Gå til innhold

hvor mange kilo opp,eller ned eller???


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

Er i uke 35 og har gått opp 14 kg til nå!!

 

Vekta har stagnert litt den siste tiden, så håper det ikke blir så mye mer da... Men var tynn fra før, så er ikke så redd for noen ekstra kilo. Skal nok få dem av meg igjen etterhvert!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 32+2 nå, gått opp 12 kg allerede..Ser for meg en unge på 5 kg, off, synes dette er skikkelig fælt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva gjør dere for å gå så lite opp ivekt?

jeg har trent og fulgt grete rode for gravide kalorimessig. drikker ikke brus, spiser lite søtt, har til nå gått opp 16 kg, 7 av dem kom på en mnd. og hvordan er det mulig å gå opp 2 kg over natta?veide meg før jeg gikk og la meg, og i dag tilig var jeg 2 kg tyngre!!!!

i mitt første svangerskap, kastet jeg konstant opp gjennomhele svangerskapet + 25 kg!

sist spistenormalt, trente masse + 25 kg!

nå har jeg passet på å ikke spise mer enn anbefalt + mange kg!

 

jm gir meg streng beskjed hvergang at jeg ikke må legge mer på meg, det er så frustrerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullgåtte 32 uker i dag og var hos jordmor i morges. Opp nesten 13 kilo siden startskuddet gikk.. he he. Håper liksom på å ikke gå opp mer enn 15 totalt, men det spøker for det gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, jeg har stått i ro på vekten i mai, og det skyldes at jeg har fått svangerskaps-dia, så da blei det plutselig stopp på inntaket av alt det sukkeret jeg normalt hadde stappet i meg.... så fremdeles +10 kg......og nå er jeg 32 uker!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...