Gå til innhold

navna på julibarna!!!!!!!!


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

elsker navnet Maja,

jeg får satse på at jeg får et barnebarn med det navnet, siden det ikke blir flere barn på oss. gutt nr 3 i vente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi er 99% sikre på å få en gutt, så han skel hete Georg etter oldefar sin.. :) skulle det nå vise seg å være ei lita jente som kommer, så har vi sagt Emmy Katrine etter oldemora :)

har termin 16 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett med navn. Det har blitt litt forandringer underveis... Men vi er ganske sikre nå. Jentenavn er Thea Elise og guttenavn er Mathias eller Sebastian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal vente til vi ser lillepia, men vi har Louise, Ella og Elise som alternitiv, begge synes alle tre navnene er fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lillegutt skal hete Sander. Skulle det mot all formodning (vært til ca 5 UL) bli ei jente skal hun hete Emilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si utrolig mange fine navn på juli barna. Ultralyd 2 ganger begge sa gutt :) så navnet blir Ishak Rumi. Om det skulle ploppe ut en jente mot alle odds vil snuppa hete Miriam...

 

termin 01.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke helt bestemt noe her heller Kanskje det blir en liten Amalie eller markus. Det er de navnene vi er enige om.. men er ikke favoritter!

Har en Marie fra før, etter min mormor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vårt julibarn har allerede fått navnet Amalie Marie. Navnet Marie er hun oppkalt etter tippoldemor, bestemor og etter meg.

hilsen ei som gleder seg til å bli mor for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for Magnus.. Jordmor var 99% sikker på at det var en gutt, jeg så det selv også da jeg var på ul i uke 21.. Skulle det kome en liten jente blir det Sofie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyest på navnelisten står Henrik. Så får vi se om det ligner på en Henrik når han kommer ut :. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen etter mann min sin bestefar eller Irene etter min egen bestemor, men regner med det blir gutt etter ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3D-UL i morges vet vi nå at det blir en jente! Og da blir hun hetende Helena :) - ikke oppkalt etter noen, men har alltid synes at det er et flott navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt på Thea Angelica. Om navnet ikke skulle passe helt når vi endelig får sett vår lille prinsesse, så har vi noen alternativer: Viktoria, Kristine og Linnea. Så nå er det bare å vente å se.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en sannsynlighet for Viola Fredrikke.. men jeg vet ikke enda.. synes det er et veldig spesielt navn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss blir det en Oliver som kommer!!! Var det eneste guttenavnet vi ble enige om!! (Fikk beskjed om at det mest sannsynlig ble jente først, og allikevel var det eneste navnet vi ble enige om Oliver. Så klarte vi å bli enige om Andrine, men da fikk vi beskjed om at det kom en gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...