Gå til innhold

Har puppene deres vokst mye? Og hvor mye skal de egentlig vokse? :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde gladelig gitt bort halvparten av puppene mine til de som ønsker seg større! Har gått opp fra 75c til 75dd. Er i uke 27 nå og synes puppene er konstant i veien – få ikke igjen jakkene mine pga puppene (og IKKE pga magen som det ville være mest naturlig å skylde på).

 

Samboeren lurte tilogmed en dag på hvorfor jeg hadde lagt to djuptallerkener på soveromsgulvet. Det var BH’en min han skimtet i halvmørket….

 

Grøsser ved tanken på hvordan puppene blir når de fylles med melk….må vel tulle dem inn i en seilduk.

 

:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym!

Ville bare si at du finner større ammebher i merket Triumph!

Og du kan gå inn på

http://heart-wear.dk/group.asp?group=101⊂=101

 

Jeg tok bryst reduksjon for et par år siden, fra 75DD til "liten" D.

Men nå har de vokst til 75E! Jeg er 23 uker og håper de går ned igjen etterpå! Men de er uansett mer struttende nå enn sist jeg hadde så store, så jeg holder de på plass med "bombesikre" BHer så de ikke får siiiiiiiige noen ting!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg venter å en liten prinsesse i November! Mine pupper har vokst fra 75A til 80C, så det er jo to Cup`er opp da, og snart må jeg bytte til større. Har ikke lagt på meg mer enn 4,5 kg totalt heller.

Puppene blir som "silikon", store og faste..jippi! hehe

 

Er i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har også blitt større, fra 70 c til 75 c. Men håper ikke de blir noe særlig større før melka kommer, for det blir jo bare enda mer utstrukken hud når melka forsvinner..

Og til deg lenger opp som var bekymret over små pupper og amming - størrelsen på puppene har INGENTING å si for hvor mye melk en kommer til å produsere :) Flat eller meloner - begge kan ha problem med melkeproduksjon, og begge kan ha overflod av melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...