosllig at dere følger med... Var både på ullevåll og riksen i dag fikk se bilder av kromosnene som var feil, og det var mye feil akkurat hva det innebærer vet vi ikke med væsken i buken hadde også økt så vi på ultralyd... Må inn og snakke med nemda i morgen... må ta hensyn til abort loven.. men regner med at vi får innvilget, så da får jeg noe piller og fødselen vil sette i gang i løpet av 2-3 dager...

 

Hun sparker fortsatt hun, dette er helt umenneskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg veldig heldig akkurat nå som jeg kjenner min lille krabat sparke, og det er veldig trist å tenke på at du kjenner det samme uten at du skal få møte den lille jenta og holde henne i armene dine.

 

Masse varme tanker til deg og dine. Pass godt på hverandre i tiden framover.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser og gråter på deres vegne, dere har virkelig fått det valget jeg absolutt ikke ville ha blitt presentert for..Men jeg tror jeg ville ha gjort som dere, og valgt for babyen nå, det er verre når svangerskapet er fullbyrdet...

Sender masse varme tanker til dere, og tross alt -lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler så med dere!!!

Ingen skulle vært nødt til å måtte ta en slikt valg, og jeg har stor forståelse dersom dere velger å la den lille få bli et englebarn..

Uff, bare griner,jeg - dette var skikkelig trist å lese!

 

Tonnevis med trøsteklemmer sendes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

jeg hørte til her for enliten stund siden ,men hadde en sa da... men nå hører jeg til i desemberklubben.. er her inne av og til os er hvordan det er med dere og dette her var helt grusomt å lese. jeg tenker på dere og syntes forferdelig synd på dere.... vet ikke hva annet jeg kan si, ble helt satt ut her jeg sitter.,

 

masse støtte klammer fra tidligere oktoberbebis( nå desemberbebis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si at dette berører oss alle..tenker utrolig masse på deg,må være tøft å måtte gjennomgå dette.ingen fortjener slikt;( livet er ikke rettferdig..ønsker deg lykke til uansett..blir bare satt ut jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...