Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når syns dere vi er for "gamle" for dette forumet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 23...

hvis man er mye over 25, så syns jeg ikke man er ung-mor lenger....

Skrevet

jeg er 24.. Fikk jenta 3 uker etter fylte 22..

I min familie fikk jeg faktisk barn sent.. de fleste er 17-20 når de får..

Men for dette tror jeg sånn ca 25..

Skrevet

Så neste år er jeg gammel mor...? Jeg er 24. Hva med de på 30...? Og hvorfor er det så "stas" å være ung mor...? Syns denne tråden er oppe titt og ofte! Virker som om det er en status å være ung mor... er det ikke viktigere å være god mor...?

Skrevet

Hei, hovedinnlegger her.

Jeg lurte bare på hva folk her mente, når de mente jeg burde "pelle meg vekk" herfra. Jeg syns at alle som føler de er en ung mor, de er en ung mor!

Akkurat som at jeg syns at de som fikk barn som en "ung mor" fortsatt kan være her selv om de har passert 25-30. De har jo mye å gi oss andre her inne.

Nei, alle sammen, bli her så lenge dere vil=)

Skrevet

jeg blir 21 i juni og har en liten gutt på snart 6 mnd:)

synes alle som fikk barn i ung alder bør få være her så lenge de vil jeg, uansett om de selvfølgelig blir eldre etterhvert. de var jo unge da de ble mor:)

Skrevet

24....kan være her til august eg da...blir 25 da...

Skrevet

Lukas_kom_på_julaften...

Da er vi løvinner med busrdag i samme mnd og på samme alder

Skrevet

datteren min ble født 10 dager før jeg ble 20. så helt egentlig ble jeg mor som 19.. :P

er 20 nå da.

Skrevet

jeg er 19..

Så lenge man føler seg som en ung mor selv så synes jeg man kan få være her inne, det er jo ikke satt en fast alder på hva som er ung og ikke...

Skrevet

jeg er 27 med tre barn i alder 2 til snart 7,er ikke jeg en ung mor jeg da?

Skrevet

Jeg er 18, fikk dattra mi 4 oktober, da var jeg 17, ble 18 i januar.. Nå er Julie snart 7mnd=))

Skrevet

Til anonym på 27 år: Jeg syns ikke du er en en ung mor nå, men du VAR en ung mor. Så du kan jo godt være her og dele erfaringer. Jeg mener ikke at du er en gammel mor heller altså. :)

Tror flesteparten her inne er er 18-22 jeg, sånn jeg føler det iallefall. Jeg er midt i der, altså 20 år:)

Skrevet

jeg er 21.

syns ikke man er en ung mor hvis man får første barnet når man er 25 år....men hvis man er 25 år og har en unge på 5 år og en ny på ett år, er man jo ung. da begynte man tidlig, hvis du er med?

Skrevet

Jeg er 21 år.

Jeg er enig med tuninna, og flere over meg..

:)

Skrevet

jeg fikk min lile når jeg var20 er snart 21.

Skrevet

Jeg er 23år, fikk datteren min da jeg var 18. hadde jeg fått første barnet nå, hadde jeg ikke følt meg som en ung mor. Mange av venninnene mine får barn nå. Men da jeg var 18 følte jeg meg virkelig som en ung mor...

Har aldri vært her inne før nå jeg da. Skulle egentlig bare titte litt...

Skrevet

Jeg er 22:-)

Fikk min herlige lille sønn da jeg var 21!

Skrevet

fikk tulla mi 18 dager etter fylte 22 år hun er nå 8 mnd og 10 dager i dag :o)

Skrevet

Hei..

Jeg er 21 år, han en nydlig sønn på snart 6 mnd ( blir 6 mnd 4 mai ) han er jo så søt..

Skrevet

Jeg er 19 og har en sønn på 1 år.

Skrevet

Jeg er 21, fikk tulla da jeg var 20

Skrevet

Jeg er 24 og fikk jenta mi da jeg var 22. Har et år igjen og være her inne...blir 25 neste år! Så da blir jeg vel "gammel"......he he...

Prøver på nr. 2 nå, og hvis nr. 2 kommer før jeg blir 25 synes jeg uansett jeg er en ganske ung 2 barns mamma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...