Gå til innhold

Har puppene deres vokst mye? Og hvor mye skal de egentlig vokse? :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Og hvilken størrelse er dere evt komt opp i fra den dere brukte før? Jeg bruker nå den største BH-en min (i modell) og begynner faktisk å lure på om jeg må kjøpe meg en ny som er større... :-|

 

Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke vokst noe jeg, og jeg hadde ikke noe fra før heller :o( er så skuffa atte! De er bare fastere om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp en str og kanskje litt til.. gikk opp det ganske tidlig da, er 17+1 idag og gikk vel opp i bh str for 4-5 uker siden.

Begynner å bekymre meg for å bomme på str på ammebh'ene ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser og vokser og vokser... Hvor skal dette ende? Har gått fra C til D-cup og har enda noe tid igjen, tør ikke tenke på hvilke meloner det blir når ammingen skal sette i gang... Gulp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vokste ganske mye til å begynne med. Kjøpte nye BHer i uke 9. Sambo er ganske fornøyd med denne forandringen da. Kommenterer det stadig vekk. Jeg sier bare til han, at han må nyte det nå. Senere blir de fulle av melk, og etter amming er det vel bare lausskinnet igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kjøpe nye BH`er i uke 12-13.. da var de for små alle jeg hadde:( Håper virkelig at de har gitt seg nå- vil ikke at de skal bli større.. Men det er vel noe over-optimistisk å håpe på. Er bare i uke 21...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he Off!! Ja, lurer på hvor mye de egentli ska vokse... Samboeren min hadde visst "hørt en plass" at det var vanlig at de ble 400gram større??!!!

 

Sa, han og smilte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan gjerne gi litt til meg :o) jeg lurer på hvor melka skal få plass jeg. Her er det ikke mye å skryte av for å si det sånn.

 

Har alltid lurt på hvorfor verden er så skjeiv.... hvorfor skal noen plages med altfor store pupper og noen plages av for små, kan man ikke jevne det ut litt, så har alle litt og er fornøyde med det .o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Jeg ber til gud om at ikke skal vokse mer..

har i tillegg silikon- så nå er de rett og slett for store..

har gått opp fra en vanlig 80c til 90 D (det må legges til at jeg er stor da.. 181 høy) så jeg sekke ut som pamela!! ENDA..

GRUSOMT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fra "liten"75D til 75E!

Er 22+3 uker på vei og tørr ikke tenke på hva som skjer når melka kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... bruker A-cup til vanlig, og nå er jeg 25 + 2.... og jepp, bruker ennå A-cup =(

De har ikke vokst noe i størrelse, men har kansje blitt litt fyldigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt større har de nok blitt ja, men jeg tror det er veldig individuelt.

vent bare til du skal amme (dersom barnet tar pupp) en morgen voktnet jeg med en pamela anderson pupp (tuller ikke, den var ENORM) mens den andre var vanlig (ettersom han hadde spist ett måltid fra den puppen)

 

så synd jeg ikke tok bildet av det for det så helt rart ut, tenk deg at en pupp er 6 ganger større enn det andre... skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fra før 75 B og jeg skviser meg inn i den ennå, men rett som det e rtitter de over kanten gitt. Så med andre ord de er ikke vokst så mye.. Men hører jo de blir mye større rett etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg som faen til melka kommer...puppene mine vokste fra E til F etter bare 5 uker...husker jeg gråt på prøverommet i butikken da E var for lite. F er det jo nesten umnulig å få tak i, og det at jeg er smal under brysta gjør det ikke bedre!:-/ Har heldigvis ikke blitt noe større, men det skyldes at jeg ikke har fått i meg så mye næring. Synes det er så jævlig at de største amme-BHene er i størrelse D...synes det er et stort hån mot meg, som ikke engang passa i den størrelsen da jeg ikke var gravid! Må bare sies at jeg har blitt mobba siden barneskolen pga puppene mine, så jeg har et dårlig forhold til dem og størrelsen!

 

Men jeg greier å tenke litt positivt også...jeg har jo tenkt å ta brystreduksjon, men nå får jeg jo også muligheten til å amme, noe som hadde vært vanskeligere om jeg allerede hadde tatt den operasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har de vokst i rekordfart. Har gått opp fra 75B til 75D og jeg er enda bare 19 uker på vei... Sprøtt å gå opp først til C så til D på bare noen uker.. Hvordan skal det bli med melk i tillegg? Hjælp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om vi med A-cup ikke får større, hehe.. Bruker A-cup jeg også, men de er ikke blitt noe større, bare fastere og fyldigere. Er 14+4 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 75B og byttet til 75C ca i uke 10-12, da "rant" det over.. Har stabilisert seg litt, men 75C begynner å bli litt smått det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger mellom B og C cup til vanlig (sportsBH=B, PenBH=C), og nå er D-cup for liten hm.... Skjønner ikke at det er mulig, er bare i uke 19. Mannen min er storfornøyd, men jeg er fortvilet. Liker IKKE å ha store pupper, fysj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker samme cupen ennå (B), men har måttet fjerne innleggene.. hehe.

Det er bare såvidt det holder altså. Problemet mitt er at pga alle organer og ting som er skyvd oppover så må jeg gå opp en str (fra 75B til 80B). 75 strammer så at jeg får problemer med å puste føles det ut som :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+3 og har nok vokst iallefall 1 str... Har til og med begynt å få strekkmerker på den ene! Og synes faktisk det er ganske komisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine var 75 B før jeg ble gravid og er det enda. Littegrann fyldigere muligens.. men ikke mye.. Så vi er ikke alle "velsignet" med at puppene vokser til det ugjenkjennelige. Men men, går bra med min vanlige størrelse også altså:) Trenger ikke mer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før og hadde da en 75B som utgangspunkt, men når jeg ammet føk det opp til 80D.

Etter 2 runder med amming var det ikke mye annet igtjen enn vrente bukselommer, så jeg la inn silikon for å fylle opp igjen til en B-cup.

Så har det gått 8 år og nå er jeg jammen gravid igjen og har gått fra 80B til 80D og det er allerede i uke 21!!!

 

HVordan i all verden skal dette gå etterpå nå? Blir i vertfall ikke å fylle på igjen til huden er "fylllt ut". Jeg trives IKKE med så store pupper og mannen min er også en som syns B-cup er helt fint. En håndfull...

Han er mer faswcinert over størrelsen nå, men er vel enig med meg at litt mindre er nok mer kledelig til resten av kroppen min som er rimelig smal.

 

Jaja....når barna kommer er det verdt alt uansett hva som skulle skje med puppene våre. Vi får være stolte av det kroppen faktisk får til i denne perioden. *sss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp fra 80D til 80F i ca uke 10-11... Snufs! Lurer på hva jeg skal gjøre når ammingen starter - sy mine egne BH'er kanskje?????

 

Har forresten også lest et sted at 400g er normal økning

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 4 nye flotte bh-er rett før jeg testet positivt, og de passet ikke lenge... Opp en størrelse, selv om det ikke ser sånn ut når jeg er naken. Men jeg har gått opp masse i vekt også, så det skulle bare mangle at ikke puppene ble litt større også. Jeg tror proposjonene mine er de samme som før, det har bare blitt mer av hele meg..

 

Vokseperioden min var i 1.trim forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...