Gå til innhold

Hvor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir snart 24 og har hatt 2. Siste er sambo. Angrer fælt på at jeg ikke var mer løssluppen før jeg møtte han:( Hver gang jeg er ute å drikker og en fyr viser interesse så blir jeg helt gelé i beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 37 og har mistet tellinga - hmmm, kanskje ikke så bra, men har opplevd mye morsomt - og noe mislykket.

 

Har hatt sex med både kvinner og menn, par og single.

 

Tror sex holder en ung - de fleste tar meg for å være rundt 30 -DET liker enhver moden kvinne å høre..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hatt sex med 3. Først en kjæreste fra jeg var 15-17. Så en kosegutt i 4 måneder ;) ble aldri sammen. Så kjæresten min så jeg bor sammen med og vært sammen med nå i 2 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

voldsomt med anonymitet...

Hva har egentlig det spørsmålet å gjøre med sex og svangerskap?

Tror den tråden ble startet av en som ikke er gravid jeg..........

Hva betyr det ? Hvor gamle dere er og hvor mange dere har ligget med....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29, tror det er 10 mannfolk, i allefall de jeg kunne på.Bare vært sammen med 2 av dem, men mange av de var ikke "one-night", det varte over lang tid...men uten av vi vle ordentlige kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt overrasket over hvor mange som har ligget med flere titalls... Selv er jeg godt voksen og har bare hatt sex med mannen min. Han har heller ikke hatt noen andre. Vi har et flott sexliv, og savner ingenting. Jeg synes det er litt romantisk at vi er de eneste for hverandre...

 

Det høres kanskje ut som om jeg er prippen, men det er jeg absolutt ikke. Har prøvd mye forskjellig, og snakker mye om sex, men bare med mannen i mitt liv! (+ noen leketøy i ny og ne...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 år og har hatt 1 sexpartner, vært sammen i 6 år, og er far til mine to barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir sjokkert jeg!

Hvordan har dere rukket dette da? :)

Jeg er 22 og har ligget med 3 stk.. Føler meg nesten litt unormal.. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37.Har ligget m 3 stk. Den ene er min kjære samboer og fru(i tilsammen 17 år) som eg venter små med. Hadde mye god sex med de to andre, men ville helst kunne svare 1 stk på det spørsmålet. Sex med og uten kjærlighet kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 30 år og har vore med 45 stk. inkludert ei jenta og ein hund (neidå, berre tulla med hunden altså, hahahaha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er 32 og har hatt sex med ca 23.... Har vœrt sammen med samboeren i snart 11 år så rakk (nesten...) alt sammen før ham. ;) Hadde mange venneknull og one night stands som jeg ser tilbake på med glede og lyst... Synes absolutt ikke at sex må vœre kombinert med kjœrlighet for at det skal vœre godt og tilfredstillende. Lengter fremdeles etter den utrolige lystfølelsen jeg hadde når jeg møtte en fyr jeg tente på og bare 'måtte' ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 going on 27 og har hatt mellom 20 og 25 sexpartnere..mange er one night stands.Jeg anser ikke meg selv for å være noe lett på tråden.

Der er mange jeg angret på men jeg gidder ikke laste meg selv lengre,det er jo nettopp det som gjør at vi kvinner nedverdiger hverandre og oss selv med.Hvor mange vi har ligget med sier ikke bestandig noe om hvem vi er; )

Jeg hadde en veldig aktiv periode som varte fra videregående og litt utover,ca. 4 år med mye prøving,festing o.s.v.

I dag er jeg gift og har snart to barn med samme mann; ) har holdt sammens i litt over 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...