Gå til innhold

Hvor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi hehe... jeg er 24 og har ligget med TO...! men kvalitet er bedre enn kvantitet, fant jeg ut, for jeg var så fornøyd etter nr 2 at jeg giftet meg med ham...! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jente og ligget med 19, egentlig bare to jeg "angrer" på.. og jeg har bare hatt one night stand EN gang, men hadde en kort aktiv periode på 5 mnd da jeg var 18 og to år som singel fra 20-22 så rakk litt da..

Er 25 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 og har ligget med 8. Var sammen med 4 av dem og den ene er nå samboeren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og har hatt 30 stk..For det meste mannfolk, men også et par jenter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg da.... Er 22 og har ligget med én og det er samboeren min.. Ble sammen når jeg var 19. Begynte dere mye tidligere enn det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som er 26 og har hatt 30 stk..Jeg "begynnte" da jeg var 18..og jeg hadde da kjærste i ett år...hadde opphold fra forhold til jeg var 21 og etter det har jeg vært fast sammen med kjærsten min.

Hadde noen one-nights, men mange har vært mer eller mindre det man ville kalt "elskere" i gamledager..hehe..:P

 

Lært mye spennede, men viktigst av alt, vi var alltid flinke med prevensjonen..alltid kondom, ellers ikkenoe morro på noen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 og 4 her...

Og giftet meg den aller beste i senga, hehe, ikke derfor da, men det hjalp på kan man si, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, har ligget med to. Den første var en "liksom" kjæreste. Den andre er samboeren min som jeg har vært sammen med i 7 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 22 jenta, 1 var kjærsten min så jeg forlovede med han og er gifte med han i 4 år =) =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker kanskje helt teit, men jeg er 21 har ligget med ca 11-12 stykker... første gang når jeg var 11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 23 år og har ligget med ca 20 stykker, har kommet litt ut av tellinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27, har hatt sex med 16. Tre av dem var jenter og har hatt to "lange" forhold før jeg giftet meg med mannen min. Alle de andre er venner jeg opigjennom har hatt sex med mer eller mindre regelmessig (når jeg ikke har vært i andre forhold), og som i dag også er gode venner... (tror faktisk aldri jeg har hatt sex med noen jeg ikke fremdeles ser regelmessig og er glad i...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...