Gå til innhold

navna på julibarna!!!!!!!!


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

har dere bestemt dere for navn? artig å se!! vi har jentenavnet klart, men greier ikke finne noe guttenavn vi liker...som ikke er for mye brukt for tiden av andre...!! så nå må jeg se hva dere har valgt , å styre unna de..hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det Maria Isabella ... :)

skulle det plutselig vise seg at babyen er en gutt (selv om vi er 99 % sikker på jente) så blir det Jacob :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Julie Angelica.Julie som samboer alltid har likt godt,og Angelica etter ei veldig god venninne av meg som jeg desverre mistet for 12 år tilbake.Det har vært bestemt lenge:)Synes det går godt sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofie skal vesla hete. Skulle det bli gutt, noe som er tvilsomt, siden de har sett jente på alle 3 ultralyder, så blir det en Markus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår skal hete Gabriel! Har ikke funnet jentenavn, for vi ble ganske overbevist da jordmora viste oss snurrebassen på ultralyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Her blir prinsen hetende Oliver:-)

 

Et navn vi begge falt pladask for, men som de siste månedene har begynnt å bli sinnsykt mye brukt. Eller så er det bare vi som legger mer merke til navnet om dagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten helt bestemt oss, men vi må jo også se hvem det er som kommer ut! Tror det er Rikke som ligger i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine navn dere har! Juli-jentene har god smak må jeg si.

Tror vår lille tulle skal hete Elise, men helt sikker kan vi jo ikke være før vi ser henne:)

 

Her er listen min på jentenavn jeg har tenkt på gjennom måndene som har gått, hadde en på gutter og men den har jeg foreløpig ikke bruk for:)

 

Helene

Helle

Hannah

Iben

Live

Nora

Stine

Thale

Vilde

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 99% sikre på gutt, så vi har "sett oss ut" følgende navn (Har ikke klart å bestemme oss ennå..):

 

*Ørjan (pappan's favoritt)

*Adrian (mamman's favoritt)

*Sondre

*Andreas

 

Skulle det komme en liten jente så blir det Linnea :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt lille nurk skal hete Erika:)D har vært et favorittnavn lenge samtidig som det ikke er så mannge som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...