Gå til innhold

April: Skal vi avsløre Hemmelig Venn nå?


Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Vet at det ikke er alle som har fått enda,men vi kan vel begynne å gjette?

 

Emilie fikk 17 mai fløyte,munnspill og ett belte :) Jeg har laget en side på hjemmesiden hvor jeg legger inn alle Hemmelig venn gavebilder..

www.EmilieStian.piczo.com og siden heter Aprilklubben :)

 

Fikk ett nydelig kort,som vår HV hadde laget selv. Utrolig kreativ dame :) Vi fikk mange hint og avslørte hvem det var med engang :)

Tror jeg da (hehe) Bilder av gave og kortet ligger på siden vår :)

 

Så da tror jeg at Lykkelig Mamma er vår Hemmelige Venn denne gangen ????

 

Gaven var helt toppers ;)

 

Klem fra

Emilie

og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan vel fortsette å gjette jeg da...

 

Alexandra fikk ei ku fra bambino.. Ei slik med masse forskjellig ting på :o) Litt vanskelig å forklare ;o) hehe

 

Hintet vi fikk var: jeg har ei jente, bor på vestlandet og nicket mitt er også et dyr..

 

Så utifra det så tipper jeg at musefis er vår hemmelige venn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen fikk lekebiler og en leke traktor, og slik såpeboble greier,som blir stivt etter en stund som man kan ta å stable oppå hverandre =) og alt falt i smak=)

 

Hintene vi fikk var: Jeg er en jente, født midt i april, bor ca. midt i landet, mamma prater av og til med din mamma på MSN :)

 

Ut fra det kom jeg frem til at det måtte være Natta & Alexandra, var 99% sikker,men så klarte hun å avsløre seg selv også, (glemte anonym knappen,hihi) så da var jeg helt sikker=)

 

Så jeg tipper da Natta & Alexandra hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille gull fikk et ole brum bøttesett med en liten søt spade, rake, sil og en krabbeform.....kjempeflott.....

 

hinten var: jeg er en liten spøkefugl og vi bor i Norges havørnby....

 

så jeg tipper det hemmelig vennen vår er susan og simen...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre skal jeg ikke tippe på enda i tilfelle jeg skal sende den videre...men jeg har faktisk ikke peiling på hvem det er...det kan være flere...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annika fikk solhatt og T-skjorte i posten i dag, og hintene vi fikk var at de bor litt lenger sør enn oss, og jenten deres gikk dagen etter Annikas ettårsdag. Og da var hun selv ett år og to uker... Jeg tipper vår hemmelige venn er Line og Matilde... Hvis ikke må vi tenke oss godt om, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..glemte å si at gaven var kjempefin!!! SOlhatten er ute på tur med snuppa og bestemor i skrivende øyeblikk!! Må si du var heldig med valg av størrelse, for vi kjøpte en nesten lik lue for litt siden i str 45... Den vi fikk nå var 50.. Men den passte kjempefint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi våres pakke også.Kjempe fint var det, en liten pakke med spenner og strikker (som sitter i håret allerede), en genser og ett fint sett med genser og bukse (pyjamas).

Kjempe fint var det, både mamma og tullemor er kjempe fornöyde.

 

jeg lurer på om det er Susan*gutten kom 1.april* som er våres hemmelige venn??????????? Er faktisk litt usikker på dette altså, jeg er så dårlig på dette med navn, bursdager og endre saker.

 

Gaven var kjempe fin altså, helt toppen.TUSEN TAKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var nok ute å sykklet litt. Etter en liten titt på födsels listen og lest nöye igjenom et kort som siri rakk å rive i stykker för jeg fikk lest det tror jeg att våres hemmelige venn er:

 

Norasmamma75:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias Emil fikk seg endelig en ball som han ønsket seg, en basketball faktisk. Litt mindre enn de vanlige. Helt topp!!

Også fikk en en pakke med ballonger som det stod "verdens beste gutt" på. De var kjempefine!

Men etter bursdagen hans for vel en uke siden har det flytt.... fløte... (eller hva det heter) med ballonger her. Så vi har faktisk nettopp sprekt... sprukket... (litt problemer med bøyingen her i dag ja) alle utenom en. Så de sparer vi litt.

Tusen takk Synne??

Tror det er deg etter hintet om at dere hadde vært på reise deler av forrige uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det - var kanskje ikke så kjempevanskelig, hehe :o)

kjekt å høre at det passet, matilde har også brukt sin masse i det siste - er jo såååå fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matilde fikk en nydelig solhatt med jordbær på + en dongribukse med Ole Brum-motiv, kjempesøt den også! Tusen takk!

 

Hintene var at selv om de ikke var født på samme dag så var det ikke langt unna. Enebarn, foreløpig, selv om det ikke er baby i mammaens mage. Også jente. Skulle være hjemme med mamma (og pappa) frem til høsten når hun har fått bhg-plass. Og så fikk vi med et kjempesøtt badebilde av Matildes hemmelige venninne (som hun rev ut med en gang og nå titter på og smiler til og snur og sier "deeeeer" når hun snur det tilbake igjen - veldig opptatt av det bildet, hehe).

 

Og etter å ha pløyd fødselslisten for enebarnsjenter født omtrent samtidig med Matilde, så tipper jeg at det er Mjanne&Maiken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, var nok litt for enkelt dette her, hehe... ;o)

Men det stemmer det, det var meg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var til Natta &alexandra :o)

Hehehe... :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig tippet Kaninkanin =)

Det var oss ja=)

 

Så flott at gaven falt i smak da=)

Viste ikke helt hva jeg skulle kjøpe,og kom på at du hadde ønsket uteleker,så tok sjansen på det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi..Ja, var kanskje ikke så vanskelig å gjette at det var oss.. Tenkte at dere sikkert hadde masse ballonger, men man kan jo aldri få nok!! Fins alltid en anledning til å blåse litt luft i gummien! Hehe.. :) (Misforstå meg rett!!) :) Håper Mathias Emil får brukt ballen masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, skal kanskje gjøre hintene litt vanskeligere neste gang da...

 

Kjekt at dere likte gaven!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hintene vi fikk på ny, og kom frem til at Langhus ligger på veien mot Moss, så da er vel kanskje vår hemmelige venn skorpion-75???

 

Det fine været ser ut til å ha kommet for å bli her, så da er vel ingenting bedre enn en sommekjole!!! Tuuuuuuuuuuusen takk nok en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet om hva vi fikk litt lenger nede, men kan ta det om igjen. Eline mor fikk en tøff badebåt, slik som er oppblåsbar, to sandformer og såpe bobler. Hintet var at de var fra vestlandet, pusset opp et gammelt hus og at mor og barn begynte på samme bokstav....så det jeg kom frem til er at det kanskje er kaninkanin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må studere litt til før jeg får gjettet på vår hemmelige venn. Jeg er litt i villrede.. : )

 

Men vi en helt toppers gave som Maiken har storkost seg med hver dag nå. Hun fikk slike putteklosser, som man kan bygge tårn med eller putte oppihverandre.

Også fikk hun en kjempefin kyse. Det var også midt i blinken for vi trengte en slik til bunaden hun skal ha på seg 17 mai.

Hun fikk også søte hårstrikker.

 

Må som sagt undersøke og tenke litt til før vi finner ut hvem dere er : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk vi gaven fra vår hemmlige venn. Og det var midt i blinken for lillebror :) Storebror fikk også en gave:)

Lua som lillebror fikk var bare så perfekt og midt i blinken!!! Han likte å ha den på og har allerede hatt den på seg ute. (måtte jo ut å prøve den fine lua ja)

Så fikk både lille og storebror et strikka skjerf hver :) (storebror har med sitt i bhg`en i dag, for han var så stolt av den:) )

Og til slutt, men ikke minst var det en video med i pakken..med mange fine sanger:)

 

 

Tusen takk nok en gang :)

 

Tør jeg tippe på lillepia og Pia81?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg gjette.

Hintene vi fikk var:

vestlandsjenta

keiserinne

attpåklatt

bursdag ca midt i mnd.

Hintene var skrevet på et kort med et søtt bilde av vår hemmelige venn når hun var bare 3 dager gammel

 

Hi hi, nå har vi undersøkt litt mer og er nok ganske sikker på at våre snille hemmelige venner er Lineberta&Emilie?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Didrik fikk en kjempefin tellebok. Den er pop allerede, en t-shirt og sokker!.. litt store enda for han da... men kanskje neste sommer... hehe

 

Det må være Solstråle som har sendt oss disse fine gavene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...