Gå til innhold

Andre med termin 15.jan?


*C83* fødte13/1

Anbefalte innlegg

Hei!

Tok test i går, og fant ut at jeg var gravid! I følge bim sine sider har jeg termin 15.jan:) Har en datter fra før på ca 15 mnd,så dette blir spennende! Vil gjerne høre fra andre som har termin rundt da..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

jeg tok også test igår,så jeg har termin ca 18januar.. Vi har en gutt på snart 2 år fra før, så vi gleder oss veldig.. Virker som en evighet siden jeg kom hjem fra sykehuset med gutten vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Jeg for min del syns det virker som jeg kom hjem med ho i går..:) Så jeg er litt spent på hvordan det svangerskapet her skal gå, og om det blir likt det andre..Fikk jo alle sykdommer det er mulig å få når man er gravid..:( Så sånn sett kan jeg godt bare nøye meg med kvalme..:) Har du noen symptomer? Jeg har faktisk ingen, bortsett fra å være litt oppblåst i magen.. Derfor har det liksom ikke gått opp for meg enda..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har termin 16 januar. Har en datter på 21/2 fra før. Har heller ingen spesielle symtomer ennå, litt oppblåst i magen det er alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malønna

 

Hei, vi har termin på samme dag vi, gleder meg. Jeg har to barn fra før så dette blir mitt tredje svangerskap.

Blir moro å følge hverandre her inne.

 

gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen,og gratulerer med gullet i magen!!!

Jeg føler meg veldig lite gravid... Er trøtt om dagen(men det er ikke noe uvanlig for meg) så føler jeg meg oppblåst innemellom.. mens har jo ikke kommet da:)

Det tar nok litt tid før jeg begynner å tenke fremover..

 

Har fått time hos lege,30juni.. syntes at det er litt seint,for jeg på ferie 16juni og vil gjerne vite at alt er ok før jeg . Jeg får rinhe og mase litt:)

 

hvor er det med dere jenter?? Jeg er fra Sandefjord,er gift og har en gutt som blir 2år i juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Malønna!

Hoff, det blir lenge å vente til 30.juni.. Jeg har selv fått time 12.juni, og syns kanskje og at det er litt lenge å vente.. Men jeg vil ikke virke hysterisk heller..:) Jeg er fra Askim, men jeg bor i Kirkenes.. Har samboer og en datter fra før på !5mnd.. Skal jo bli storesøster, og vi gleder oss veldig.. Spørs om ho gjør det da..:) Er forresten 23 år.. Artig hvis vi kan følge hverandre her inne..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei C83

 

Artig at du bor i kirkenes.. Da jeg ble gravid i 04 holdt vi på å flytte til kirkenes..Mannen min jobbet på Storskog,på grensa.. Vi begynte å lete etter hus på Hesseng(tror det var det det hette)Men han fikk et jobbtilbud i Sandefjord,så vi bestemmte oss for å bli her hvor vi hade all familien vår.

Jeg har vært i Kirkenes 2 ganger,likte meg veldig godt der..

 

Jeg er 82modell,så jeg er 23 frem til september..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malønna

 

Nei, så moro! Jo, det heter Hesseng..:) Vi holdt faktisk på å kjøpe hus på Hesseng for ca 3 mnd siden, men så fant vi et mye bedre et midt i byen..Det er ikke ofte man hører om noen som har vært i Kirkenes..:) Folk tror jo det er isbjørner her og sånn..Hehe.. Har enda ikke sett noen da,men..Trives faktisk veldig godt her, men jeg skjønner at dere bare ble i Sandefjord hvis dere har all familien der..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *C83*

 

Har tatt to tester og i følge bim sin side har jeg og termin 15.jan:) Dette er min første så jeg er veldig spent.Har ikke fått time hos lege før 15.juni så jeg er litt nervøs her;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Gratulerer!! Da kan jo vi følge hverandre her inne..:)) Har du noen symptomer? Jeg har faktisk ingen bortsett fra litt oppblåst i magen..men jeg antar jeg ikke er mindre gravid av den grunn..:) Har time hos legen 12.juni, så vi har nesten like lenge igjen å vente der også..:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også i Sandefjord..... Har termin rundt 15.januar, vet mer etter UL 19.mai. IVF-forsøk så skal se om alt er ok og om vi venter tvillinger.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

ja, har litt oppblåst mage jeg og, og så sover jeg hele veien:) Er så trøtt, samboeren min mobber meg litt:) Ellers er alt bra, vet ikke om det helt har gått opp for meg enda;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg testet positivt i går og etter mine beregninger har jeg termin 15.januar. fått lege-time 29.mai, det blir spennende. har ikke helt skjønt dette enda. bortsett fra at jeg er konstant kvalm og fryser hele tia, så er jo liksom alt som før, hehe. jeg har en sønn fra før som blir seks i år, så det er vel på tide me fler nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vibs82

 

Satt faktisk å tenkte i sted at: Herregud det hadde vært deilig å blitt skikkelig kvalm,sånn at jeg visste at jeg enda var gravid..Skulle ikke ha tenkt det, for en time etterpå hang jeg over doen og spydde..

Så nå skal jeg være forsiktig med hva jeg ønsker..:) Er forresten en smule trøtt og, blir det helt plutselig og da kunne jeg sovnet hvor som helst..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tessa80

 

Gratulerer så masse! Er sikker på sønnen din er kjempeklar til å bli storebror:) Tror ikke min datter på 15mnd er like klar,for ho er en skikkelig mammadalt,og å dele mamma med en annen baby, tror jeg blir lite aktuelt..Men man kan jo bli positivt overraska..Hehe..

Hvor er du fra? Jeg er fra Askim,men jeg bor i Kirkenes..

Jeg fryser og absolutt HELE tia..Sambo tror det har klikka for meg nå som vi har konstant 30 grader i stua..:) Skrur han ovnen ned, kan du være sikker på at den er skrudd opp 1 min senere..:)) Nå er ikke vi så heldig å ha sommer her oppe enda,men når den kommer skal jeg juble!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 13. januar...

tok test på legesenteret idag. er 5+5 på vei altså.

de satte meg opp på legetime først i beg. av juli.. synes det er sent jeg. drar på ferie 22. juni, så skal prøve få time før det så jeg vet om alt er i orden eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! godt å høre at det er flere som fryser.. var redd dette var unormalt jeg! ja, min sønn er kjempe-klar, han maser hele tiden, men vi har ikke sagt det til han enda! jeg bor i trondheim.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Æ tok en test i går, å en i dag... å endeli har æ fått 2 streka:) Det har vært etterlengta!

I følge bim har æ termin 15.januar, ska til legen den 19.05, så det kan jo bli spennende!

 

mvh

 

okmh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa80

 

Trondheim er en fin by. Venninna mi flytter dit om noen dager, og jeg er egentlig litt misunnelig..:) Skal dere si det til sønnen din når det begynner å vises da,eller? Datteren min skjønner sikkert ikke så mye før babyen plutselig er her..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :)

 

Hoff, det er lenge å vente til juli.. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok prøvd å pressa meg inn litt tidligere..:) Syns 12.juni er lenge nok å vente.. Men det er jo bra at man har noe å se fram til, så ikke dagene blir så lange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei okmh!

 

Da har jo du kontroll om to dager da!:) Du må holde oss oppdatert, for det virker ikke som om vi andre har kontroll før om leeeeenge:) Vi må få glede oss med deg..Hehe.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blir nok å vente med å si det til han til det begynner å vises ja. får sje hvor lenge jeg klarer å holde på hemmeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp forløpig er terminen 15 januar ja:)

skal til en ultralyd for å sjekke ordentlig pga litt mensen surr

hvor i landet er du i fra da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...