Gå til innhold

Hvilken vogn velger dere til babyen? :)


Juni_baby

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter! :)

 

Lurte bare på hvilken vogn dere har valgt til babyen? Har dere erfaringer? :)

 

Har så smått begynt å tenke på vogner, og har falt for Emmaljunga Edge Duo Kombi.:)

 

Har vært å sett på den. Den hadde så bra med plass.:) Det eneste jeg syntes var litt minus, er at den var så stiv, dårlige dempere eller ka det var?? :)

 

Men foreløbig er det nok den vi vil ha! :)

Skal nok ikke kjøpe vogna før om en mnd.:) Er i uke 31.

 

Har dere handla ferdig?? :)

 

klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg har samme vognen som du har sett på og er kjempefornøyd..

Lise er nå 19 dager og storkoser seg i vogna på tur :-)

Den er stor, men veldig enkel å håndtere og det er god plass i baggen slik at hun kan bruke den lenge :-)

 

Så den jeg kan absolutt anbefale!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt den nyeste Brio Kombivogna og er veldig fornøyd :o) Gleder meg til å trille babyen i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt Bugaboo Cameleon. Har ikke fått den ennå så har jo ingen erfaring med den forløpig, men gleder meg veldig til å trille rundt med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere! :) Og takk for svar!

 

Bruker du den store bagen i bilen, eller har du kjøpt hard bag å ha i bilen? :) Jeg tenkte om den store blir for stor til å ha i bil? Hard bag blir jo en tusen lapp ekstra..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et lite tips, ikke vent for lenge med å bestille vognen. Vet ikke hvor du bor, men i drammen er det litt problemer med levering. vi bestilte den for 6 uker siden og får den ikke før om 5, så det vil altså si en leveringstid på 11 uker!!!!!!! Dette var altså Emmaljunga Edge Duo Kombi : ) Gleder meg til å få den!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en trehjuling, TFK Joggster Twist fra Nederland på ww.babyjungle.nl. Er dødsfornøyd og alle venninnene mine er kjempemisunnelige. Tenkte ikke det var noe vits med en stor firhjuling når vi får baby på våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har TAKO kombivogn...er kjempoefornøyd med den:o) ligger bilde av den inne i albumet mitt isåfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det dyrt å bestille i utlandet?? Den vogna jeg har lyst på koster 7000.-

Og jeg syns det er ganske dyrt. Hvor mye peng bruker dere på vognene? :)

 

Jeg velger ihvertfall det beste for den lille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte Bebe Comfort i Paris i påsken :o) Er så fornøyd og stolt av den ... Tihi ...

Gleder meg så masse til å trille nurket mitt rundt i den ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også valgt TFK Joggster Twist. Kjøpte den på Bebito i Tr.heim. Er så langt veldig fornøyd med vogna... gjenstår bare å prøve den med baby i. ;-) Termin 3.mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha sort emmaljunga classic!! den er litt lettere og og ikke så stiv som edge understellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpt den i Norge også, men sparer flere tusen på å bestille den fra Tyskland:-) Derfor vi kjøper den derfra..!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 15dager, og vi var å kjøpte vogn på tilbud i jula...

Vi kjøpte basson duo kombi, min bror har den til sin sønn og er kjempe fornøyd med den... Men hører ikke om noen andre som har kjøpt den jeg da, men angrer ikke den er kjempe fin så er kjempe fornøyd med den... Er blitt kjempe populært med den emaljungevogna, men syntes den var så veldig dyr jeg da... Hadde sikkert kjøpt den viss vi ikke fikk så godt tilbud på den vi har da... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har kjøpt den brune ("ELK") og sorte Emmaljunga Duo Edge Kombi vogna med sports-understellet. Den er bare RÅTØFF og vi er kjempefornøyde!! Gleder oss til å bruke den.

Syns den er flott fordi:

- stor bag, kan brukes til vår 6 mnd gml baby til vinteren med pose etc (Theodor kommer i Juni)

- stødig og stabil vogn

- høy vogn (er ikke glad i f.eks fremmede hunder, gatestøv etc...)

- kule duppeditter, som insektsnett i skjerm og at man kan sette opp ryggen i bagen, klikke-systemet og

- stor plass under til handleposer etc

 

Den koster jo skjorta, men kun det beste er bra nok for vår lille pjokk. Dessuten var vi i Tyskland på ferie og kjøpte den for 5000 (mor 7000 i norge).

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært i Sverige å kjøpt vogn (Emmaljunga) og bilstol (Graco). Er storfornøyd:) Sparte 3000 på å kjøpe i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha Emmaljunga edge duo i fargen platina. Bestilte den i sverige (har hytte ved grensa så er liksom ikke nødt til å ha den med oss med en gang). Den var det også ca 11 uker bestillingstid på, så den kommer i begynnelsen av juni... Gleder meg til å kunne hente den jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestilte TFK-vogna på babyjungle.nl tok det en uke å få den levert på døra og vi sparte 3-4000 kr i forhold til prisen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Emmaljunga Egde Duo Kombi! med sportsunderstell. Vi sammenlignet flere vogner, men fant ut at dette var den mest praktiske vogna på alle måter. I tillegg var det denne vogna de på mor og barn butikken anbefalte. Samtidig har vi også et vennepar som har denne vogna, og er storfornøyde med den. De kunne blant annet fortelle at i deres trillegruppe var de de eneste som ikke hadde hatt problem med å ta seg frem for eksempel i dyp snø.Dette på grunn av at det er såpass stor avstand mellom hjulene, altså et stort pluss med tanke på fremkommelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...