Gå til innhold

gått opp 6 kilo i sv skapet og får kjeft av jordmor


mamma til prinsen

Anbefalte innlegg

For en ku!!!!!!!Seriøst... hadde gått opp 13 kg jeg på samme tid sist gang og jm sa ingenting...Noen er bare så opphengt i vekta at de kan skremme den gravide...Synst du har gått opp lite jeg.Du er heldig som ikke har lagt så mye på deg:0)

Lykke til videre:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt på meg 20 kilo, og verken jordmor eller lege har reagert på det. Jeg har riktignok spurt et par ganger om jeg har lagt på meg altfor mye, og fått som svar at det er helt greit og ikke noe å bekymre seg for. Og jeg var ikke tynn i utgangspunktet heller.... Så jeg trodde seriøst at du hadde fått kjeft av jordmor fordi du hadde lagt på deg for lite!!!! Du er jo kjempeheldig som ikke har gått opp flere kilo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager.. 6 kilo er jo ingenting. Jeg har gått opp 7 kilo, er i uke 31. Jordmor sier ingenting, bortsett fra at vekten SKAL gå opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som det er jordmora er som for tjukk - mellom ørene! Det er en grunn til at det heter GJENNOMSNITTLIG, og gjennomsnittlig betyr ikke at alle skal legge på seg nøyaktig det samme, og at alle som legger på seg under eller over snittet er unormale! Jeg har lagt på meg 12 kg, er i uke 29. Veide 55 kg i utgangspunktet, og er 165 høy. Verken lege eller jordmor har så mye som antydet at jeg bør passe vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25 og har gått opp ca 8 kilo og har fått beskjed om at det er akuratt passe. Faktisk litt under normalen har jordmor sagt til meg :)

Mange forskjellige meninger der ute, men komer veldig an på om jordmoren er ålreit også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...