Gå til innhold

Andre med termin 15.jan?


*C83* fødte13/1

Anbefalte innlegg

Hei wean

 

Er fra Askim,men bor for tiden i Kirkenes.. Enn du? Når skal du til ultralyd? Får håpe du fortsatt har termin 15.jan når du kommer derifra, for ingenting er så kjedelig som å få terminen satt fram..Da blir det bare enda lenger å vente..:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen...ikke greit å sove når man tisser hele tida:)

jeg er fra oslo,men har akurat flyttet ut i nittedal.

skal på ultralyd 31mai..går å gleder/gruer meg,tenk om det ikke er noe der,eller tenk om jeg er kortere på vei enn legen tror,blæ..alt for mange tanker!egentlig litt kjipt å finne det ut så tidlig,da blir det lenge å vente og en må holde det hemmelig for alle,føler jeg må gå å juge,men syns det er greit å vente hvertfall til etter 31mai,selovm je ghar mest lyst å hyle det ut,hehe..

går jo masse rykter på jobben allerede da så..

koser fra siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og sånne tanker som: Tenk om det ikke er noe der!! For jeg føler meg ikke egentlig så veldig gravid.. Men så lenge man ikke har hatt noen stor blødning eller store smerter, er det ikke mye som tilsier at knøttet bare skal forsvinne..:) Sånn prøver jeg å tenke hvertfall.. Har på følelsen at mødre er de mest nervøse skapningene på jord..:)) Hehe.. Vi har ikke klart å holde det så hemmelig akkurat, så de fleste vet det egentlig..Var ikke meningen det, men det bare ballet på seg, for man blir ikke helt seg selv i denne lykkerusen..:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld C83.

nå har jeg tilbrakt hele dagen på tusenfryd fra åpning til stengetid,puh,.det tar på å være så mye ute og g¨å så mye,merket gått i dag at kroppen min er litt anderledes..men nå er treåringen(Andre)i dyp søvn,dattern til samboeren sover godt så da er det min tur hehe...

artig å treffe flere med termin samme tida,håper vi kan følge hverandre,deilig med noen som har det som meg og vet hva jeg tenker uten at jeg trenger å utbrodere og forklare så mye:)

dele gleder tanker bekymringer med..greit med kjærsten men som jeg har skrevet tidligere så er det ikke like enkelt med en som skal være hjelpsom og forståelsesfull uten at han aner hva han egentlig gjør og hvordan det er å gå gravid...

har en del smerter jeg,men det er som forsterket menssmerter så vet ikke helt jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå..Tusenfryd! Har så lyst å dra på Tusenfryd igjen..Er to år siden sist jeg var der..Da var jeg ca 10 uker på vei, og ble kvalm bare jeg tenkte tanken på å ta en karusell..:) Syns og det er gøy å prate med andre som er i samme situasjon som meg..Samboeren prøver å forstå han og, men det er ikke så lett å forklare hvordan man har det, og uansett så kan ikke de sette seg i samme situasjon som oss. Det er no annet å kjenne det på kroppen.. Nå sover heldigvis min lille spire (Celina) hun også..Så nå er det voksentid..:) Den tiden kommer mest sannsynlig til å gå til filmtitting og popcorn spising..Må ha minst en pakke micropop om dagen..Bare en altså, ikke sånn 3-pack..:)

Vi høres snart igjen!

 

Klem Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjkt og se at det er flere fra trondheim som har termin i starten av januar. Jeg går også rundt å fryser...Hvor gammel er den du har fra før? Jeg har en gutt på fem år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kansje d e ekstra kaldt her i Trondheim?? Går å frys æ å, har termin i starten av januar. Arti at d e fler, dette e min første gang. E 23 år. Lykke t alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Urinveisinfeksjon er jo bare så typisk da! :) Så heldige vi er som har så flotte fedre til barne våre,at de er med på kontroll uten tvang! Hehe.. Når har du UL? Jeg har i august en gang, men akkurat når vet jeg ikke enda.. Får vente i spenning..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst flere skjønner, jeg..:) Så koselig å ha noen å dele ventetiden med da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Flere med ivrige fedre..:) Jeg sitter enda å venter på brev om ultralyd, kanskje det kommer i dag..:) *håper*

Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

æ e fra alta, men har bodd store dela av vintern i vadsø.. samboern har kjørt ambulanse der oppe..men nu e vi nu endeli hjemme igjen, begge 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 15 januar.

Var på ultralyd på tirsdag og den lille var akkurat passe størrelse til at det skulle stemme.

Blir veldig spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...