Gå til innhold

Hvor mange med BL er gamle turnere,dansere,gå ut i spagatenjenter?


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

danset klassisk ballett i mange år men det er veldig lenge siden, men forøvrig er jeg veldig myk og bøyelig....selv etter at jeg gikk opp 30 kg med forrige mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette har jeg også lurt litt på... Har hypermobile ledd og har i tillegg danset ballet siden jeg var liten... Ingen problemer med å gå i spagaten.. så jeg tror kanskje at for bevegelige ledd kan ha sammenheng med BL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke tidligere turner, snarere tvert imot. Har bestandig vært stiv som en stokk i kroppen min!! Men kraftig rammet av bekkenløsning, så jeg har ikke troen på at det har noe med ledd å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hypermobile ledd, og har i tillegg hatt store problemer med rygg og nakke de siste årene. Tror nok dette kan være en av årsakene til at jeg allerede i uke sju merket at bekkenet ble vondt.

 

Jaja, får vel bare stå på å trene slik at jeg holder det noenlunde i sjakk. Tror iallefall det er viktig for oss med bekkenløsning at vi ikke legger på oss for mye! Jeg er visst ganske heldig som får så mye halsbrann av sjokolade at jeg ikke orker å spise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...