hm hm Skrevet 15. juni 2006 #26 Skrevet 15. juni 2006 Den nye vennen har du kjent i 3 uker og din kommende mann i 8 år. Før helgeturen skrev du at dere hadde blitt så nære venner - hallo! 3 uker?!? Og etter helgeturen skriver du at du elsker dem begge 2 like høyt. Tror umulig du kan ha d så godt med deg selv som du selv fremstiller det - eller så lurer jeg på hvor naiv d går an å bli. Og sorry at jeg er så direkte,men dette syns jeg faktisk en smule ondskapsfullt overfor kjæresten din. Og hvis du mener at dere kan ha et så åpent forhold at dere kan holde på sånn, så for all del fortell han det,så kan gjøre det valget selv.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #27 Skrevet 15. juni 2006 Håper mannen din finner ut av at han fortjener noen som elsker ham og KUN ham før dere gifter dere. Dette er bare dårlig gjordt!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #30 Skrevet 30. juni 2006 Gjetter det ikke ble noe bryllup, så nå har hun ikke noe mer her inne å gjøre, kanskje......?????? :-/
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 2. juli 2006 #31 Skrevet 2. juli 2006 Dette blir for dumt spør du meg.... Dette er et problem du må løse selv, uten hjelp fra oss andre her inne... Uansett hva vi sier, så er det kun du selv som vet svaret.. Du har forelsket deg i en du ikke kjenner.....Ta avgjørelsen ut fra det... En sommerflørt har vi alle hatt, og mange av de gikk nok over ganske fort.. Men en ting som er viktig....Ikke sett samboeren din i skyggen her!! Han har ikke gjort deg noe galt, så han har rettt til å vite... Det siste han trenger er ei som går bak ryggen hans, og til og med planlegger å tilbringe en natt med en annen,samtidig som hun tenker på alt det de kan gjøre da....for at han er villig til alt, som du sa... DAGEN før sambo selv kommer.... Kvalmt og lite gjennomtenkt spør du meg... Avlys bryllupet og gi samboeren din friheten til å finne en som bryr seg! Lykke til.......
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 2. juli 2006 #32 Skrevet 2. juli 2006 Og en annen ting....Siden du er her inne på Barnimagen........ Prøver du og samboer å bli gravide? Isåfall burde dere revurdere det....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #33 Skrevet 2. juli 2006 Jeg tror ikke hun er her lengre, jeg. Ble sikkert avlyst det bryllupet, for sånt kan ikke skjules. Det lyser lang vei, selv om den som har gjort det ikke tror det selv. Utroskap, dette her. Før man står og lover å være trofast, bør man vise sin trofaste side til sin utvalgte.
Ella i farta Skrevet 2. juli 2006 #34 Skrevet 2. juli 2006 Kutt kontakten med denne personen umiddelbart!!! Alle har en sånn "homewrecker" og noen frister MYE! Men gresset er aldri grønnere på den andre siden og så lenge du elsker din sambo må du bare prioritere det som er viktigst...så absolut ikke under noen omstendigheter ha noen kontakt med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå