Gå til innhold

navna på julibarna!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere bestemt dere for navn? artig å se!! vi har jentenavnet klart, men greier ikke finne noe guttenavn vi liker...som ikke er for mye brukt for tiden av andre...!! så nå må jeg se hva dere har valgt , å styre unna de..hehe!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det en liten Tiril Elise tror jeg...

Skrevet

Vi får også en lita tulle:)

Hun skal hete Andrea!!!

Skrevet

Her blir det Marita. Oppkalt etter sin oldemor som blir 89 år i år. Hun heter Mary.

Skrevet

Her blir det Maria Isabella ... :)

skulle det plutselig vise seg at babyen er en gutt (selv om vi er 99 % sikker på jente) så blir det Jacob :)

Skrevet

Her blir det Julie Angelica.Julie som samboer alltid har likt godt,og Angelica etter ei veldig god venninne av meg som jeg desverre mistet for 12 år tilbake.Det har vært bestemt lenge:)Synes det går godt sammen:)

Skrevet

Muligens Vesle Møy!!! eller Snorre om gutt!!

Skrevet

lille gutten vår skal hete Erik,etter bestefaren min...

Skrevet

Aron skal lillegutten hete

Skrevet

Sofie skal vesla hete. Skulle det bli gutt, noe som er tvilsomt, siden de har sett jente på alle 3 ultralyder, så blir det en Markus.

Skrevet

Gutten vår skal hete Gabriel! Har ikke funnet jentenavn, for vi ble ganske overbevist da jordmora viste oss snurrebassen på ultralyd :-)

Skrevet

Hannah Mariell eller Alexander. Tror vi:)

Skrevet

Heisann!

Her blir prinsen hetende Oliver:-)

Et navn vi begge falt pladask for, men som de siste månedene har begynnt å bli sinnsykt mye brukt. Eller så er det bare vi som legger mer merke til navnet om dagen.

Skrevet

Lea Katharina eller Lea Sofie.... Vi må se hva hun passer når hun kommer:)

Skrevet

Her er det en liten Emil på vei!!! :o)

Skrevet

Vi har nesten helt bestemt oss, men vi må jo også se hvem det er som kommer ut! Tror det er Rikke som ligger i magen min :)

Skrevet

Så mange fine navn dere har! Juli-jentene har god smak må jeg si.

Tror vår lille tulle skal hete Elise, men helt sikker kan vi jo ikke være før vi ser henne:)

Her er listen min på jentenavn jeg har tenkt på gjennom måndene som har gått, hadde en på gutter og men den har jeg foreløpig ikke bruk for:)

Helene

Helle

Hannah

Iben

Live

Nora

Stine

Thale

Vilde

Skrevet

Vi er 99% sikre på gutt, så vi har "sett oss ut" følgende navn (Har ikke klart å bestemme oss ennå..):

*Ørjan (pappan's favoritt)

*Adrian (mamman's favoritt)

*Sondre

*Andreas

Skulle det komme en liten jente så blir det Linnea :o)

Skrevet

Vår lille jente skal hete Maja Elisabeth!

Skrevet

Vår lille prinsesse skal hete Helene:)

Skrevet

Vårt lille nurk skal hete Erika:)D har vært et favorittnavn lenge samtidig som det ikke er så mannge som heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...