Gå til innhold

April: Skal vi avsløre Hemmelig Venn nå?


Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Helt riktig gjettet! Kjempe fint dere likte gaven! Var litt i tvil om dere får pakken i tide...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tarald fikk en kjempestilig pysj med veldig søte frosker!!!

 

Hintet var; jeg bor ikke langt fra Oslo

kanskje vi møtes på Oslo treff en gang?

du er født mange dagene før meg.

 

Jeg syntes ikke det var lett, men etter litt "detektivarbeid" lurer jeg på om vår hemmelige venn kan være "mammaen til lillegutt"???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var så vindt innom i går og takket litt sent for vår gave.

 

LillePia fikk en søt rosa kjole som hun har brukt nå i det fine været.

Og litt sjokolade til meg, som eg har delt med hele familen. Kjempe koslig gave. Falt i smak hos oss alle.

 

Men hintet var "klem fra en gutt med godt humør"

eg har letet litt opp og ned, og har 4 eg kan velge mellom :

vb-76

hijo

mamman til lillegutt

Solstråle

 

Men ser også at mamman til lillegutt og solstråle har andret tippet på... hmmm ja var ikke lett denne gang.

 

Kan eg få et bittelite hint til? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hintet en gang til - en "liten" gutt med godt humør...

 

Hang meg litt opp i liten og da ble det 2 mindre, Solstrålers gutt er stor, det samme er mamman til lillgutt sin gutt...

 

da er eg nedi 2...

 

Skal eg bare tippe på vb-76 og Didrik... ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer det...

Obs! Det kan helt sikkert byttes! Vet jeg kjøpte alt for stor størrelse. Men syns klærne på sparkjøp er så små i str. Hvertfall en str mindre, så derfor. Men lappene henger jo på, så det er ingen problem å få byttet det...

Det jeg tenkte var at hvis han bruker 74/80 nå, så tilsvarer det ca 86 på sparkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den andre gaven ida fikk var to flotte t-skjorter med et strasshjerte på....kjempesøte....

 

hintet var...ei lita jente født i beg av mnd...

 

hmm jeg er slett ikke sikker med tipper det kanskje kan være camham???

 

Klem fra ida og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - vennen.

Jo da det var oss som sendte gave til dere denne gang.

Kjekt at dere likte den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gaven kommet frem og allerede tatt i bruk! Tuuuuuuuusen takk, den falt virkelig i smak!!Toppen skal tas i bruk i morgen og sandlekene ble pakket opp mens hun satt i sandkassen så det var helt topp! Hun hylskreik når vi skulle inn så vi måtte ta med to av sandformene inn og da var alt helt greit, hehe... ;o)

Ellers var toppen helt etter mammas smak, den var nyyydelig! Elsker slikt mønster, så igjen tusen takk!! ;o)))

Etter å ha sett hvor pakken var sendt fra så tipper jeg på Polarn & Pyret siden den var sendt fra Sverige, hehehe...

Stemmer det??? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago fikk et flott sett med shorts og T-skjorte, og en søt kyse. Og jeg fikk gloss-leppepomade. Hyggelig at du tenkte på meg også :-) Gleder meg til å ta klærne i bruk- håper på mye sommervær framover!

 

Hintene var bl.a jente, fra Norges fineste by, for noen harry-byen.

 

Syntes ikke det var så lett, men blant annet ved hjelp av eliminering, så gjetter jeg på Frida. Drammen er jo en fin by, (slår ikkje Bergen da :-p) men den kan kanskje være litt harry? Har bare vært på snarturer dit jeg, så kan ikkje helt uttale meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra att dere likte gaven da. Det er ikke så lett å få sendt den fra nor annet sted enn her så det er ganske lett å gjette hvem gaven kommer fra.

 

Så det er helt rett att det er oss :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Hijo:)

 

Stemmer, stemmer. Vi er din hemmelige venn:) Godt du likte gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nora fikk pakken sin idag og var kjempe glad!!

 

Gleden ble ikke mindre da pakken ble pakket opp, en kjempe søt kort-arme body i grønn/hvit striper og en matchende genser (rosa/grønn striper)! Begge kan vaskes i 60 grader og tørkes i tørketrommel - kjempe fordel (for mamma hvertfall!)! :D

 

Trengte litt hjelp fra mamma, men tipper at den hemmelige vennen min er Tarald og selvfølgelig mamma Hilde?! Kan det stemme?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink!!

Det var oss ja!

 

Håper dere får brukt sommertøyet masse :-)

(Amanda fikk det samme settet fra vår hemmelige venn...)

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vb-76 - er du min hemmlige venn? Eg lurer enda om eg har tippet rett eg vet du... men ser at det er flere som ikke er min HV i allefall, så eg begynner å bli litt sikker. Men men... lurer fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har Victoria Madeleine også fått hemmelig venn gave!

Hun fikk ei kjempefin lita dokke som hun likte kjempegodt! Og en pose med ballonger :)

Tuuuusen takk for gaven.

Vi er litt usikker på hvem den hemmelige vennen er, men tipper på enten Kaninkanin eller Trollmor1....

 

Klem fra Victoria Madeleine og mammaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok oss igjen,ja! Så bra at Victoria Madeleine likte den. Litago var så misunnelig at hun maste seg til å få en dokke av mormoren :-)

 

Ha en strålende dag!

 

klems fra Litago og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...