Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 23....var 19 da jeg fikk snupa mi som blir 4år i sommer...og er gravid med nr. 2 som kommer i november.

Skrevet

Jeg er 23år og synnes selv jeg er ung til og være 3 barns mamma.

Skrevet

jeg fikk førstemann da jeg var 17, var da alenemamma, fikk kjæreste da han ble ca 1 år og nå har vi fått en til som er 3mnd :-) Er nå 23...

Skrevet

Jeg er 21 nå og fikk datteren min når jeg var 19.. synes vel kanskje at man ikke er ung mor når man tipper 25 år... men det er jo alltid greit å snakke med litt eldre mødre her også, de har jo som regel litt mer erfaring med livet og sånt!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 20, datteren min er nå ett år. Føler meg absolutt ikke som noen veldig ung mor. Er gift, har hus og unge. Er vel egentlig en litt gammeldags husmor og! :) Hehe... Føler meg litt malplassert inne på siden her, føler meg nok litt gammel i forhold til ting dere prater om her, og at det er veldig mange som er veeeldig unge! :)

Skrevet

OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

fikk prinsessa mi når jeg var 19.. men nå er jeg 20!

Skrevet

Jeg mener at er du ung når du får barn vil du alltid være en "ung mor" <- legg merke til gåsetegn. Jeg fikk datteren min da jeg var 17, nå er jeg 23. Føler meg enda ung, men jeg vet jeg fremdeles vil føle meg ung når jeg er f.eks 28. For jeg er jo faktisk en del yngre enn foreldrene til barn i samme alder som datteren min, de møter jeg jo hver dag i forbindelse med levering i barnehage/følge opp på skolen, jenta mi sine venniner osv.

Synes ikke dette forumet skal være kun for dem under f.eks 25 år, men for både de som enda er unge og de som fikk barn da de var unge.

Vi har alle noe felles, selv om alle etterhvert blir eldre.

Hilsen mamma til snart skolejente

Skrevet

Jeg er snart 21 år og snuppa er 5 mnd:)

Skrevet

Eg er 21. fikk gutten min for 2 mnd siden, og blir sjøl 22 seint i november. :)

Heleniie

Skrevet

jeg er 20, fikk dattern min ca 3 måneder før jeg ble 20, hun er 8 måneder nå.

Skrevet

vet ikke når man er "for gammel" for ung mor forum..

kommer jo ann på personen og omstendighetene da..men 26, 27 kanskje?

men jeg synes nå at man kan være her så lenge man føler seg ung jeg da..

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er 24, fylte i mars. fikk jenta mi når jeg va 22.

Etter 26-27 så er man for gammel...

Skrevet

Er 20, blir 21 til høsten:) Mini er 11 uker!

Skrevet

er 23... dattra mi er 3... føler meg litt for gammel, men jeg føler at jeg hører til her, har så mange gode diskusjoner som jeg føler angår meg!

gamlemor

Skrevet

jeg er 20

over 25 regnes vel ikke som ung mor kanskje? Vet ikke jeg..

Skrevet

uansett! Alle er da velkomne? Har ikke tenkt til å drive heksejakt på de som er 25 og oppover! Føler dere dere unge ER dere unge ;o)

Skrevet

16 år, fyller 17 rett etter at babyen kommer. Tiendeklassing!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er 22 år og fikk sønnen når jeg var 20.

Skrevet

Enig med deg - synes også at de som har blitt mor i ung alder alltid vil være en ung mor - i allefall i mine øyne

Skrevet

snart 19 år gammel, fikk gullet mitt 15 år gammel, og nå er jeg gravid igjen :) og jeg er stolt over det...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...