Gå til innhold

hvor mange kilo opp,eller ned eller???


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

jeg har til nå (uke 29) +10 kg!!

 

mye mere enn forrige, men ser ut til at det har stagnert litt...puh..hehe!! men blir nok noen ekstra kilo siste 10 ukene..vann med mer...hehe!! åssen har dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

32+0 og opp 7 kg. Har gått sakte her da... Håper ikke jeg får vann i kroppen da.

*Krysse fingrene for det*

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30+6 uker på vei og har gått opp 6 kg til nå.

Det er et par kilo mindre enn på samme tid i første svangerskap. Da kom kiloene raskt på slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 30 og har gått opp 10-11 kg. Men det er mest pupper og mage tror jeg for jeg har brukt samme dongeribuksen fra den tredje mnd og fram til da la jeg ikke på meg. Skal si dette har gått fort:) Tenk å legge på seg mange kilo og bare kunne smile av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+6 og 11kg, bare 1kg som har kommet på de siste 4 ukene, så det har stagnert litt, heldigvis, en periode var det 1 kg i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+4 og lagt på mæ 11 kg...har stagnert den siste måneden..håpe de forsvinn fort etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 31/32 og gått opp 8 kg. er fornøgd med det, jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal opp så mye som sist, da økte vekten min med 20 kg under svangerskapet, det var tungt på slutten.Nå er jeg i fin form og ikke tung, men det er noen uker igjen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...