Gå til innhold

Hvilket kjønn ønsker du deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden dette er første, så spiller det ingen rolle :o))

Men i følge ul blir det en jente, så da ønsker jeg meg en gutt neste gang. Hadde vært moro med en av hver :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir provosert av dere som skriver at det viktigste er at barnet er friskt og velskapt. Hva hvis det ikke er det? Vil dere ikke være like glad i det? Skjerp dere

 

Hilsen en som tar i mot gutt, jente, friskt eller sykt med stor glede og takknemelighet.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Det er vel ikke snakk om å ikke bli like glad i barnet, men jeg tror nå alle ønsker at det er friskt og er innimellom er redd det skal være noe galt. Det er jo faktisk en grunn til at vi blir tilbudt UL.

Søsteren min fikk etbarn med Downs og var selvfølgelig ikke noe mindre glad i henne, men hun sørget da hun fikk barnet og det var helt naturlig reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då eg gikk gravid m 1 unge, ønska eg meg ei jente..men så kom det en gutt..å ingenting kun ha vært bedre! Han e så blid og gla heile dagen å måten han uforska teng på e bære flott å se på! Å nu e han 13 mnd og skikkeli gutt..en hærli unge! Så nu når vi e gravid igjen e eg nesten heilt sekker på at det blir en gutt tel, å eg bære føl dæ på meg..men uansett så lenge ungen e frisk så det akkurat det samme ka det blir! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint med en av hver....men to av samme kjønn er også fint da de vil kunne dele flere interesser (venter tvillinger)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh gosh nå har jeg tenkt og tenkt men jeg klarer ikke å bestemme meg.

 

har gutt fra før dermed hadde det vært kjempekjekt med gutt igjen, for å sammenligne og se hvordan de blir seende ut i forhold til hverandre osv.

 

og så hadde det selvsagt vært morsomt med jente i og med at jeg ikke har det fra før...

 

nei, jeg vet ikke, blir jo selvsagt glad uansett så da kan det bare være det samme. gutt eller jente, blir morsomt uansett ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en ikke ønsker seg sterkt et friskt og velskapt barn, mener jeg man er lite reflektert! Klart vil man elske barnet sitt uansett, men å ønske det alle de beste forutsetningene i livet må da være en selvfølge...

 

Her har vi to nydelige gutter, og har et nydelig guttenavn klart om nummer tre også blir gutt. På ultralyd mente de det var jente, og klart det hadde også vært kjempegøy. Vi føler oss så trygge på å være foreldre til gutter, og syns gutter er lettvinte og gode, men ei prinsesse skulle nok fått det flott her hos oss også!

 

Akkurat det samme hva som kommer, vi gleder oss sånn til familien er komplett i våre øyne :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...