Gå til innhold

Treff for nov/des/jan mammaer!!


Gompo

Anbefalte innlegg

Da har jeg satt opp treff for oss:) Håper så mange som mulig kan komme. Johanne heter jeg som har bestilt bord til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ordne så det blir merket opp hvor vi sitter. Jeg blir glad for respons her på at dere kommer:) Greit å ha en indikasjon på hvor mange vi blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne :) Må klargjøre med mann og barn først, men det skal nok gå i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skulle gjerne blitt med jeg og.....men syntes kl 19.00 var litt seint...siden jeg er avhengig av å ta med jenta mi på 4.....og hun legger seg ikke lenge etter.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjo: Hva med at vi prøver å få til et tidligere treff neste gang?

 

Jeg selv er avhengig av at det blir så seint...jobber til 5 og vil hjem å hilse på dattera før jeg stikker ut igjen;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1D-endelige*til:

 

jode går nok bra det...får se når det nnermer seg...kansje mannen har fri da og jeg kan bli med allikevel:) han jobber shift og aner ikke hvilken vakt han har den dagen...

har så gjerne lyst å bli med:)

 

hvor gammel er jenta di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangsfødene og er 25 år. Gleder meg å se at det er så mange som ønsker å komme, jo flere jo bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mjo: Hun er snart 9:)

 

Skjønner det med skift, min jobber veeeeeeldig variert og det er ikke ofte vi vet noe sikkert mer enn et par uker i forveien.... anskeligere siden søstra mi fikk en gutt for 4 mnd siden og barnevakten også mi fikk for 3 mnd siden:)

 

 

 

Jeg er forresten 28 år og gift på 2dre året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så nå at treffet bare er for førstegangs-fødende....

*hehe* kjekkt å være obs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres koselig ut, gøy å treffe folk i samme *situasjon* :) prøver å komme.. hvis det er plass til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står i "annonsen" ar det er for nov/des og jan mammaer for første gang....

 

så det oppfatter jeg som det da kune r for de som ikke har barn fra før...

 

men det er helt greit:-)

 

skjønner dem godt:) husker selv hvor irriterende det var med "allvitende-fleregangs-mammaer" da jeg gikk emd snuppa:-) hehe:)

 

får prøve oss igjen påneste treff da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at "for første gang" betyr at det er det første treffet for oss med termin da;) Hvis ikke blir jeg litt lei meg faktisk, leeeeenge siden jeg var gravid første gang og jeg har faktisk litt lyst til å møte andre.....

 

Kan ikke Gompo fortelle oss om hvem av oss som har rett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok *flau* hehe missforsto jeg da....syntes det var litt trist ja om det KUN var for første-gangs mammaer.....

 

huff så pinlig dette var da....

 

men får da se om man får mulighet til å komme....skal på ul på fredag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...