Gå til innhold

Hvor mange har dere ligget med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skal vi se............5 i døgnet siden jeg var 16, og jeg er 45 nå.

Eh eh..............29 år. Ja, ganger 365......(kalkis fram)...dvs. 29x365 er 10585 dager, x5 er lik 52925.

Altså 52.925 damer!!!

Hilsen Rune Rudberg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3stk og er 23 år...

alle tre har jeg vært sammen med...

iNGEN one night stands! ;o)

Skrevet

1! Ble sammen med mannen min da jeg var 15 og er nå 28!! Angrer ikkke et sekund! Klem:o)

Skrevet

har bare hatt sex med sambo. ble sammen med han da jeg var 21, og han var 19. vi var begge den første for hverandre.

Skrevet

Jeg har hatt sex med 17 stk og to av dem to av dem var ikke one nights stand. Jeg er 22 år og har nå vært med sambo i 5 år. Angrer fælt på slik jeg holdt på før. Vi er helt ærlige for hverandre. Men skulle ønske jeg kunne gjort det om igjen. Jeg var jomfru til jeg var 16 år.

• 1 måned senere...
Skrevet

Kom ut av tellinga før jeg var 16 år:-)

Skrevet

Hatt sex med rundt 20 stk. Mange av dem var one nights. Angrer ikke på noen eller noe. Hele min historie gjør meg til den jeg er i dag og mannen min og jeg har masse deilig sex i dag. Jeg bryr meg heller ikke noe om hvor mange partere min mann har hatt heller!

Skrevet

Har hatt 8 stk,men skulle gjerne vært noen foruten.

Skrevet

Rundt 15, tror jeg.. En one-night stand, der jeg sjekket opp typen:-) Er 30 år, og alle andre har vært mer eller mindre faste forhold siden jeg var 14-15 år...

Skrevet

Er ikke helt sikker....rundt 30 tror jeg. Er nok altfor mangen, men det plager meg ikke.

Lå med ganske mangen det første året jeg flytta utenlands. En del kjæreste og en del knulle kompiser, som en annen så fint kalte det... :)

Skrevet

Bare én eneste, som jeg fortsatt er gift med.

Skrevet

Ca 25...

"Begynte " da jeg var 13, og nå er jeg 25!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...