Gå til innhold

Hvor mange har dere ligget med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare hatt sex med 2, eksen min, og han jeg er i sammen med nå.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare hatt to... :-(

exen(med ham var det bare en gang...med kondom og mislykket akt, så det regnes nesten ikke med...varte bare et halvt år)

og min mann. Synes dette er skammelig lite, men var ikke akkurat den messt populære jenta :-(. Det kunne hendt ved flere anledninger på fesst, men var for sjenert og redd !

Men jeg vill ikke ha noen annen nå som jeg har min mann og vil være sammen med ham resten av livet :-)

Skrevet

19 stykker, to "bommerter" og kun en one night stand...

er jente 25 år... har vært singel i ca 2,5 år til sammen fra jeg var 16 så det er da jeg har vært litt utforskende kan man si...

Skrevet

2 eksen og sambo. vært sammen med sambo siden jeg var 19 da, og eksen fra jeg var 18 til 19, så kansje ikke så rart. Jeg er stolt av det. fant mannen i mitt liv tidlig, og aldri angret på det siden.

Skrevet

32. jeg er 20... jeg elsker sex

Skrevet

7 stk.,inkludert nåværende samboer.

2 av dem var bare sånn venne-sex bare fordi vi ikke hadde noen andre å kose oss med.

de andre har jeg hatt lange forhold til,heldigvis da jeg er veldig glad i sex og ikke så glad i one-night-stands...

 

Skrevet

16. Jeg er 24, snart 25. verste var det fra 17-20.. grøss og gru

Skrevet

rundt 30 tenker jeg. Var sammen med ungdomskjæresten fra 16-26.Hadde min glansperiode fra jeg var 26-30, og tok godt for meg i de dager. har hatt endel one-night stands mellom kjærester, og fornøyd med det.

Skrevet

her er det 3 stykker... var i fast forhold fra jeg var 16 til jeg var 19 år.. var singel i et år så møtte jeg mannen min.. gjore ikke så mye sprell i den tiden.. møtte mange men hadde bare sex med en av dem..

Skrevet

Jeg synes du er heldig jeg:-)

Ikke at jeg angrer på de jeg har ligget med, men jeg kunne vel vært foruten et par av dem også!

Skulle gjerne truffet mannen i mitt liv tidligere, det er jo ikke akkurat noen drømmesituasjon å ha ligget med mange..

  • 3 uker senere...
Skrevet

jeg er ei super tøs :/ har hatt sex m ca 30 styk fra jeg var 13 til 18. hatt ett lagt forhold på to år fra jeg var 15 til 17. men sex har aldi betydd no for meg pga noe som skjedde m meg da jeg var 13. men nå er jeg 20 å har ikke hatt sex siden jeg ble gravid når jeg var 18. har hatt tilbuden men vil ikke lenger. syns det er bedre å la være enn å ha sex som om det skulle vært å "slå ann en prat". vet jeg er rar men jeg har brent meg opp...

Skrevet

men jeg er skikkelig stolt av dere som sier dere har hatt sex m to å sånn!!!! det står det respekk av!

Skrevet

Oj, nå følte jeg meg kjedelig! Jeg har bare hatt sex med mannen min. Vi ble sammen da jeg var 17 år. Giftet oss da jeg var 19 og nå er jeg 26 år! Før jeg møtte mannen min var jeg litt frustrert over at jeg var den eneste i jentegjengen som var jomfru! Vi hadde sex 4 dager etter at vi ble sammen, var nok litt desperat:-) Men nå er jeg glad jeg bare har hatt sex med mannen min!

Skrevet

Jeg er 21 år, og har hatt sex med 20 stk..

En del av de kunne jeg gått hvert foruten ja:S

  • 1 måned senere...
Skrevet

ca. 30-35....

er 23,

 

Skrevet

Jeg er 20 og har vell had sex med rundt en 15 stk.. Mange som jeg ikke er stolt over.. Men men..

Skrevet

Jeg er 19 år og har bare hatt sex med samboeren min. Vi ble sammen da jeg var 16, forlovet oss da jeg var 17, og fikk barn da jeg var 18. Kunne hatt sjansen til å ligge med ihvertfall to stk før han, men jeg følte på meg at det ikke var riktig med han ene, og han andre fikk den ikke opp! =P

Skrevet

Jeg er 22 og har hatt sex med 13 stk... Vært sammen med samboern min i 2 år, så alle sexpartnerne mine hadde jeg fra 18-20. Noen få one-night-stands, men ingen av de var kjærester.

Knulle-kompiser kan vi vel kalle det.......

Skrevet

er 22 og har hatt sex med 2 stk.. inkludert han som nå er mannen min.. har vært sammen med han siden jeg var 16 så... fornøyd med det (o:

Skrevet

er 24, har hatt sex med 13.. skulle så gjerne hatt ett lavere tall, men bare en ordenlig one-night stand og fire lange forhold - resten er korte forhold og vennesex..

Skrevet

Ehh 25 akkurat. Jeg talte over de for et par dager siden.

STOOOR SKAM!! Man gjort er gjort (Når buksa er bort:-)

Jeg er 26.. Debuterte som 13åring.

Skrevet

oi oi jeg føler meg som en bitch jeg nå... jeg er 25 og har vært med mellom 60-65... jeg vet, jeg er dirty og elsker sex.... må ha det bare må ha det.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...