Gå til innhold

Treff for nov/des/jan mammaer!!


Gompo

Anbefalte innlegg

Hei Mjo;)

Ikke noe å være flau over det nei!

Godt at vi er sikker bare sier nå jeg:)

Skal du på ul allerede... Jeg har maaaaaaaaange uker igjen til deg jeg ja;(

 

Har jeg spurt når du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

jeg har termin i slutten av des og er førstegangsfødende.

Dessverre får jeg ikke til å komme på dette første treffet, da jeg jobber til kl 22. Men blir gjerne med på neste treff...

Flere som skal ha i slutten av des?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1D-endelige*til

 

hehe litt pinleg allikevel....får se om jeg kommer...siden jeg skal på ul på morgenen vet jeg ikke om jeg orker å dra til jobben etterpå....blir bare masse bussing på meg...:-S

joda er jo 18+3 på fredag...iallefall etter mens-regning da...så er vel på tide med ul....har foreløbig termin den 2.nov.

enn du da?:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen;)

Jeg har termin på Selveste Fødselsdagen av alle fødselsdager dager jeg da;) Dermed er foreløpig termin: 24-12-06 (litt søt den da syns jeg)

 

Jeg busser også masse...har verken bil eller førerkort jeg da.... bod på møllenberg hele oppveksten jeg, trenger ikke bil da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke føle at det er pinlig Mjo. Håper du kommer!

 

Jeg har telt opp hvor mange som har skrevet her at de kommer, vi er ca 10 stykker:)

 

Bli triveli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gompo!

 

Ville bare bekrefte at jeg kommer på treffet :) Super-Tante sitter barnevakt til lilletrollet på 2 år, så da får mamma en hardt tiltenkt frikveld!

 

Gleder meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer også! Gleder meg! Jeg er 26 år og gravid første gang, termin 12. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje ha i desember... hehe... vet ikke helt enda. Var hos legen idag og han mente jeg kom til å få enten i romjula eller nyttårshelga :) Det blir nok fler treff, vi møtes vel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har tidligere skrevet at jeg kommer, men vet nå at det blir litt etter 19.00 ca 19.30 tror jeg..... Håper vi er mange som kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke til å komme.. buhu.. har ikke barnevakt! men det blir vel flere treff, jeg får slenge meg med da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!

Tusen takk for å ha arrangert treffet Gompo;) Flink jente som tar tak der vi andre slakker etter... hihihi....

 

Gleder meg til vi skal møtes igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og! Fort dere å bestille og avtale dato, så jeg kan få tak i barnevakt! Gøy å treffe dere jenter, venter spent på neste runde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...